Μικρότερη των προσδοκιών πτώση στις πωλήσεις του τρίτου τριμήνου ανακοίνωσε η Burberry, με τη μετοχή της να κινείται στο +15%, σε μια πρώτη επιτυχία των προσπαθειών του CEO Joshua Schulman να ανανεώσει τον βρετανικό οίκο μόδας. Ο Schulman εντάχθηκε στην εταιρεία τον Ιούλιο και έγινε ο τέταρτος CEO την τελευταία δεκαετία.
Ειδικότερα, οι πωλήσεις μειώθηκαν κατά 4% το τρίμηνο έως τον Δεκέμβριο, με τους αναλυτές να αναμένουν πτώση κατά 12%, σε δημοσκόπηση της εταιρείας.
Τα συνολικά έσοδα κατά την περίοδο των Χριστουγέννων διαμορφώθηκαν στα 659 εκατ. λίρες, μειωμένα κατά 7% σε ετήσια βάση.
Οι πωλήσεις ήταν υποτονικές σε Ασία-Ειρηνικό και στην περιοχή της Ευρώπης, της Μέσης Ανατολής, της Ινδίας και της Αφρικής —με μείωση κατά 9% και 2%, αντίστοιχα— ωστόσο αυξήθηκαν κατά 4% στην Αμερική.
Ο CEO ανέφερε ότι είναι ενθαρρυντική η ανταπόκριση των πελατών στις τελευταίες καμπάνιες της Burberry, αλλά ο μετασχηματισμός της εταιρείας είναι ακόμα στα αρχικά του στάδια και «μένουν πολλά να γίνουν».