Όμιλος Nice n Easy Group: Άλμα ανάπτυξης με καινοτομία και ποιότητα στον κλάδο της εστίασης

Branded Content Team
Viber Whatsapp Μοιράσου το
Όμιλος Nice n Easy Group: Άλμα ανάπτυξης με καινοτομία και ποιότητα στον κλάδο της εστίασης
Santanna
Σε μια αποκλειστική συνέντευξη, οι εμπνευστές και συνιδιοκτήτες του Ομίλου nice n easy group, Χρήστος Αθανασιάδης και Δημήτρης Χριστοφορίδης, μας αποκαλύπτουν τα μυστικά της επιτυχίας τους, τις προκλήσεις που αντιμετώπισαν και τα φιλόδοξα σχέδιά τους για το μέλλον.

Σε μια αποκλειστική συνέντευξη, οι εμπνευστές και συνιδιοκτήτες του Ομίλου nice n easy group, Χρήστος Αθανασιάδης και Δημήτρης Χριστοφορίδης, μας αποκαλύπτουν τα μυστικά της επιτυχίας τους, τις προκλήσεις που αντιμετώπισαν και τα φιλόδοξα σχέδιά τους για το μέλλον.

Ποιο ήταν το αρχικό σας όραμα όταν ξεκινήσατε τη δραστηριότητά σας στην εστίαση και πώς έχει εξελιχθεί αυτό με την επέκτασή σας σε Αθήνα, Μύκονο και Ibiza;

Χρήστος Αθανασιάδης: Το αρχικό μας όραμα ήταν να δημιουργήσουμε χώρους εστίασης που θα προσέφεραν υψηλής ποιότητας φαγητό με έμφαση στις βιολογικές πρώτες ύλες και τις συνεργασίες με μικρούς Έλληνες παραγωγούς. Η φιλοσοφία μας παραμένει αναλλοίωτη και σταθερή στο χρόνο, αλλά έχουμε προσαρμόσει την επιχειρηματική μας στρατηγική για να ανταποκριθούμε στις διαφορετικές ανάγκες και απαιτήσεις των αγορών της Αθήνας, της Μυκόνου και της Ibiza.

Δημήτρης Χριστοφορίδης: Η επέκτασή μας έχει ενισχύσει την παρουσία μας στην παγκόσμια αγορά, προβάλλοντας την ελληνική γαστρονομία με διεθνή προσανατολισμό. Επιπλέον, κάθε νέο κατάστημα που ανοίγουμε δημιουργεί νέες θέσεις εργασίας, ενισχύοντας την τοπική οικονομία και προσφέροντας ευκαιρίες ανάπτυξης στο ανθρώπινο δυναμικό μας.

Δημήτρης Χριστοφορίδης

Ποια καταστήματα υπάρχουν αυτή τη στιγμή στον Όμιλο;

Δημήτρης Χριστοφορίδης: Στο portfolio του Ομίλου αυτή τη στιγμή υπάρχουν εστιατόρια και concepts που καλύπτουν διαφορετικά κοινά σε Αθήνα, Μύκονο και Ίμπιζα. Ανάμεσα σε αυτά συγκαταλέγονται το Frankie, το The Amorous Project, το Zinglee, το beach club SantAnna στην παραλία Παράγκα της Μυκόνου, δύο επιχειρήσεις catering, το NYN ESTI και το καφέ στο Εθνικό Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης, καθώς και το εστιατόριο Βυζαντινό και η παραδοσιακή καφετέρια Βόσπορος μέσα στο νέο στάδιο της ΑΕΚ, OPAP Arena στη Νέα Φιλαδέλφεια. Το πιο πρόσφατο εγχείρημα μας είναι τα καταστήματα μας στον Πύργο του Πειραιά.

Nice n Easy
nice n easy

Ποιοι είναι οι κύριοι στόχοι της επένδυσής σας στον Πύργο του Πειραιά και πώς συνάδει με τη φιλοσοφία του Ομίλου σας;

Δημήτρης Χριστοφορίδης: Η επένδυσή μας στον Πύργο του Πειραιά είναι μια στρατηγική κίνηση που μας επιτρέπει να φέρουμε τη φιλοσοφία μας για την ευεξία και την πολυτέλεια σε έναν εμβληματικό χώρο. Στον Πύργο του Πειραιά, δημιουργούμε τέσσερις μοναδικές εμπειρίες εστίασης και διασκέδασης που συνδυάζουν υψηλή ποιότητα με δέσμευση στη βιώσιμη ανάπτυξη. Συγκεκριμένα, θα λειτουργήσουν το nice n easy bistro, που θα προσφέρει μια γαστρονομική περιήγηση στη Μεσογειακή κουζίνα, το nice n easy all day cafe, ιδανικό για απολαυστικές στιγμές με καφέ και ελαφριά γεύματα, το Majestic, για επίσημα δείπνα και εκλεπτυσμένες γαστρονομικές εμπειρίες, και το Cloud 9, έναν σύγχρονο χώρο με εκπληκτική θέα στην πόλη, ιδανικό για networking events και κοκτέιλ πάρτι.

Πύργος Πειραιά
Πύργος Πειραιά

Χρήστος Αθανασιάδης: Οι χώροι μας είναι σχεδιασμένοι για να φιλοξενούν από ιδιωτικές συγκεντρώσεις και γάμους, μέχρι μεγάλες εταιρικές εκδηλώσεις και θεματικά πάρτι, πάντα με έμφαση στην εξαιρετική γαστρονομία και την άψογη εξυπηρέτηση. Με αυτή την επένδυση, συνεχίζουμε την παράδοση της ποιότητας και της εντοπιότητας των πρώτων υλών μας, ενισχύοντας την παρουσία μας στην αγορά και συμβάλλοντας στη βιώσιμη ανάπτυξη της περιοχής.

Στα πιο πρόσφατα project σας είναι και το εστιατόριο ΝΥΝ ΕΣΤΙ. Τι το διαφορετικό φέρνει το ΝΥΝ ΕΣΤΙ στη γαστρονομική Αθήνα;

Δημήτρης Χριστοφορίδης: Το ΝΥΝ ΕΣΤΙ που βρίσκεται στον 4ο όροφο του Εθνικού Μουσείου Σύγχρονης Τέχνης, είναι ένας χώρος που συνδυάζει καινοτόμα τη γαστρονομία με την τέχνη και την τεχνολογία. Με επικεφαλής το διακεκριμένο σεφ Σταμάτη Μισομικέ, επικεντρωνόμαστε στη βιωσιμότητα, χρησιμοποιώντας οργανικά και τοπικά υλικά. Η στρατηγική μας είναι να προσφέρουμε μια υψηλού επιπέδου γαστρονομική εμπειρία που αναδεικνύει την ελληνική κουζίνα με δημιουργικό τρόπο, ενισχύοντας παράλληλα την τοπική οικονομία και προάγοντας την υπευθυνότητα στη διατροφή και το σεβασμό στο περιβάλαλον.

Νυν εστί
NYN ESTI

Χρήστος Αθανασιάδης: Οι βιώσιμες πρακτικές που εφαρμόζουμε στο ΝΥΝ ΕΣΤΙ, όπως η χρήση βιοδιασπώμενων συσκευασιών και ανανεώσιμων πηγών ενέργειας, αντικατοπτρίζουν την ευρύτερη φιλοσοφία του ομίλου nice n easy. Επιπλέον, μέσω της συνεργασίας μας με καλλιτέχνες και άλλες πρωτοβουλίες, όπως το “The Black Squirrel Project” για τη φροντίδα των αδέσποτων ζώων, επιδιώκουμε να ενισχύσουμε τη βιωσιμότητα και την κοινωνική μας υπευθυνότητα. Στόχος μας είναι να δημιουργήσουμε μια θετική επιρροή στην κοινωνία και το περιβάλλον μέσω της γαστρονομίας.

Ποια ήταν τα μεγαλύτερα εμπόδια που αντιμετωπίσατε κατά την ανάπτυξη του ομίλου σας και πώς τα ξεπεράσατε;

Χρήστος Αθανασιάδης: Αντιμετωπίσαμε σημαντικές προκλήσεις, όπως η εξασφάλιση σταθερής ποιότητας στις πρώτες ύλες, η διαχείριση των λειτουργικών εξόδων και η προσαρμογή σε διαφορετικές αγορές. Τα ξεπεράσαμε μέσω στρατηγικών συνεργασιών με αξιόπιστους μικρούς παραγωγούς, επενδύοντας σε βιώσιμες πρακτικές που μείωσαν τα κόστη και προσαρμόζοντας τα προϊόντα και τις υπηρεσίες μας στις τοπικές απαιτήσεις.

Δημήτρης Χριστοφορίδης: Η διαρκής μας δέσμευση στην ποιότητα και την καινοτομία μας είναι αυτό που μας βοηθάει να επιτύχουμε τη σταθερή ανάπτυξη του Ομίλου.

Πώς καταφέρνετε να διατηρείτε υψηλά πρότυπα ποιότητας και εξυπηρέτησης σε όλα τα καταστηματά σας, ανεξαρτήτως τοποθεσίας;

Χρήστος Αθανασιάδης: Η διατήρηση υψηλών προτύπων ποιότητας και εξυπηρέτησης αποτελεί προτεραιότητα για όλα τα καταστήματα του Όμιλου μας. Εφαρμόζουμε αυστηρά κριτήρια επιλογής πρώτων υλών και προσφέρουμε συνεχή εκπαίδευση στο προσωπικό μας. Η farm to table φιλοσοφία μας διασφαλίζει την άριστη ποιότητα των προϊόντων μας, ενώ οι μακροχρόνιες σχέσεις με τους προμηθευτές μας ενισχύουν τη σταθερότητα και την αξιοπιστία μας.

Ποιες στρατηγικές μάρκετινγκ θεωρείτε πιο αποτελεσματικές για την προσέλκυση πελατών στους χώρους σας, ειδικά σε τόσο ανταγωνιστικές αγορές όπως η Μύκονος και η Ibiza;

Δημήτρης Χριστοφορίδης: Οι πιο αποτελεσματικές στρατηγικές μάρκετινγκ περιλαμβάνουν τη δημιουργία ισχυρής εταιρικής ταυτότητας για κάθε brand μας και την καλλιέργεια διαπροσωπικών σχέσεων με τους πελάτες μας μέσω στοχευμένων ενεργειών δημοσιότητας. Επενδύουμε σε περιεχόμενο υψηλής ποιότητας, όπως επαγγελματικές φωτογραφίες και βίντεο που αναδεικνύουν την ατμόσφαιρα και την ποιότητα των χώρων μας. Παράλληλα, αξιοποιούμε τα social media για τη διαδραστικότητα με τους πελάτες μας και τη διατήρηση μιας δυναμικής παρουσίας στην αγορά. Επιπλέον, η διαρκής ανάλυση των τάσεων της αγοράς και η προσαρμογή των στρατηγικών μας ανάλογα με τις ανάγκες των πελατών μας, μας επιτρέπει να παραμένουμε ανταγωνιστικοί και καινοτόμοι.

Ποια είναι τα μελλοντικά σας σχέδια για τον όμιλό σας και υπάρχουν νέες αγορές ή είδη επιχειρήσεων που σκέφτεστε να εξερευνήσετε;

Χρήστος Αθανασιάδης: Τα μελλοντικά μας σχέδια περιλαμβάνουν την επέκταση σε νέες τοποθεσίες καθώς και τη δημιουργία νέων concepts και συνεργασιών. Σκοπεύουμε να επενδύσουμε περαιτέρω σε βιώσιμες πρακτικές και να διευρύνουμε τις υπηρεσίες μας στον τομέα της εστίασης. Συνεχίζουμε να αναζητούμε νέες ευκαιρίες για την προώθηση της ελληνικής γαστρονομίας και την προσφορά μοναδικών εμπειριών στους πελάτες μας.

Χρήστος Αθανασιάδης

Πώς βλέπετε την επίδραση της τεχνολογίας και των social media στον κλάδο της εστίασης και της διασκέδασης, και πώς την αξιοποιείτε προς όφελος της επιχείρησής σας;

Δημήτρης Χριστοφορίδης: Η τεχνολογία και τα social media έχουν μεταμορφώσει τον κλάδο της εστίασης και της διασκέδασης, επιτρέποντάς μας να επικοινωνούμε άμεσα με τους πελάτες μας και να προωθούμε τα προϊόντα και τις υπηρεσίες μας σε παγκόσμιο επίπεδο. Χρησιμοποιούμε τα social media για να μοιραζόμαστε ενημερώσεις, προσφορές και εκδηλώσεις, και για να αλληλεπιδρούμε με τους πελάτες μας σε πραγματικό χρόνο. Επενδύουμε επίσης σε online κρατήσεις και συστήματα παραγγελιών για να βελτιώσουμε την εμπειρία των πελατών και να διευκολύνουμε τις διαδικασίες μας.

Advertorial

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

gazzetta
gazzetta reader insider insider