Mars Hellas: Έσπασαν το φράγμα των 50 εκατ. ευρώ οι πωλήσεις παρά τις προκλήσεις – Πού ποντάρει για το 2023

Μαρίνα Φούντα
Viber Whatsapp
Μοιράσου το
Mars Hellas: Έσπασαν το φράγμα των 50 εκατ. ευρώ οι πωλήσεις παρά τις προκλήσεις – Πού ποντάρει για το 2023
Αύξηση 15% στις πωλήσεις της Mars Hellas κόντρα στην αρνητική συγκυρία. Η υποχώρηση της κερδοφορίας στη σκιά των πληθωριστικών πιέσεων και τα επόμενα βήματα. Τι περιμένει για τη χρήση 2023. Τι έδειξαν οι τελευταίες δημοσιευμένες οικονομικές καταστάσεις. 

Στην περαιτέρω ανάπτυξη των τεσσάρων κατηγοριών στις οποίες δραστηριοποιείται (σοκολάτα, τσίχλα, είδη διατροφής και προϊόντα για σκύλους και γάτες), καθώς και στην ισχυροποίηση της θέσης της έναντι των ανταγωνιστών της, παράλληλα με τη διατήρηση της υγιούς χρηματοοικονομικής της κατάστασης, επικεντρώνεται η Mars Hellas.

Για τη χρήση 2023, η εν Ελλάδι θυγατρική του πολυεθνικού κολοσσού Mars ποντάρει στη βελτίωση των οικονομικών της μεγεθών, στηριζόμενη στο μείγμα των προϊόντων της.

Έσπασαν το «φράγμα» των 50 εκατ. ευρώ οι πωλήσεις το 2022

Όπως προκύπτει από τις οικονομικές καταστάσεις της εταιρείας, που καταχωρήθηκαν στο ΓΕΜΗ στα τέλη της περασμένης εβδομάδας, το 2022, αν και σύμφωνα με τη διοίκηση ήταν μια χρονιά αρκετών προκλήσεων, η Mars Hellas κατόρθωσε να παραμείνει σε τροχιά ανάπτυξης, παρουσιάζοντας αύξηση των πωλήσεών της κατά 15% σε σύγκριση με την προηγούμενη χρονιά.

Ειδικότερα, οι πωλήσεις ανήλθαν σε 50,18 εκατ. ευρώ έναντι 43,52 εκατ. ευρώ το 2021, ενώ σε επίπεδο αποτελεσμάτων, τα μικτά κέρδη της εταιρείας διαμορφώθηκαν σε 19,72 εκατ. ευρώ από 19,56 εκατ. ευρώ το 2021 παρουσιάζοντας αύξηση 1%. Τα κέρδη μετά από φόρους υποχώρησαν στα επίπεδα των 4,22 εκατ. ευρώ από 4,61 εκατ. ευρώ το 2021.

Σχολιάζοντας την κατάσταση της εταιρείας, η διοίκηση κάνει λόγο για αύξηση των πωλήσεων αλλά και για σημαντική πίεση στην κερδοφορία. «Η κατηγορία της σοκολάτας και της τσίχλας παρουσίασε σημαντική αύξηση ωθούμενη από την ανάκαμψη της αγοράς μετά την πανδημία, ενώ παράλληλα η κατηγορία των τροφών ζώων συντροφιάς συνέχισε την ανοδική πορεία των τελευταίων χρόνων», τονίζεται χαρακτηριστικά στην οικονομική έκθεση.

Σημαντική πρόκληση οι πληθωριστικές πιέσεις

Όπως αναφέρει η διοίκηση της εταιρείας «οι πληθωριστικές πιέσεις αποτέλεσαν σημαντική πρόκληση. Το κόστος προμήθειας και διακίνησης των προϊόντων αυξήθηκε σημαντικά, ενώ οι αυξήσεις τιμών ήταν χαμηλότερες με ενσυναίσθηση προς τους τελικούς καταναλωτές των προϊόντων, αφού η εταιρεία απορρόφησε σημαντικό ποσοστό του αυξημένου κόστους. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα τη μείωση του ποσοστού του μικτού περιθωρίου κέρδους και παρά τη συγκράτηση των εξόδων λειτουργίας τα κέρδη προ φόρων μειώθηκαν».

«Για το 2023 η εταιρεία περιμένει σταθερή εξέλιξη των οικονομικών μεγεθών από τη συνεχή βελτίωση του μοντέλου λειτουργίας και το προϊοντικό μείγμα. Παρ’ όλα αυτά, οι έντονες πληθωριστικές πιέσεις θα συνεχίσουν να επηρεάζουν τόσο τα κόστη λειτουργίας, προμήθειας και μεταφοράς των προϊόντων, καθώς και τον όγκο των πωλήσεων καθώς παρατηρείται μείωση στο διαθέσιμο εισόδημα των καταναλωτών», επισημαίνεται ακόμη.

Διανομή μερίσματος

Λαμβάνοντας υπόψη τα κέρδη μετά φόρων της εταιρείας το Διοικητικό Συμβούλιο προτίθεται να προτείνει τη διανομή μερίσματος από τα κέρδη της χρήσης, το ύψος του οποίου θα προσδιοριστεί από τη διοίκηση του ομίλου.

Αξίζει εδώ να σημειωθεί ότι στο τέλος του 2022 ο μέσος αριθμός των εργαζομένων που απασχολούνταν στην εταιρεία υπό καθεστώς πλήρους απασχόλησης ανερχόταν σε 94, έναντι 92 το 2021 και αφορούσαν σε εργαζόμενους με μισθωτή σχέση εξαρτημένης εργασίας.

Η ιστορία της Mars Hellas ξεκινάει το 1983. Με έδρα την Παιανία Αττικής, η εταιρεία διαθέτει μερικά από τα πιο διάσημα εμπορικά σήματα στην Ελλάδα, όπως τις σοκολάτες Mars, Snickers, Twix, Bounty, M&M’s και Maltesers, το ρύζι και τις σάλτσες Uncle Ben’s, τις σάλτσες Dolmio, τις τσίχλες Orbit και 5, καθώς και τα προϊόντα για σκύλους και γάτες Pedigree, Whiskas, Sheba, Cesar και Nutro.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Διαβάστε ακόμη

Σούπερ μάρκετ: Ξεκινούν σαρωτικοί έλεγχοι για τη «μόνιμη μείωση τιμής» στο ράφι - Εντείνεται η μάχη κατά της ακρίβειας

Στροφή στις συνδέσεις οπτικών ινών κάνουν οι Έλληνες

Εντός της εβδομάδας το φορο-νομοσχέδιο για ελεύθερους επαγγελματίες και φοροδιαφυγή – «Κλειδώνει» το νέο πακέτο στήριξης

BEST OF LIQUID MEDIA

gazzetta
gazzetta reader insider insider