Η Cardlink συγκέντρωσε και παρουσιάζει τα στοιχεία από τις συναλλαγές που πραγματοποιήθηκαν με κάρτα από τους Έλληνες καταναλωτές κατά την περίοδο της Μεγάλης Εβδομάδας του 2023, σε συνεργαζόμενες επιχειρήσεις.
Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, συγκριτικά με την περσινή αντίστοιχη περίοδο, η αγοραστική κίνηση κινήθηκε στα ίδια περίπου επίπεδα, με μια περιορισμένη μείωση της τάξης του 6%. Οι περισσότερες αγορές με κάρτα σε ένα λεπτό διενεργήθηκαν τη Μεγάλη Πέμπτη, με 7.939 συναλλαγές, 2.026 λιγότερες συναλλαγές συγκριτικά με την αντίστοιχη μέτρηση την Παραμονή των Χριστουγέννων (5.913 συναλλαγές).
Τη Μεγάλη εβδομάδα (10/4 – 16/4) την πρωτιά σε ποσοστιαία αύξηση αριθμού συναλλαγών κατέλαβαν τα ανθοπωλεία/φυτώρια, παρουσιάζοντας αύξηση 57% σε σχέση με την ακριβώς προηγούμενη εβδομάδα (03/04-09/04), ενώ σημαντική αύξηση παρουσίασαν και οι αγορές σε κρεοπωλεία (+37%), ζαχαροπλαστεία (+36%), κάβες (+21%) και φούρνους (+14%).
Επιπλέον, όπως κάθε χρόνο, έτσι και φέτος το Πάσχα, οι εξορμήσεις είχαν την τιμητική τους. Κορυφαία επιλογή των εκδρομέων την πασχαλινή περίοδο αποτέλεσε η Πελοπόννησος, καθώς οι περισσότεροι νομοί της παρουσίασαν αυξήσεις μεγαλύτερες του 30% τη Μεγάλη Εβδομάδα.
Αναλυτικότερα, σε σχέση με την εβδομάδα 03/04-09/04, τη Μεγάλη Εβδομάδα οι συναλλαγές με κάρτα σε διόδια και γέφυρες αυξήθηκαν κατά 37%, ενώ κορυφαίοι νομοί σε ποσοστιαία αύξηση αριθμού συναλλαγών αναδείχθηκαν οι: Κορίνθου (+38%), Αρκαδίας (+36%), Αιτωλοακαρνανίας (+36%), Κυκλάδων (+35%), Αργολίδας (+34%), Ηλείας (+30%), Τρικάλων (+30%), Κέρκυρας (+24%) και Ευβοίας (+22%).
Συγκεκριμένα για τον νομό των Κυκλάδων, τα νησιά που παρουσίασαν τη μεγαλύτερη ποσοστιαία αύξηση αριθμού συναλλαγών τη Μεγάλη εβδομάδα σε σχέση με την προηγούμενη εβδομάδα ήταν η Κύθνος (+160%), η Κέα (+93%), η Φολέγανδρος (+91%), η Τήνος (+90%) και η Σέριφος (+82%).Όσον αφορά τον τζίρο των νησιών συνολικά, στην κορυφαία θέση βρέθηκε η Σαντορίνη, ενώ συμπληρώνοντας την πεντάδα ακολούθησαν η Κέρκυρα, η Μύκονος, η Πάρος και η Ζάκυνθος.