Coca-Cola HBC: Αύξηση του όγκου πωλήσεων σε οργανική βάση για δεύτερο συνεχόμενο τρίμηνο

Newsroom
Viber Whatsapp
Μοιράσου το
Coca-Cola HBC: Αύξηση του όγκου πωλήσεων σε οργανική βάση για δεύτερο συνεχόμενο τρίμηνο
Τα καθαρά έσοδα από πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 15,3% σε οργανική βάση στο τρίμηνο, με τα καθαρά έσοδα από πωλήσεις εννιαμήνου να αυξάνονται κατά 17,0% σε οργανική βάση.

Άλλο ένα τρίμηνο ισχυρής οργανικής ανάπτυξης ολοκλήρωσε η Coca-Cola HBC χάρη στη συνεχιζόμενη υλοποίηση της στρατηγικής της σε σχέση με τα προϊόντα 24/7 κατανάλωσης.

Τα καθαρά έσοδα από πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 15,3% σε οργανική βάση στο τρίμηνο, με τα καθαρά έσοδα από πωλήσεις εννιαμήνου να αυξάνονται κατά 17,0% σε οργανική βάση.

Η αύξηση του όγκου πωλήσεων κατά 2,2% σε οργανική βάση, οφείλεται κυρίως στις κατηγορίες στρατηγικής προτεραιότητας, με τα ανθρακούχα αναψυκτικά να αυξάνονται κατά 1,5%, τα ποτά ενέργειας 24,8% και τον καφέ 33,5%.

Τα καθαρά έσοδα από πωλήσεις ανά κιβώτιο αυξήθηκαν κατά 12,9% σε οργανική βάση, αντικατοπτρίζοντας τα σωρευτικά οφέλη των πρωτοβουλιών διαχείρισης της αύξησης των εσόδων κατά τους τελευταίους δώδεκα μήνες, σε όλες τις κατηγορίες και τις αγορές.

Τα καθαρά έσοδα από πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 3,8% σε δημοσιευμένη βάση, με την ισχυρή οργανική ανάπτυξη να αντισταθμίζεται από τον αντίκτυπο των δυσμενών συναλλαγματικών μεταβολών στις αναδυόμενες αγορές.

Στα αποτελέσματα καταγράφεται περαιτέρω βελτίωση του μεριδίου αγοράς εννιαμήνου σε αξία. Αύξηση κατά 110 μονάδες βάσης στα έτοιμα προς κατανάλωση μη αλκοολούχα αναψυκτικά και 60 μονάδες βάσης στα ανθρακούχα αναψυκτικά.

Τα βασικά στοιχεία ανά αγορά ήταν ευρείας βάσης αύξηση των καθαρών εσόδων σε οργανική βάση, με ιδιαίτερα ισχυρές επιδόσεις στις αναδυόμενες αγορές.

o Αναπτυγμένες αγορές:Τα καθαρά έσοδααπό πωλήσειςαυξήθηκαν κατά 7,7%σε οργανική βάση, κυρίως λόγω της αύξησης των εσόδων ανά κιβώτιο, με μεικτές επιδόσεις σε επίπεδο όγκου πωλήσεων λόγω της υψηλής συγκριτικής βάσης και των ποικίλων καιρικών συνθηκών.

o Αναπτυσσόμενες αγορές: Τα καθαρά έσοδα από πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 15,9% σε οργανική βάση, με ισχυρές επίδόσεις του όγκου πωλήσεων στα ποτά ενέργειας και τον καφέ, που αντιστάθμισαν εν μέρει τους χαμηλότερους όγκους πωλήσεων σε ανθρακούχα αναψυκτικά, νερό και χυμούς.

o Αναδυόμενες αγορές: Τα καθαρά έσοδα αυξήθηκαν κατά 21,8% σε οργανική βάση, με ισχυρή βελτίωση του όγκου πωλήσεων, ιδίως στην Αίγυπτο.

Ο κ. Zoran Bogdanovic, Διευθύνων Σύμβουλος της Coca-Cola HBCAG, σχολίασε:

«Είμαστε ιδιαίτερα ικανοποιημένοι που είχαμε καλές επιδόσεις για ακόμα μία φορά, και που σημειώσαμε αύξηση του όγκου πωλήσεων σε οργανική βάση για δεύτερο συνεχόμενο τρίμηνο. Αυτό οφείλεται στην αποτελεσματική υλοποίηση της στρατηγικής μας στην αγορά, η οποία υποστηρίζεται από τη διαρκή εστίαση στις κατηγορίες στρατηγικής προτεραιότητας, δηλαδή στις κατηγορίες των ανθρακούχων αναψυκτικών, των ποτών ενέργειας και του καφέ, καθώς και από την εστίαση μας στην ανάπτυξη δυνατοτήτων προσαρμοσμένων στην εξατομικευμένη υλοποίηση σε κάθε σημείο πώλησης. Η εξελιγμένη διαχείριση της αύξησης των καθαρών εσόδων, μέσω της αξιοποίησης δεδομένων, πληροφοριών και αναλύσεων, μας βοηθούν να προσαρμόζουμε τις πρωτοβουλίες μας και την εκτέλεση της στρατηγικής μας στα διαφορετικά καταναλωτικά περιβάλλοντα και να ισορροπούμε επιτυχώς ανάμεσα στη διατήρηση προσιτών τιμών και στην παροχή προϊόντων υψηλής αξίας. Ως αποτέλεσμα, πετύχαμε τόσο αυξημένα έσοδα ανά κιβώτιο όσο και υψηλότερα μερίδια αγοράς.

Επιπλέον, συνεχίζουμε να επενδύουμε στο μέλλον μας, με σαφή εστίαση στην επίτευξη των στόχων μας σε σχέση με τη βιωσιμότητα. Στην Αυστρία, εισαγάγαμε μια πρωτοπόρα για τη βιομηχανία εναλλακτική στην πλαστική μεμβράνη συσκευασίας για τις πολυσυσκευασίες φιαλών μελλοντικής κατανάλωσης, ενώ στη Ρουμανία επενδύσαμε σε δυνατότητες ανακυκλωμένου PET ώστε να ενισχύσουμε την περιβαλλοντική κυκλικότητα των συσκευασιών. Επιβεβαιώνουμε τις κατευθυντήριες γραμμές μας για ισχυρή ανάπτυξη το 2023 και, παρά τη συνεχιζόμενη αβεβαιότητα σε επίπεδο μακροοικονομικού περιβάλλοντος, παραμένουμε σε πολύ καλή θέση ως προς την επίτευξη των μεσοπρόθεσμων στόχων μας.»

Επιχειρηματικές προοπτικές

Οι επιδόσεις της Coca Cola HBC κατά το τρίτο τρίμηνο ήταν αντίστοιχες των προσδοκιών της εταιρείας, υποστηριζόμενες από το δεύτερο συνεχόμενο τρίμηνο αύξησης του όγκου πωλήσεων σε οργανική βάση, παρά τις αντίξοες συνθήκες που επικράτησαν σε ορισμένες αγορές. Σε σχετική ανακοίνωση σημειώνεται ότι «λαμβάνοντας πάντα υπόψη τους μακροοικονομικούς και γεωπολιτικούς κινδύνους, έχουμε μεγάλη εμπιστοσύνη στο ευρύ χαρτοφυλάκιο προϊόντων μας 24/7 κατανάλωσης, καθώς και στις ευκαιρίες ανάπτυξης στις διαφορετικών χαρακτηριστικών αγορές όπου δραστηριοποιούμαστε, που ενισχύονται από την εστίασή μας στην υλοποίηση της στρατηγικής μας στην αγορά και στις ικανότητες τις οποίες έχουμε θέσει ως προτεραιότητα, αλλά κυρίως στους ταλαντούχους ανθρώπους μας. Οι προσδοκίες μας για το 2023 παραμένουν αμετάβλητες:

• Εξακολουθούμε να αναμένουμε αύξηση των καθαρών εσόδων στο άνω άκρο του μεσαίου επιπέδου του εύρους 10-20% σε οργανική βάση για το σύνολο του έτους.
• Συνεχίζουμε να αναμένουμε αύξηση του κόστους πωληθέντων ανά κιβώτιο κατά υψηλό μονοψήφιο ποσοστό για το 2023, καθώς οι πληθωριστικές πιέσεις αρχίζουν να μετριάζονται.
• Αναμένουμε αύξηση των λειτουργικών κερδών στο εύρος 9% με 12% σε οργανική βάση για το 2023 συνολικά».

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Διαβάστε ακόμη

Φορολογικό νομοσχέδιο: Τι θα προβλέπει για τους ελεύθερους επαγγελματίες 

Έξυπνες πόλεις: Επενδύσεις 96 δισ. για την κλιματική ουδετερότητα – Τα χρηματοδοτικά εργαλεία και οι προκλήσεις

Αττική Οδός: Πόσες χιλιάδες οχήματα ημερησίως «περνούν» από τα διόδια – Άνοδος 10% σε κυκλοφορία και έσοδα στο 9μηνο

BEST OF LIQUID MEDIA

gazzetta
gazzetta reader insider insider