Για πρώτη φορά μετά από οκτώ χρόνια, οι μετοχές της Puma υπολείπονται του μεγάλου της ανταγωνιστή, της Adidas.
Ωστόσο, σύμφωνα με αναλυτές της Deutsche Bank, τα αποτελέσματα του πρώτου τριμήνου της Τετάρτης μπορεί να βοηθήσουν στην αποκατάσταση της ισορροπίας, όπως αναφέρει το Bloomberg.
Οι προσαρμοσμένες σε συνάλλαγμα πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 0,5% στα 2,10 δισ. ευρώ (2,26 δισ. δολάρια), σύμφωνα με τα 2,1 δισ. ευρώ που ανέμεναν οι αναλυτές, σύμφωνα με τα στοιχεία της Refinitiv. Επίσης, η περιοχή της Αμερικής κατέγραψε αύξηση των πωλήσεων για πρώτη φορά μετά από τέσσερα τρίμηνα, φτάνοντας τα 790 εκατ. ευρώ.
Οι μετοχές της Puma σημείωσαν άνοδο έως και 6,4% στα ευρωπαϊκά χρηματιστήρια.
Η μετοχή εξακολουθεί να υποχωρεί κατά περίπου 6% σε ετήσια βάση μέχρι σήμερα, πολύ πίσω από τα κέρδη 20% της Adidas, η οποία βιώνει μια ανάκαμψη υπό την ηγεσία του πρώην αφεντικού της Puma, Bjorn Gulden. Αυτό συμβαίνει μετά από επτά συνεχόμενα χρόνια υπεραπόδοσης της Puma.
Σύμφωνα με τους Adam Cochrane και Shwetha Ramachrane της Deutsche Bank, τα αποτελέσματα της Puma θα μπορούσαν να επαναφέρουν τη μετοχή σε καλό δρόμο, αφού τα στοιχεία της Puma παρουσιάζουν μία επιτάχυνση παρόμοια με εκείνη της Adidas όσο αφορά το δεύτερο εξάμηνο.
«Με τη διατήρηση των διαφημιστικών δαπανών, την έναρξη μιας νέας καμπάνιας επωνυμίας, την κυκλοφορία προϊόντων και την έναρξη αθλητικών εκδηλώσεων, η διαδοχική βελτίωση στην αύξηση των πωλήσεων φαίνεται δικαιολογημένη», έγραψαν οι αναλυτές.
Ωστόσο, ο Felix Dennl, αναλυτής της B Metzler Seel Sohn & Co AG, τονίζει ότι η Adidas παραμένει ο νικητής όσον αφορά το «brand momentum», κάτι που είναι εμφανές στις αναζητήσεις Google και υποστηρίζεται από τη σειρά προϊόντων της για το έτος. Έχει σύσταση «buy» και στις δύο εταιρείες, οι οποίες ιδρύθηκαν από τους αδελφούς Adolf και Rudolf Dassler.
Η Adidas «έχει μεγαλύτερη δυνατότητα να πραγματοποιήσει το αναθεωρημένο guidance για τη φετινή χρονιά» αναφέρει ο Dennl.