EY: Παγκόσμια συμμαχία με την Shopify για δημιουργία νέας αγοράς για ρυθμιζόμενα προϊόντα

Newsroom
Viber Whatsapp
Μοιράσου το
EY: Παγκόσμια συμμαχία με την Shopify για δημιουργία νέας αγοράς για ρυθμιζόμενα προϊόντα
Ernst and Young
Η EY ανακοίνωσε τη δημιουργία μιας παγκόσμιας συμμαχίας με την Shopify Inc., έναν πάροχο βασικών διαδικτυακών υποδομών για το εμπόριο, με σκοπό να βοηθήσει τις επιχειρήσεις να μεγιστοποιήσουν τις δυνατότητες του διαδικτυακού εμπορίου και να υποστηρίξει την πώληση ρυθμιζόμενων προϊόντων.

Η EY ανακοίνωσε τη δημιουργία μιας παγκόσμιας συμμαχίας με την Shopify Inc., έναν πάροχο βασικών διαδικτυακών υποδομών για το εμπόριο, με σκοπό να βοηθήσει τις επιχειρήσεις να μεγιστοποιήσουν τις δυνατότητες του διαδικτυακού εμπορίου και να υποστηρίξει την πώληση ρυθμιζόμενων προϊόντων.

Η συμμαχία EY–Shopify Alliance, που ιδρύθηκε στον Καναδά, στοχεύει να βοηθήσει τις επιχειρήσεις να ενεργοποιήσουν και να επεκτείνουν τις δραστηριότητές τους στο ηλεκτρονικό εμπόριο με δύο τρόπους. Αφενός, μέσω των υπηρεσιών ενοποίησης συστημάτων ηλεκτρονικού εμπορίου της EY, που έχουν βελτιστοποιηθεί για την εφαρμογή του Shopify σε μεγάλες επιχειρήσεις. Αφετέρου, με τη δημιουργία νέων ασφαλών επιλογών για την πώληση ρυθμιζόμενων προϊόντων, όπως τα φαρμακευτικά προϊόντα και τα αλκοολούχα ποτά.

Η συμμαχία αυτή δημιουργεί συνέργειες μεταξύ της πλατφόρμας της Shopify, που εξασφαλίζει ταχύτητα και αξία, αναπτύσσεται γρήγορα και προσαρμόζεται στις ανάγκες του πελάτη, και των δυνατοτήτων ενσωμάτωσης της ΕΥ σε όλα τα σχετικά συστήματα back-end, όπως ο σχεδιασμός πόρων της επιχείρησης, η διαχείριση σχέσεων με τους πελάτες (CRM), η διαχείριση αποθεμάτων, οι αναφορές απόδοσης και οι οικονομικές αναφορές, η υλοποίηση back-end, οι έμμεσοι φόροι, καθώς και η front-end εμπειρία πελάτη.

Οι αποδεδειγμένες δυνατότητες της ΕΥ στην κανονιστική συμμόρφωση, την ανάλυση δεδομένων (data analytics), την παγκόσμια φορολογία, το εμπόριο και τις διαχειριζόμενες υπηρεσίες (managed services), θα βοηθήσουν τους μεγάλους πελάτες της Shopify να εξακολουθήσουν να συμμορφώνονται όταν πωλούν ρυθμιζόμενα προϊόντα, ανεξάρτητα από τη γεωγραφική περιοχή στην οποία δραστηριοποιούνται. Αυτό θα επιτρέψει στις εμπορικές επιχειρήσεις να ενημερώνονται σχετικά με το ταχέως εξελισσόμενο κανονιστικό πλαίσιο, να λειτουργούν και να πωλούν προϊόντα με τρόπο που συμμορφώνεται με τους κανονισμούς, με μειωμένο κίνδυνο, και να δημιουργούν ένα φορολογικά αποδοτικό μοντέλο διανομής, προσφέροντας κορυφαίου επιπέδου ψηφιακή εμπειρία για τους πελάτες τους.

Η EY και η Shopify θα εκπαιδεύσουν μια αρχική ομάδα 500 τεχνικών επαγγελματιών σε ολόκληρο τον κόσμο, οι οποίοι θα μπορούν να προσφέρουν τα μοναδικά πλεονεκτήματα της EY–Shopify Alliance σε εταιρικούς πελάτες σε μεγάλη κλίμακα, επιταχύνοντας τη δημιουργία προστιθέμενης αξίας για τους πελάτες τους. Οι επαγγελματίες αυτοί, θα λάβουν περαιτέρω υποστήριξη από έως και 10.000 συμβούλους μέσω της πλατφόρμας Shopify. Η συμμαχία θα δημιουργήσει, επίσης, μια σειρά από πρωτοποριακά κέντρα EY wavespace x Shopify. Αξιοποιώντας το παγκόσμιο δίκτυο των κόμβων καινοτομίας EY wavespace™ (σε τοποθεσίες όπως η Νέα Υόρκη, το Λονδίνο, το Τορόντο, το Σίδνεϊ και η Σιγκαπούρη), αυτά τα κέντρα θα συνενώσουν τις δυνάμεις του Shopify, των ομάδων της EY και των κοινών πελατών τους, για να δημιουργήσουν βελτιωμένες διαδικτυακές εμπειρίες και λύσεις για τους πελάτες, να επανασχεδιάσουν το μέλλον του ηλεκτρονικού εμπορίου και να δημιουργήσουν νέες αγορές για ρυθμιζόμενα προϊόντα.

Σχολιάζοντας τη νέα συνεργασία, ο κος Θάνος Μαύρος, Εταίρος, Συμβουλευτικές Υπηρεσίες ΕΥ Ελλάδος, Επικεφαλής Τομέα Καταναλωτικών Προϊόντων και Λιανεμπορίου της EY στη Νοτιοανατολική Ευρώπη, δήλωσε: «Καθώς το ηλεκτρονικό εμπόριο επεκτείνεται με ταχείς ρυθμούς και οι απαιτήσεις και προσδοκίες των καταναλωτών για νέες εμπειρίες πολλαπλασιάζονται, οι επιχειρήσεις οφείλουν να επανασχεδιάσουν τη στρατηγική τους. Μέσα από τη συνεργασία με τη Shopify, θα δημιουργήσουμε νέες συναρπαστικές δυνατότητες για τις επιχειρήσεις, προκειμένου να μπορέσουν να αναπτυχθούν σε αυτό το νέο απαιτητικό περιβάλλον, προσφέροντας βελτιωμένο επίπεδο εξατομικευμένων υπηρεσιών στους καταναλωτές».

Ο κος Αχιλλέας Αρβανίτης, Εταίρος, Συμβουλευτικές Υπηρεσίες ΕΥ Ελλάδος – Επικεφαλής Τμήματος Επιχειρηματικού Μετασχηματισμού, δήλωσε: «Αξιοποιώντας την εμπειρία των ομάδων της ΕΥ, σε συνδυασμό με την πλατφόρμα της Shopify εξασφαλίζουμε στους πελάτες μας στην Ελλάδα, όπως και σε ολόκληρο τον κόσμο, τη δυνατότητα να προσφέρουν στον καταναλωτή νέες βελτιωμένες εμπειρίες, σε ένα σύνθετο περιβάλλον, όπου η ευελιξία και η ταχύτητα παίζουν καθοριστικό ρόλο. Παράλληλα, υποστηρίζουμε τους πελάτες μας που δραστηριοποιούνται στην πώληση ρυθμιζόμενων προϊόντων ώστε να συμμορφώνονται πλήρως προς το κανονιστικό πλαίσιο».

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Διαβάστε ακόμη

Αυτοί είναι οι παγκόσμιοι πρωταθλητές στην κατανάλωση ειδών πολυτελείας σύμφωνα με τη Morgan Stanley

EY: Οι 10 γεωπολιτικές εξελίξεις που θα επηρεάσουν την πορεία του κόσμου το 2023

BEST OF LIQUID MEDIA

gazzetta
gazzetta reader insider insider