Η Heineken - η δεύτερη μεγαλύτερη ζυθοποιία στον κόσμο διατήρησε σταθερό το guidance για το 2023, παρά το γεγονός πως ο όγκος των πωλήσεων μειώθηκε στο γ' τρίμηνο του έτους.
Η Heineken ανέφερε ότι οι όγκοι μπύρας μειώθηκαν κατά 4,2% σε μια βάση παρόμοια με το τρίμηνο Ιουλίου-Σεπτεμβρίου, με πτώση σε όλες τις περιοχές εκτός από την Αμερική, όπου σημείωσε ισχυρή απόδοση στη Βραζιλία και το Μεξικό. Οι αναλυτές ανέμεναν πτώση 4,3%.
Η ολλανδική εταιρεία - κορυφαία σε πωλήσεις μπύρας Lager στην Ευρώπη, που διατηρεί και τα brands των Sol και Tiger, ανέφερε ότι κέρδισε περισσότερα χρήματα στο τρίτο τρίμηνο παρά τη μείωση του όγκου, εξαιτίας των υψηλότερων τιμών.
Τα καθαρά έσοδα προ φόρων αυξήθηκαν κατά 4,5%, χαμηλότερα από τις προσδοκίες των αναλυτών για αύξηση 4,8%, σύμφωνα με μελέτη της εταιρίας.
Συνολικά, τα έσοδα και οι όγκοι του τριμήνου ήταν σε γενικές γραμμές σύμφωνα με τις προσδοκίες, με τις χειρότερες από τις αναμενόμενες μειώσεις στην περιοχή της Αφρικής, Μέσης Ανατολής και Ανατολικής Ευρώπης να αντισταθμίζονται από ελαφρώς καλύτερους από τους προβλεπόμενους όγκους στη Λατινική Αμερική και την Ασία-Ειρηνικό.
Αμετάβλητο το guidance για το 2023
Η Heineken επανέλαβε την πρόβλεψή της για αύξηση των λειτουργικών κερδών το 2023 μεταξύ μηδενικού και μεσαίου μονοψήφιου ποσοστού, καθησυχάζοντας ορισμένους επενδυτές που φοβόντουσαν ότι η εταιρεία μπορεί να χρειαστεί να μειώσει ξανά τις προβλέψεις της. Οι μετοχές της εταιρείας σημείωσαν άνοδο 2,5% στην αρχή των συναλλαγών.
Στο Βιετνάμ, μια από τις μεγαλύτερες αγορές της ζυθοποιίας, η Heineken ανέφερε ότι η κατάσταση έχει ελαφρώς βελτιωθεί συγκριτικά με τις αρχές του έτους, αλλά το χαρτοφυλάκιό της με premium μπύρες συνέχισε να επηρεάζεται καθώς η αδύναμη οικονομία μετριάζει τη ζήτηση.