Η Skroutz παρουσίασε τη νέα πλατφόρμα εκπαίδευσης συνεργατών Skroutz Academy και τη νέα υπηρεσία εικονικής εξυπηρέτησης συνεργατών.
Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, η πλατφόρμα εκπαίδευσης συνεργατών Skroutz Academy δημιουργήθηκε για να μάθουν οι έμποροι να αξιοποιούν αποτελεσματικότερα όλες τις δυνατότητες και τα εργαλεία που τους προσφέρει το Skroutz. Μέσα από μία σειρά διαδραστικών μαθημάτων, θα έχουν τη δυνατότητα να μάθουν πώς μπορούν να βελτιώσουν την απόδοση της επιχείρησής τους, να πετύχουν υψηλότερες πωλήσεις μέσω του Skroutz Marketplace και κατ’ επέκταση να γίνουν πιο επιτυχημένοι.
Το Skroutz Academy θα προσφέρει στους συνεργάτες:
- Εξειδικευμένη εκπαίδευση με βάση την κατηγορία και το μέγεθος της επιχείρησής τους
- Πρόσβαση σε πληροφορίες για την αποδοτικότερη αξιοποίηση της πλατφόρμας, των εργαλείων και υπηρεσιών του Skroutz
- Χρήσιμες συμβουλές για την αύξηση των πωλήσεών τους
- Έγκαιρη ενημέρωση για όλες τις καινοτομίες που φέρνει το Skroutz στο χώρο του e-commerce
- Ζωντανά εκπαιδευτικά σεμινάρια που θα πραγματοποιούνται τακτικά από την εξειδικευμένη ομάδα εκπαίδευσης του Skroutz
Η πλατφόρμα μέχρι τώρα περιλαμβάνει 45 μαθήματα που περιλαμβάνουν διαδραστικές εκπαιδεύσεις, quizzes, videos και σενάρια επιτυχίας, ενώ νέα μαθήματα ανεβαίνουν κάθε μήνα ανάλογα με τις εκπαιδευτικές ανάγκες που προκύπτουν.
Στις θεματικές ενότητες εκπαιδεύσεων περιλαμβάνονται η διαχείριση καταστήματος, προϊόντων και παραγγελιών, η αξιοποίηση των διαθέσιμων υπηρεσιών όπως και η βελτίωση της επιχειρηματικής απόδοσης. Μελλοντικά αναμένεται να προστεθούν μαθήματα με ασκήσεις προσομοίωσης, σύντομους οδηγούς, καθώς και μαθήματα για την επίλυση διαχειριστικών ζητημάτων, αλλά και γενικής γνώσης που θα βοηθήσουν τη γενικότερη εξέλιξη των συνεργατών.
Στο ίδιο πλαίσιο της συνεχούς ανάπτυξης της πλατφόρμας και βελτίωσης του επιπέδου εξυπηρέτησης των συνεργατών της, το Skroutz ενσωματώνει τη νέα υπηρεσία εικονικής εξυπηρέτησης συνεργατών, αναγνωρίζοντας την ανάγκη τους για όλο και μεγαλύτερη υποστήριξη σε απλά θέματα, όπως η κατάσταση παράδοσης της παραγγελίας στη μεταφορική.
Ο νέος εικονικός βοηθός των συνεργατών απαντά γρήγορα και με συνέπεια στις ερωτήσεις των συνεργατών, που ξεπερνούν τις 20.000 κάθε μήνα, και έτσι μειώνεται ο χρόνος αναμονής για τις απαντήσεις. Σε πρώτη φάση ο εικονικός βοηθός καλύπτει μόνο περιπτώσεις καθυστερημένης παράδοσης ενημερώνοντας τους συνεργάτες για την κατάσταση της παράδοσης και για τα επόμενα βήματα που πρέπει να ακολουθήσουν, αλλά στα άμεσα πλάνα είναι να φτάσει σε σημείο να απαντά ολοκληρωμένα για όλα τα ζητήματα σχετικά με τις παραδόσεις και τις μεταφορικές.