Τη μεγαλύτερη πτώση από την αρχή της πανδημίας του κορονοϊού κατέγραψαν οι online πωλήσεις προϊόντων στις ΗΠΑ για τον Νοέμβριο, υποχωρώντας κατά 2% σε σχέση με τον αντίστοιχο μήνα του 2021, σύμφωνα με στοιχεία έρευνας της Adobe.
Σε σχέση με τον Οκτώβριο του 2022, οι πωλήσεις υποχώρησαν 3,2%.
Η μείωση ήταν ευρεία, με τις τιμές να υποχωρούν σε 15 από τις 18 κατηγορίες της έρευνας, αν και οι τιμές των τροφίμων σημείωσαν αύξηση.
Στη σχετική έκθεση, η Adobe αναφέρει πως «ενώ η μείωση στις online τιμές οφείλεται κυρίως στις εκπτωτικές δράσεις των Black Friday και Cyber Monday, βλέπουμε σημάδια μια γενικότερης αποκλιμάκωσης του πληθωρισμού στο online εμπόριο.
Όπως ανέφερε το Reuters, οι Αμερικανοί καταναλωτές ξόδεψαν 35,27 δισ. δολάρια από την ημέρα του Thanksgiving έως την Cyber Monday (Cyber Week). Πρόκειται για αύξηση 4% σε σχέση με το αντίστοιχο χρονικό διάστημα του 2021, όταν ο πληθωρισμός στις ΗΠΑ «τρέχει» με ρυθμό άνω του 7%.
Σύμφωνα με το δημοσίευμα, τα στοιχεία μπορούν να ερμηνευτούν ως σημάδια αποκλικάκωσης του πληθωρισμού στην αμερικανική οικονομία.