Μυλωνάς: Η ΕΤΕ επενδύει στην περαιτέρω ανάπτυξη του Premium Banking

Newsroom
Viber Whatsapp
Μοιράσου το
Μυλωνάς: Η ΕΤΕ επενδύει στην περαιτέρω ανάπτυξη του Premium Banking
Tο όραμα και τη στρατηγική για το Premium Banking της Εθνικής Τράπεζας ανέπτυξε ο Διευθύνων Σύμβουλος της ΕτΕ, μιλώντας στην πρώτη ολοήμερη συνάντηση με τους πάνω από 300 Premium RMs ανά την Ελλάδα.

Tο όραμα και τη στρατηγική για το Premium Banking της Εθνικής Τράπεζας ανέπτυξε ο Διευθύνων Σύμβουλος της Εθνικής Παύλος Μυλωνάς, μιλώντας στην πρώτη ολοήμερη συνάντηση με τους πάνω από 300 Premium RMs (Premium Relationship Managers) ανά την Ελλάδα, με κύρια θέματα στην ατζέντα τον ρόλο τους, τις βέλτιστες πρακτικές στην εξυπηρέτηση και τις τάσεις της αγοράς.

Κύριος στόχος του Premium Relationship Management είναι η αντίληψη των αναγκών του κάθε πελάτη, οι οποίες διαφέρουν σημαντικά ανά περίπτωση. Βάσει των αναγκών και των στόχων του κάθε πελάτη, θα πρέπει να παρέχονται οι κατάλληλες λύσεις, χτίζοντας πάνω στην αξιοπιστία και τη σχέση εμπιστοσύνης που ξεχωρίζει την Εθνική Τράπεζα, είπε ο κ.Μυλωνάς.

Ο ρόλος των RMs του Premium Banking είναι για την Εθνική Τράπεζα «καταλυτικός» και «ουσιαστικός», προκειμένου όπως τόνισε στη συνέχεια η Γενική Διευθύντρια Λιανικής Τραπεζικής Χριστίνα Θεοφιλίδη, να οδηγηθούμε σε μια τραπεζική εμπειρία που αναδεικνύει την συνεργασία Τράπεζας και πελάτη ως τον κύριο παράγοντα της ανάπτυξης μιας αποτελεσματικής και για τα δύο μέρη σχέσης.

Συμπλήρωσε ότι στο σύγχρονο μοντέλο εξυπηρέτησης, το κατάστημα είναι εκεί για τις εργασίες υψηλής προστιθέμενης αξίας που απαιτούν γνώσεις και εξειδίκευση, ενώ οι απλές εργασίες χαμηλής προστιθέμενης αξίας μπορούν πλέον να προωθούνται από ψηφιακά κανάλια ή και εξωτερικά δίκτυα.

Η Εθνική Τράπεζα επενδύει σημαντικά στο Premium Banking παρέχοντας σύγχρονα συστήματα, εργαλεία και μεθοδολογία αλλά πρωτίστως αναπτύσσοντας ένα απαιτητικό εκπαιδευτικό πλάνο για τα στελέχη της.

Προς αυτή την κατεύθυνση, όπως ανακοινώθηκε, η Τράπεζα παρέχει μια παλέτα καινοτόμων επενδυτικών προϊόντων, καλύπτοντας το εύρος των αναγκών και του προφίλ των πελάτων της:

  • το νέο προϊόν Επενδυτικό Νέας Γενιάς, ένα μοναδικό προϊόν στην ελληνική αγορά, που σχεδιάστηκε ειδικά για να προσεγγίσει τις ανάγκες των πελατών της Εθνικής Τράπεζας
  • την πληθώρα τίτλων Αμοιβαίων Κεφαλαίων από την Εθνική Asset Management ΑΕΔΑΚ αλλά και από άλλους παρόχους, κυρίως μεγάλες εξειδικευμένες τράπεζες του εξωτερικού
  • τις επιλογές του Τραπεζοασφαλιστικών προϊόντων Ζωής, τακτικών και εφάπαξ καταβολών.

Οι επενδυτικές επιλογές συμπληρώνονται από την Premium Debit Mastercard και το Premium Go4More, ειδικά σχεδιασμένα για να καλύπτουν τις συναλλακτικές ανάγκες των πελατών Premium, να δημιουργούν και να επιβραβεύουν τη συνολική σχέση των πελατών με την Τράπεζα.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Διαβάστε ακόμη

Goldman Sachs: Τι θα ανακοινώσουν οι ελληνικές τράπεζες για το τρίτο τρίμηνο - Νέες τιμές στόχοι

Περιστέρης στον Economist: Υψηλό το κόστος της κλιματικής κρίσης για τους Έλληνες – Ευκαιρία για οικονομική ανάπτυξη οι ΑΠΕ

Σκυλακάκης από Economist: Πιθανή η μείωση των ενεργειακών τιμών αν δεν κλιμακωθεί το μεσανατολικό

BEST OF LIQUID MEDIA

gazzetta
gazzetta reader insider insider