Πτωτικά κινήθηκαν οι πωλήσεις της Burberry Group στο τελευταίο τρίμηνο αφού η βρετανική εταιρεία μόδας επλήγη από την αδύναμη ζήτηση στην Κίνα και τις ΗΠΑ.
Συγκεκριμένα, οι συγκρίσιμες πωλήσεις καταστημάτων το τρίμηνο που έληξε τον Μάρτιο μειώθηκαν κατά 12%, ανέφερε η Burberry. Οι αναλυτές περίμεναν, ωστόσο, μεγαλύτερη πτώση, της τάξης του 13%. Η Burberry προειδοποίησε επίσης ότι αναμένει ένα δύσκολο πρώτο εξάμηνο, με τα έσοδα χονδρικής να εκτιμάται ότι θα μειωθούν κατά περίπου 25% κατά τη διάρκεια της περιόδου.
Η βρετανική εταιρεία έχει δρομολογήσει μια ανάκαμψη που απαιτεί χρόνο για να αποδώσει καρπούς εν μέσω επιβράδυνσης της ζήτησης για προϊόντα υψηλής ποιότητας. Η μετοχή της στο Λονδίνο έχει υποχωρήσει κατά περίπου 16% μέχρι στιγμής φέτος. Οι πωλήσεις στην περιοχή Ασίας-Ειρηνικού και στην Αμερική μειώθηκαν κατά 17% και 12% αντίστοιχα κατά τη διάρκεια του τριμήνου που έληξε τον Μάρτιο.
Δεν είναι μόνο η Burberry από τη βιομηχανία ειδών πολυτελείας που αντιμετωπίζει προκλήσεις: η γαλλική Kering, ιδιοκτήτρια της Gucci, προειδοποίησε τον περασμένο μήνα ότι τα επαναλαμβανόμενα λειτουργικά κέρδη θα συρρικνωθούν έως κατά 45% το πρώτο εξάμηνο.