Το Netflix ανακοίνωσε τα οικονομικά μεγέθη του β' τριμήνου, με τα κέρδη, τα έσοδα και τους συνδρομητές να ξεπερνούν τις εκτιμήσεις των αναλυτών. Ειδικότερα, η δημοφιλής πλατφόρμα streaming σημείωσε κέρδη 4,88 δολάρια ανά μετοχή, πάνω από την πρόβλεψη για 4,74 δολ/μτχ. Τα έσοδα άγγιξαν τα 9,56 δισ. δολ. ξεπερνώντας την εκτίμηση για 9,53 δισ. δολ.
Παράλληλα, οι νέες εγγραφές ανέβασαν τον συνολικό αριθμό των συνδρομητών του Netflix παγκοσμίως σε περισσότερους από 277 εκατομμύρια, με 5 εκατομμύρια φρέσκους πελάτες από τον Απρίλιο έως τον Ιούνιο ενώ οι συνδρομητές στο πακέτο με διαφημίσεις αυξήθηκαν κατά 34% από το προηγούμενο τρίμηνο, χωρίς να γίνεται γνωστό πόσοι ήταν τελικοί εκείνοι που πήραν αυτή την επιλογή.
Το Netflix είχε περίπου 270 εκατομμύρια παγκόσμιους συνδρομητές στο τέλος του πρώτου τριμήνου, που συνεπάγεται με αύξηση 16% σε σχέση με την ίδια περίοδο πέρυσι. Αξίζει να σημειωθεί πως η πλατφόρμα έχει αρχίσει να προσθέτει στα προγράμματά του και ζωντανά αθλήματα, όπως παιχνίδια NFL την ημέρα των Χριστουγέννων για τα επόμενα τρία χρόνια, μια κίνηση που πιθανότατα θα προσελκύσει περισσότερα έσοδα από διαφημίσεις.
Από το περασμένο τρίμηνο το Netflix έχει προειδοποιήσει πλέον θα «επικεντρώνεται στα έσοδα και το λειτουργικό περιθώριο ως κύρια χρηματοοικονομική μας μέτρηση -- και η δέσμευση (δηλαδή ο χρόνος που δαπανά ο κάθε συνδρομητής - τηλεθεατής) θα είναι ο πιο αντιπροσωπευτικός παράγοντας για την ικανοποίηση των πελατών».
Αυτή η απόφαση δείχνει την «στροφή του Netflix από μια επιχείρηση υψηλής ανάπτυξης και χαμηλού κέρδους σε μια επιχείρηση βραδείας ανάπτυξης και υψηλού κέρδους», σύμφωνα με αναλυτές από το Wedbush την περασμένη εβδομάδα. Ωστόσο, τονίζουν ότι παρόλο που το Netflix έχει ένα μεγάλο προβάδισμα μπροστά από τους ανταγωνιστές του, τίποτα δεν μπορεί να εξοφληθεί ακόμη και για το άμεσα μέλλον.