Η H&M παρουσίασε σταθερές πωλήσεις για το γ' τρίμηνο, κάτω από τις προβλέψεις της αγοράς, με αποτέλεσμα η μετοχή της να καταγράφει απώλειες 7,39% την Παρασκευή. Η δεύτερη μεγαλύτερη εταιρεία λιανικής πώλησης ειδών ένδυσης στον κόσμο δέχεται «χτυπήματα» από τον ισχυρό ανταγωνισμό που έχει με την Inditex της Zara και άλλους παίκτες του χώρου της μόδας.
Από τη μια, η Zara προσελκύει περισσότερους φιλόδοξους επενδυτές, ενώ από την άλλη οι εταιρίες fast fashion όπως η Shein και η Primark προσφέρουν καλύτερες τιμές από την H&M. Ειδικότερα, η H&M ανακοίνωσε καθαρές πωλήσεις ύψους 60,9 δισ. σουηδικών κορώνων (5,45 δισ. δολαρίων), αυξημένες κατά 6%. Οι αναλυτές ανέμεναν καθαρές πωλήσεις 63,5 δισ. σουηδικών κορώνων.
Πάντως, η εταιρεία εκτιμά ότι οι προσπάθειές της για επίτευξη του στόχου της για λειτουργικό περιθώριο κέρδους 10% το 2024 «βαίνουν προς τη σωστή κατεύθυνση» ενώ δίνει προτεραιότητα στην κερδοφορία του επόμενου τριμήνου. Η μετοχή της σουηδικής εταιρείας ενισχύεται άνω του 50% φέτος καθώς η προσπάθεια μείωσης του κόστους που ανακοινώθηκε πέρυσι άρχισε να αποδίδει καρπούς, αλλά ο ανταγωνισμός αποκτά όλο και πιο απειλητικές διαστάσεις.