Σε περαιτέρω μείωση κόστους κατά τουλάχιστον 2,5 δισ. ελβετικά φράγκα (2,8 δισ. δολάρια) θα προχωρήσει η Nestle, επιπλέον των υφιστάμενων πρωτοβουλιών έως το 2027, σε μια προσπάθεια να χρηματοδοτήσει υψηλότερες επενδύσεις, μόλις δύο μήνες αφότου ο Laurent Freixe ανέλαβε τη θέση του CEO της Nestle τον Σεπτέμβριο.
Η ελβετική εταιρεία σχεδιάζει να αυξήσει τις επενδύσεις στη διαφήμιση και το μάρκετινγκ στο 9% των πωλήσεων μέχρι το τέλος του επόμενου έτους, ενώ θα αποσχίσει τον κλάδο νερού και ποτών σε αυτόνομη επιχείρηση μέχρι τις αρχές του 2025.
«Το σχέδιο δράσης της Nestlé που παρουσιάστηκε θα επιτρέψει στην εταιρεία να οδηγήσει την ανάπτυξη και να βελτιώσει την απόδοση του μεριδίου αγοράς. Οι δράσεις θα περιλαμβάνουν στοχευμένες επενδύσεις σε δημοφιλείς επωνυμίες και πλατφόρμες ανάπτυξης, πιο εστιασμένες δραστηριότητες καινοτομίας για μεγαλύτερο αντίκτυπο και συστηματική αντιμετώπιση των χαμηλών επιδόσεων», ανέφερε η εταιρεία στην ανακοίνωσή της.