Αποκαταστάθηκε η λειτουργία του e- banking της Alpha Bank το απόγευμα της Δευτέρας. Η σύνδεση και η πραγματοποίηση συναλλαγών μέσω myAlpha Web και myAlpha Mobile έχουν αποκατασταθεί πλήρως, μετά την επίλυση των τεχνικών θεμάτων που προέκυψαν νωρίτερα σήμερα.
Υπενθυμίζεται πως το mobile banking και το internet banking της Alpha Bank παρουσίαζαν τεχνικά προβλήματα προβληματίζοντας τους ελεύθερους επαγγελματίες που καλούνται να ενεργοποιήσουν σήμερα την υπηρεσία IRIS, λίγο πριν την λήξη της προθεσμίας.
Πλέον, οι εφαρμογές της Alpha Bank λειτουργούν κανονικά.
Ειδικότερα για την εξυπηρέτηση ελεύθερων επαγγελματιών και αυτοαπασχολούμενων που δεν είχαν νωρίτερα σήμερα τη δυνατότητα να συνδέσουν τον επαγγελματικό τους λογαριασμό με το σύστημα άμεσων πληρωμών IRIS, σημειώνεται ότι, πέρα από τη χρήση των ψηφιακών καναλιών που πλέον λειτουργούν ομαλά, παρέχεται η δυνατότητα ενεργοποίησης της σύνδεσης από την Τράπεζα για λογαριασμό τους.
Συγκεκριμένα, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να εισέλθουν στην ιστοσελίδα της Τράπεζας, www.alpha.gr και να επιλέξουν την εξυπηρέτηση μέσω του ψηφιακού βοηθού (chatbot), όπου θα υποβάλουν το αίτημά τους, όπως υπογραμμίζει η Alpha Bank.