Την κορεατική εταιρεία μακιγιάζ, Stylenanda, εξαγοράζει η L'Oréal

Νίκη Παπάζογλου
Viber Whatsapp Μοιράσου το
Την κορεατική εταιρεία μακιγιάζ, Stylenanda, εξαγοράζει η L'Oréal

H L’Oréal ανακοινώνει την εξαγορά του 100% της Nanda Co. Ltd., της Κορεάτικης lifestyle εταιρείας μακιγιάζ και μόδας που ιδρύθηκε από τον Kim So-Hee στη Σεούλ το 2004. Παρότι η εταιρεία δεν αποκάλυψε πόσο πληρώνει για την εξαγορά, το ποσό θα μπορούσε να ανέλθει στα 400 δισ. όπως ανέφεραν τα κορεατικά μέσα όταν η L'OReal είχε επιλεγεί ως ο προτιμώμενος πλειοδότης. Να σημειωθεί ότι η Nanda, γνωστή για την επιχείρηση μόδας της Stylenanda και την επωνυμία καλλυντικών 3CE, σημείωσε κύκλο εργασιών ύψους 127 εκατομμυρίων ευρώ το 2017.

Αξίζει να σημειωθεί ότι η Stylenanda έκανε τα πρώτα της βήματα στον χώρο της μόδας αλλά μετέπειτα εξελίχθηκε με μια από τις ναυαρχίδες του μακιγιάζ με την μάρκα 3CE η οποία σήμερα αντιπροσωπεύει περισσότερο από το 70% της επιχείρησης. Με κύκλο εργασιών 127 εκατομμύρια ευρώ το 2017 και σχεδόν 400 εργαζόμενους, η εταιρεία σήμερα λειτουργεί στην Κορέα και την Ιαπωνία και έχει επεκτείνει τη δραστηριότητα της σε διεθνείς αγορές συμπεριλαμβανομένων αυτών του Χονγκ Κονγκ, της Σιγκαπούρης, της Μαλαισίας και της Ταϊλάνδης.

Ως μια από τις δημοφιλέστερες μάρκες μακιγιάζ μεταξύ των millennials στην αχανή αγορά της Κίνας αλλά και στην Κορέα η Stylenanda εφαρμόζει ένα μοντέλο διαφοροποιημένων καναλιών διανομής, το οποίο περιλαμβάνει το ηλεκτρονικό εμπόριο, εξειδικευμένα σημεία πώλησης, σημεία λιανικής πώλησης και σημεία πώλησης για ταξιδιώτες. Επιπρόσθετα, οι πελτάτες της Stylenanda έχουν την δυνατότητα να απολαύσουν και εξατομικευμένες εμπειρίες στα καταστήματα-ναυαρχίδες της εταιρείας: Stylenanda Hong-dae, Myeong Dong Pink Hotel & Pink Pool, Garosu-gil 3CE Cinema και Stylenanda Harajuku το Τόκιο.

«Πιστεύουμε ακράδαντα ότι αυτή η εξαγορά θα είναι σημείο – σταθμός στην πορεία της Nanda. Βασιζόμενοι στην ισχυρή υποστήριξη της L’Oréal και την παγκόσμια πλατφόρμα της, οραματιζόμαστε να επεκτείνουμε το αποτύπωμα της Stylenanda και να γίνουμε μία διεθνώς αναγνωρισμένη μάρκα που θα ηγείται των παγκοσμίων τάσεων στο χώρο της ομορφιάς», δήλωσε σχετικά ο Σο Χι Κίμ (So Hee Kim), Διευθύνων Σύμβουλος και Ιδρυτής της Stylenanda.

«Ιδιαίτερα ευτυχείς» δήλωσαν και τα στελέχη της L'Oreaλ. Συγκεκριμένα ο Αλέξης Περάκης - Βαλάτ, (Alexis Perakis-Valat), Πρόεδρος του Τμήματος Καταναλωτικών Προϊόντων της L’Oréal καλωσόρισε «αυτή την “φρέσκια” Κορεάτικη μάρκα στην οικογένεια της L’Oréal. Η Stylenanda μετουσιώνει τον παλμό, την αιχμή και τη δημιουργικότητα της Σεούλ. Είναι τέλεια τοποθετημένη να τροφοδοτήσει την αυξανόμενη ζήτηση στον χώρο του μακιγιάζ των millennials, στην Κορέα, την Κίνα αλλά και πέραν αυτών των χωρών».

«Με αυτή την εξαγορά, η L’Oréal Κορέας θα ενισχύσει ουσιαστικά την παρουσία της στην προσβάσιμη αγορά του μακιγιάζ. Είμαστε πολύ περήφανοι που καλωσορίζουμε την πρώτη στον Όμιλο μάρκα Κορεάτικης ομορφιάς και συμβάλλουμε στο να φέρουμε την Κορεάτικη ομορφιά και στυλ στον υπόλοιπο κόσμο», ανέφερε τέλος ο Γιαν Λε Μπουρντόν (Yann Le Bourdon), Πρόεδρος της L’Oréal Κορέας.

Με αυτή την εξαγορά, η L’Oréal η οποία περιλαμβάνει στο χαρτοφυλάκιό της κορυφαίες μάρκες καλλυντικών όπως Lancome και Maybelline,στοχεύει να επεκτείνει διεθνώς τις πωλήσεις της μάρκας 3CE διεθνώς. Η εξαγορά αναμένεται να ολοκληρωθεί στους επόμενους δύο μήνες μετά τις συνήθεις κανονιστικές εγκρίσεις.

Να υπενθυμίσουμε ότι το διεθνές χαρτοφυλάκιό της L' Oreal αποτελείται από 34 διαφορετικές και αλληλοσυμπληρούμενες μάρκες. Το προηγούμενο έτος ο ‘Όμιλος σημείωσε πωλήσεις ύψους 26,02 δισ. ευρώ, ενώ απασχολεί 82.600 άτομα παγκοσμίως. Ως μια από τις κορυφαίες εταιρείες ομορφιάς παγκοσμίως, η L'Oréal είναι παρούσα σε όλα τα δίκτυα διανομής: κανάλια ευρείας διανομής, πολυκαταστήματα, φαρμακεία, κομμωτήρια, καταστήματα αφορολόγητων ειδών, επώνυμα καταστήματα λιανικής και ηλεκτρονικό εμπόριο. Η έρευνα και η καινοτομία, καθώς και μία εξειδικευμένη ερευνητική ομάδα 3.885 ατόμων, αποτελούν τον πυρήνα της στρατηγικής της L'Oréal, που στοχεύει να ανταποκριθεί στις προσδοκίες ομορφιάς σε όλο τον πλανήτη. Η εταιρεία μάλιστα έχει δεσμευτεί για βιώσιμη ανάπτυξη για το 2020 με την ονομασία «Sharing Beauty With All», θέτοντας φιλόδοξους στόχους βιωσιμότητας σε όλη την αλυσίδα αξίας του Ομίλου.

Με την εξαγορά η L' Oreal μπαίνει στη λίστα με τις εταιρείες, που στοιχηματίζουν στην συνεχιζόμενη ζήτηση για κορεατικά προϊόντα ομορφιάς στις ασιατικές αγοράς όπως η Κίνα. Κορυφαίες εταιρείες του χώρου της ομορφιάς συμπαραλαμβανομένων των LVMH (LVMH.PA), Estee Lauder (EL.N) και Unilever (UNc.AS) θεωρούν ότι οι Κινέζοι καταναλωτές, και ιδίως οι νέοι αγοραστές, οδηγούν στην άνοδο των πωλήσεων προϊόντων μακιγιάζ και περιποίησης επιδερμίδας παγκοσμίως.

Τα προϊόντα ομορφιάς της Κορέας, εν τω μεταξύ - από μάσκες προσώπου που ενσωματώνουν καινοτόμα και φυσικά συστατικά όπως σάλιο σαλιγκαριών μέχρι και κρεμώδες κρέμες - κερδίζουν θαυμαστές και εκτός Ασίας με τις εγχώριες εταιρείες όπως η Amorepacific να στοχεύουν να επεκταθούν στην Ευρώπη.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

BEST OF LIQUID MEDIA

gazzetta
gazzetta reader insider insider