Η Meta σχεδιάζει να φέρει τα «εργαλεία» επώνυμου περιεχομένου του Instagram στην νέα της πλατφόρμα, Threads, ανέφερε την Τρίτη το Axios, επικαλούμενο πηγή με γνώση του ζητήματος.
Τα εργαλεία αυτά θα βοηθήσουν όσους συναλλάσσονται στο Instagram να συνεργαστούν με τους influencers για πληρωμένες συνεργασίες στην πλατφόρμα καθώς η διαφήμιση δεν είναι ακόμα διαθέσιμη στο Threads.
Η Meta, η μητρική του Facebook, δεν απάντησε αμέσως σε αίτημα του Reuters για σχολιασμό.
Η είδηση έρχεται αφότου έγινε γνωστό πως το Threads, που θεωρείται ως αντίπαλος του Twitter του Έλον Μασκ, που έφτασε τα 100 εκατομμύρια χρήστες σε πέντε ημέρες.
Σύμφωνα με το TheVerge, το ενδιαφέρον δεν περιορίζεται στις απλές εγγραφές χρηστών στο Threads καθώς μέχρι την Πέμπτη είχαν καταγραφεί πάνω από 95 εκατ. posts και 190 εκατ. likes στην πλατφόρμα.