Κωτσόβολος: Κέρδη 9,5 εκατ. και νέα καταστήματα στον Πειραιά

Viber Whatsapp
Μοιράσου το
Κωτσόβολος: Κέρδη 9,5 εκατ. και νέα καταστήματα στον Πειραιά

Με κέρδη που υπολογίζεται να αγγίξουν τα 9,5 εκατ. ευρώ, αύξηση του κύκλου εργασιών που ανέρχεται στο 11,5% αλλά και επενδύσεις σε νέα καταστήματα και προσωπικό που φτάνουν τα 8,5 εκατ. ευρώ αναμένεται να κλείσει το νέο οικονομικό έτος για την εταιρεία «Κωτσόβολος – Dixons South–East Europe». Συνεχίζοντας την ανοδική, για τέταρτη συνεχόμενη χρονιά, πορεία της και προχωρώντας σε ανανέωση του δικτύου της και σε αναβάθμιση των υποδομών της, η Κωτσόβολος έχει καταφέρει να σημειώσει ρεκόρ κερδοφορίας μεσούσης της κρίσης και συγκεκριμένα από το 2010 έως και σήμερα, παρά την αξιοσημείωτη μείωση του συνόλου της αγοραστικής δυνατότητας των καταναλωτών και την κάθετη πτώση του κλάδου τα προηγούμενα χρόνια.

Όπως δήλωσαν τα στελέχη της κατά την τελευταία παρουσίαση της εταιρείας τα κέρδη προ φόρων (EBIT) αναμένονται στα 9.5 εκ. ευρώ και τα κέρδη προ αποσβέσεων και φόρων (EBITDA) στα 14.5 εκ ευρώ. Η αύξηση του κύκλου των εργασιών θα φτάσει τα 408 εκ. ευρώ ενώ τα ταμειακά διαθέσιμα θα αγγίξουν τα 40 εκ. ευρώ με την αύξηση πωλήσεων να φτάνει ήδη το 6%.

Τα διψήφια ποσοστά των καθαρών κερδών επισφραγίζουν τη σταθερά αυξανόμενη τροχιά κερδοφορίας της εταιρείας. Στην επιτυχημένη αυτή πορεία ωστόσο έχουν συμβάλλει πέρα από το επενδυτικό πλάνο της, που στοχεύει στη δημιουργία ενός πρότυπου περιβάλλοντος καταστημάτων για τους καταναλωτές και η στήριξη της Κωτσόβολος από τον μητρικό όμιλο Dixons Carphone ο οποίος έχει αποφασίσει τα τελευταία χρόνια να επανεπενδύει το 100% των ετήσιων κερδών της εταιρείας.

Αξίζει να υπενθυμίσουμε ότι η Κωτσόβολος, με 67 χρόνια παρουσίας στην ελληνική αγορά, διαθέτει 95 καταστήματα στο δίκτυό της, ekτων οποίων τα 26 είναι μέσω δικαιόχρησης (franchise) και αποτελεί την ταχύτερα αναπτυσσόμενη εταιρεία του Ομίλου της Dixons Carphone. Από το 2016 έχει προχωρήσει στο άνοιγμα 5 νέων καταστημάτων ανά την Ελλάδα, σε κομβικά σημεία (Περιστέρι, Ελευσίνα, Άγιο Νικόλαο Κρήτης, Θεσσαλονίκη και Άρτα) ενώ έχει πραγματοποιήσει 37 ανακαινίσεις και 13 μετεγκαταστάσεις καταστημάτων σε καλύτερες κτηριακές υποδομές και κομβικότερα σημεία.

Το πιο πρόσφατο απόκτημα της εταιρείας αποτελεί το πενταόροφο κατάστημα του Πειραιά, το δεύτερο στην περιοχή του Λιμανιού, ενώ αυτές τις μέρες εγκαινιάστηκε και το νέο κατάστημα στο River West. Όπως σημειώνουν τα στελέχη της εταιρείας θα ακολουθήσουν και άλλες ανακαινίσεις καταστημάτων σε όλη την Ελλάδα αυξάνοντας ακόμα περισσότερο τα 134.894τ.μ. των συνολικών τετραγωνικών των καταστημάτων της. Όλα τα νέα καταστήματα του ομίλου δημιουργούνται για να προσφέρουν ένα υπερσύγχρονο περιβάλλον, εύκολη πλοήγηση και δυνατότητα δοκιμής της μεγάλης ποικιλίας των τεχνολογικών προϊόντων και των οικιακών συσκευών.

Ένας νέος κόσμος υπηρεσιών

Ωστόσο τα τελευταία χρόνια η εταιρεία έχει προχωρήσει και σε άλλες καινοτόμες ιδέες προς διευκόλυνση των καταναλωτών ενσωματώνοντας όλο και περισσότερες υπηρεσίες στο δίκτυό της. Αναγνωρίζοντας τις απαιτήσεις του σύγχρονου και γρήγορου τρόπου ζωής, επενδύει σε νέους τρόπους εξυπηρέτησης, έχει ήδη λανσάρει τα Ταμεία Express δίνοντας την δυνατότητα στους πελάτες, που πληρώνουν μέσω πιστωτικής ή χρεωστικής κάρτας, να ολοκληρώνουν τη συναλλαγή τους χωρίς να περάσουν από τα κεντρικά ταμεία

Με το νέο concept «Ελάτε Σπίτι Μας», οι επισκέπτες του καταστήματος μπορούν να επισκεφτούν την κατηγορία μικροσυσκευών και μέσα από τη μεγάλη γκάμα της να επιλέξουν την ιδανικότερη λύση μικροσυσκευής για το σπίτι και τις ανάγκες τους ενώ απολαμβάνουν τον καφέ τους στον ειδικό χώρο coffee lounge των καταστημάτων.

Στην κάλυψη του συνόλου των αναγκών του πελάτη, όπως εξηγούν τα στελέχη της, στοχεύει και η υπηρεσία Support 360, η οποία περιλαμβάνει την άμεση παράδοση, τη σωστή εγκατάσταση, την πρέπουσα συντήρηση αλλά και την τεχνική υποστήριξη της νέας συσκευής, αλλά και τα service corners, που άνοιξαν εντός των ήδη υπαρχόντων καταστημάτων, για υποστήριξη και συμβουλές για τη συντήρηση, επισκευή, αναβάθμιση και συνεχή προστασία όλων των ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών συσκευών.

Συμβαδίζοντας με την ψηφιακή εποχή μεγάλο στοίχημα για την Κωτσόβολος, αποτελεί και το ηλεκτρονικό εμπόριο το οποίο εμπλουτίζει εξίσου με υπηρεσίες. Η εταιρεία αναβαθμίζει συνεχώς το www.kotsovolos.gr απολαμβάνοντας όλο και περισσότερο την εμπιστοσύνη των e-καταναλωτών με την επισκεψιμότητα να ξεπερνά πλέον το 23% και τους unique visitors να έχουν αυξηθεί κατά 13%.

Όσο για τις υπηρεσίες, το Collect@Store δίνει τη δυνατότητα στον καταναλωτή να δεσμεύσει εύκολα και γρήγορα τα προϊόντα που επιθυμεί και να τα παραλάβει από οποιοδήποτε κατάστημα της αλυσίδας τον εξυπηρετεί. Από τη στιγμή που γίνει η δέσμευση, η οποία δεν αποτελεί δέσμευση αγοράς, ο ενδιαφερόμενος μπορεί να μεταβεί στο κατάστημα για την παραλαβή από μια ώρα αργότερα και μέχρι 3 εργάσιμες ημέρες και να πληρώσει με όποιο τρόπο θέλει.

Παράλληλα, σύμφωνα με πληροφορίες, σε εξέλιξη βρίσκεται και ο ψηφιακός μετασχηματισμός των συστημάτων της, επένδυση που θα ξεπεράσει τα 10 εκ. ευρώ, με μοναδικό στόχο την καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών της και την αύξηση των δεικτών ικανοποίησης πελατών. Όπως φαίνεται οι επενδύσεις στην τεχνολογία - ειδικά στο επίπεδο των business applications - θα δώσουν το έναυσμα και για σημαντικές αλλαγές στη λειτουργία της επιχείρησης.

Τέλος στο επενδυτικό της πλάνο περιλαμβάνεται και η αύξηση και εκπαίδευση του ανθρωπίνου δυναμικού της. Μέσα στα τελευταία δύο χρόνια η εταιρεία έχει προσθέσει 15% παραπάνω θέσεις εργασίας, με το σύνολο των εργαζομένων της να ξεπερνά πλέον το «φράγμα των 2.000» ενώ έχει δημιουργήσει κι έναν ειδικό χώρο εκπαιδεύσεων 500 τ.μ. με όλες τις σύγχρονες ανέσεις που απαιτούνται για την περαιτέρω ανάπτυξη των δεξιοτήτων τους. Ενδεικτικά αξίζει να αναφερθεί πως οι ώρες εκπαίδευσης που αφιερώθηκαν τον τελευταίο χρόνο έφτασαν τις 52.655, κατά την διάρκεια 348 σεμιναρίων που πραγματοποιήθηκαν. Εξού και το 92% των εργαζομένων δηλώνουν «Εξαιρετικά υπερήφανοι» που εργάζονται για την εταιρεία, σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα ικανοποίησης των εργαζομένων, ποσοστό που ξεπερνά σημαντικά το Benchmark της Ευρώπης στον κλάδο του retail.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

BEST OF LIQUID MEDIA

gazzetta
gazzetta reader insider insider