Το «σορτάρισμα» των Airbnb και Booking κόστισε στα hedge funds 6,4 δισ. δολάρια

Newsroom
Viber Whatsapp
Μοιράσου το
Το «σορτάρισμα» των Airbnb και Booking κόστισε στα hedge funds 6,4 δισ. δολάρια
Το μεγάλο σορτάρισμα με την κρουαζιέρα – Πώς τα hedge funds έχασαν πάνω από 6 δισ. δολάρια στοιχηματίζοντας κατά των Airbnb και Booking.

Τα hedge funds έχουν χάσει περίπου 6,4 δισ. δολάρια φέτος στοιχηματίζοντας κατά των εταιρειών κρουαζιέρας και των ξενοδοχείων, όπως της Royal Caribbean, Carnival, Airbnb και Booking, αφού υποτίμησαν την ανθεκτικότητα των Αμερικανών καταναλωτών.

Οι εταιρείες κρουαζιέρας Royal Caribbean και Carnival είναι 2 από τις 10 εταιρείες με τα μεγαλύτερα σορταρίσματα στον S&P 500, αλλά έχουν διαψεύσει τις προσδοκίες των short sellers, καθώς έχουν υπερδιπλασιάσει την χρηματιστηριακή αξία τους μέχρι στιγμής φέτος. Από τα 6,4 δισ. δολάρια που ανέρχονται οι ζημιές, τα 2,9 δισ. οφείλονται στα στοιχήματα κατά των Carnival, Royal Caribbean και της μικρότερης εταιρείας κρουαζιέρας Norwegian. Σημαντικές ήταν και οι ζημιές από τις μεγάλες θέσεις short στην Airbnb, η οποία έχει κάνει ράλι 70% από την αρχή του έτους, και της Booking.com που καταγράφει άνοδο 44%.

«Ο καταναλωτής της Βόρειας Αμερικής παραμένει απίστευτα ισχυρός»

Σύμφωνα με τους Financial Times, πολλοί Αμερικανοί επενδυτές ανέμεναν μια επικείμενη ύφεση από την αρχή του 2023, γεγονός που τους ενθάρρυνε να αποφύγουν τομείς που θα ήταν εκτεθειμένοι σε μια κάμψη των καταναλωτικών δαπανών. Ωστόσο, η οικονομική ανάπτυξη παρέμεινε ανθεκτική εν μέσω των υψηλότερων επιτοκίων, ενισχύοντας την εμπιστοσύνη για μία «ήπια προσγείωση», δηλαδή αποκλιμάκωση του πληθωρισμού χωρίς να προκληθεί ύφεση.

Οι εταιρείες κρουαζιέρας θεωρούνταν ιδιαίτερα ευάλωτες σε μια εύθραυστη οικονομία, καθώς είχαν συσσωρεύσει χρέος, ενώ οι στόλοι τους ήταν καθηλωμένοι κατά τη διάρκεια της πανδημίας του κορονοϊού. Τα χρέη της Carnival αυξήθηκαν από περίπου 10 δισ. δολάρια στο τέλος του 2019, σε άνω των 35 δισ. δολ. το πρώτο τρίμηνο του τρέχοντος έτους.

Ωστόσο, η Norwegian και η Royal Caribbean επέστρεψαν και οι δύο στην κερδοφορία στα πιο πρόσφατα αποτελέσματα που ανακοίνωσαν, ενώ η Carnival μείωσε τις ζημίες της κατά 78% σε ετήσια βάση. Ο διευθύνων σύμβουλος της Carnival, Τζος Γουάινστιν, δήλωσε τον Ιούνιο ότι η εταιρεία «βιώνει μια πρωτοφανή περίοδο», ενώ η Royal Caribbean αύξησε τον περασμένο μήνα τις προβλέψεις της για δεύτερη φορά μέσα σε τρεις μήνες και δήλωσε ότι «ο καταναλωτής της Βόρειας Αμερικής παραμένει απίστευτα ισχυρός».

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Διαβάστε ακόμη

Ράλι 22 δισ. ευρώ στις εταιρείες πολυτελών προϊόντων - Αισιοδοξία για τους τουρίστες από την Κίνα

Πώς κινούνται αφίξεις, τιμές και πληρότητες στην Αθήνα το καλοκαίρι του 2023

Goldman Sachs: Πώς οι απεργίες στην Αυστραλία μπορούν να βάλουν «φωτιά» στις τιμές του φυσικού αερίου

BEST OF LIQUID MEDIA

gazzetta
gazzetta reader insider insider