Τα τελευταία αποτελέσματα των Starbucks δείχνουν ότι η αλυσίδα μπορεί να έχει πρόβλημα με την πώληση καφέ, αλλά βελτιώνεται στο να πουλά στους πελάτες το δικαίωμα να αγοράσουν καφέ στο μέλλον.
Η Starbucks έχει 1,77 δισ. δολάρια σε μη εξαργυρωμένες δωροκάρτες, ποσό αυξημένο κατά 9% σε σχέση με το προηγούμενο έτος, σύμφωνα με τα αποτελέσματα γ' τριμήνου.
Το ακόμα καλύτερο, από την οπτική γωνία των Starbucks, είναι ότι μεγάλο μέρος αυτών των 1,77 δισ. δολαρίων δεν θα χρησιμοποιηθεί ποτέ, επομένως το μόνο κόστος για την Starbucks ήταν το ελάχιστο κόστος φόρτωσης μιας πλαστικής κάρτας και προώθησης της.
Ενώ οι περισσότερες από τις δωροκάρτες που εκδίδει δεν λήγουν, τα Starbucks αναγνωρίζουν αυτά τα έσοδα, επειδή η πλειονότητα των καρτών αυτών εξαργυρώνονται εντός ενός έτους.