Holcim: Αύξηση 12% στα οργανικά EBIT για το α' τρίμηνο 

Newsroom
Viber Whatsapp Μοιράσου το
Holcim: Αύξηση 12% στα οργανικά EBIT για το α' τρίμηνο 
Οι καθαρές πωλήσεις έφτασαν τα 5,7 δισ. ελβετικών φραγκών έναντι 6,4 δισ. το α' τρίμηνο του 2022 με οργανική ανάπτυξη 8%.

Αύξηση στην οργανική κερδοφορία EBIT και στις οργανικές πωλήσεις για το α' τρίμηνο του 2023 κατέγραψε η Holcim, σύμφωνα με τα αποτελέσματα που ανακοίνωσε η εταιρεία κατασκευαστικών υλικών με έδρα την Ελβετία.

Τα κέρδη EBIT ανήλθαν σε 493 εκατ. ελβετικών φράγκων έναντι 614 εκατ. το αντίστοιχο χρονικό διάστημα του 2022, με οργανική ανάπτυξη 12%.

Οι καθαρές πωλήσεις έφτασαν τα 5,7 δισ. ελβετικών φραγκών έναντι 6,4 δισ. το α' τρίμηνο του 2022 με οργανική ανάπτυξη 8%.

Ο Jan Jenisch, Διευθύνων Σύμβουλος της Holcim, δήλωσε:

«Ευχαριστώ όλα τα μέλη της οικογένειας Holcim για αυτό το δυνατό ξεκίνημα της χρονιάς. Οι επιδόσεις αυτού του τριμήνου καταδεικνύουν τη δύναμη του χαρτοφυλακίου μας και του περιφερειακού μας αποτυπώματος, με εύρωστη αύξηση των κερδών, ωθούμενη από λύσεις υψηλής αξίας, από το ECOPact έως το ECOPlanet, που υποστηρίζουν τους πελάτες μας στην επίτευξη των στόχων βιωσιμότητάς τους.

«Το πρώτο τρίμηνο του 2023, οι καθαρές πωλήσεις αυξήθηκαν οργανικά κατά 8% και το EBIT κατά 12%. Αυτή η αύξηση της κερδοφορίας οφείλεται κυρίως στις ισχυρές αποδόσεις σε όλους τομείς δραστηριότητας. Οι ομάδες μας συνέχισαν τον ταχύ ρυθμό υλοποίησης της στρατηγικής μας, με 12 εξαγορές που επέφεραν αύξηση της αξίας, συμπεριλαμβανομένης της Duro-Last, ολοκληρώνοντας έτσι την γκάμα μας συστημάτων επίπεδης στέγης. Με ισχυρές τάσεις σε όλους τους επιχειρηματικούς τομείς μας, είμαστε βέβαιοι ότι θα κλείσουμε δυναμικά ολόκληρο το έτος. Αναβαθμίζουμε αντίστοιχα τις κατευθύνσεις μας για επίτευξη άνω του 6% αύξηση των οργανικών καθαρών πωλήσεων και άνω του 10% αύξηση του οργανικού EBIT, αποδίδοντας περιθώριο EBIT άνω του 16%.

«Επιταχύνουμε τη δράση για το κλίμα με αναβαθμισμένους στόχους 1,5°C, όπως αναφέρεται στη δεύτερη Έκθεση για το κλίμα, ενώ επεκτείνουμε το φάσμα των βιώσιμων λύσεων δόμησης. Φτάσαμε το 16% των καθαρών πωλήσεων έτοιμου σκυροδέματος με τη σειρά πράσινων σκυροδεμάτων ECOPact και επεκτείναμε τη σειρά ECOPlanet με δύο εγκαταστάσεις πυρίμαχου αργίλου στη Γαλλία και το Μεξικό, παράγοντας τσιμέντο χαμηλών εκπομπών άνθρακα με έως και 50% λιγότερο CO2.
Κλιμακώνοντας τις κυκλικές κατασκευές, φέραμε στην αγορά την τεχνολογία ECOCycle®, ανακυκλώνοντας υλικά κατεδαφίσεων σε νέες λύσεις δόμησης, ώστε να υπερβούμε τον στόχο των 10 εκατομμυρίων τόνων που έχουμε θέσει για το 2025».

Αναλυτικά, τα αποτελέσματα της εταιρείας στη δεξιά στήλη με τα συνημμένα αρχεία.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Διαβάστε ακόμη

Coca-Cola: Λίγο πάνω από τις εκτιμήσεις τα έσοδα του α' τριμήνου - Αύξηση 11% στις τιμές

LVMH: Η πρώτη ευρωπαϊκή εταιρεία που ξεπερνά τα 500 δισ. δολ. σε κεφαλαιοποίηση

gazzetta
gazzetta reader insider insider