Κατρακύλησαν 29% οι πωλήσεις της γερμανικής κατασκευάστριας σπορ αυτοκινήτων Porsche στην Κίνα τους τελευταίους εννιά μήνες, σύμφωνα με ανακοίνωση της εταιρείας την Παρασκευή, με τους ομολόγους της BMW και Mercedes-Benz να αναφέρουν επίσης ασθενέστερα αποτελέσματα για τις πωλήσεις τους στη χώρα.
Μεταξύ των μοντέλων, το σπορ αυτοκίνητο Panamera με μεγάλο κινητήρα και το ηλεκτρικό σεντάν Taycan είδαν τις μεγαλύτερες πτώσεις, της τάξης του 20% και 50% αντίστοιχα, ειδικά στην Κίνα.
Διαβάστε επίσης: Porsche: Ανακαλεί πάνω από 27.000 EV στις ΗΠΑ λόγω κινδύνου βραχυκυκλώματος της μπαταρίας
Όπως αναφέρει το Reuters, η πτώση των πωλήσεων στην Κίνα, τη μεγαλύτερη αγορά αυτοκινήτων στον κόσμο, καθώς και η συνεχής ανανέωση μοντέλων επηρέασαν συνολικά τις παγκόσμιες πωλήσεις της Porsche, οι οποίες έκαναν «βουτιά» 7% στις 226.026 από τον Ιανουάριο έως τον Σεπτέμβριο.
Οι Κινέζοι καταναλωτές είναι ολοένα και πιο απρόθυμοι να επενδύσουν σε πολυτελή αγαθά λόγω της αδύναμης οικονομικής ανάπτυξης, η οποία έρχεται ως αποτέλεσμα της κρίσης στην αγορά ακινήτων στη χώρα.
«Το 2024 είναι μια ιδιαίτερα δύσκολη χρονιά για εμάς, με περιορισμένη διαθεσιμότητα προϊόντων σε ορισμένες περιπτώσεις», δήλωσε ο Detlev von Platen, διοικητικό μέλος της Porsche.