Ισχυρές προοπτικές για τη βιομηχανία ομορφιάς το 2024 – Η εικόνα στις ΗΠΑ

Μαρίνα Φούντα
Viber Whatsapp
Μοιράσου το
Ισχυρές προοπτικές για τη βιομηχανία ομορφιάς το 2024 – Η εικόνα στις ΗΠΑ
Πώς ο κλάδος των καλλυντικών διασφαλίζει μια ισχυρή ανάπτυξη τα τελευταία χρόνια, κόντρα στην αρνητική συγκυρία που δημιουργούν οι επίμονες πληθωριστικές πιέσεις. Οι προτιμήσεις των καταναλωτών και η επίδραση στην ψυχολογία. Τι δείχνει νέα διεθνής έρευνα για έναν ταχύτατα αναπτυσσόμενο κλάδο στις ΗΠΑ. 

Θετικές προοπτικές εμφανίζει για το 2024 ο κλάδος της ομορφιάς στις ΗΠΑ, ακολουθώντας την αξιοσημείωτη ανάπτυξη των δύο προηγούμενων ετών.

Όπως αναφέρεται σε πρόσφατη έκθεση της εταιρείας Circana, οι ισχυρές αποδόσεις μιας πολλά υποσχόμενης αγοράς αναμένεται να συνεχιστούν τους επόμενους μήνες, καθώς το καταναλωτικό κοινό δείχνει μια ιδιαίτερη προτίμηση στα προϊόντα ομορφιάς. Και αυτό για δύο λόγους. Αφενός για λόγους που συνδέονται με την ανάγκη για περιποίηση του εαυτού τους, ως ένα μέσο βελτίωσης της εξωτερικής τους εμφάνισης και αφετέρου για να ικανοποιήσουν εσωτερικές, συναισθηματικές τους ανάγκες.

«Η ομορφιά φέρνει ευχαρίστηση και αυτό δεν θα πρέπει να το ξεχνούν οι εταιρείες που δραστηριοποιούνται στη βιομηχανία της ομορφιάς. Το στοίχημα του κλάδου των καλλυντικών είναι η ανάπτυξή του να συνεχιστεί όχι μόνο την τρέχουσα χρονιά, αλλά και τις επόμενες», σχολιάζει χαρακτηριστικά η αντιπρόεδρος και σύμβουλος του κλάδου ομορφιάς της Circana, Larissa Jensen.

Σύμφωνα δε με τα στοιχεία που παρατίθενται, το 2023 ο κλάδος στις ΗΠΑ «έτρεξε» με διψήφιο ρυθμό ανάπτυξης. Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι οι καταναλωτές συνεχίζουν να δαπανούν σημαντικά ποσά για την αγορά προϊόντων ομορφιάς, παρά το δυσοίωνο περιβάλλον που προκαλούν διεθνώς οι επίμονες πληθωριστικές πιέσεις και το οποίο τους καθιστά πιο επιλεκτικούς ως προς κάθε αγορά τους. Η δυναμική δε που διατηρείται, εκτιμάται ότι θα συνεχίσει να τροφοδοτεί με ανάπτυξη τον λόγω κλάδο των καλλυντικών.

«Τα προϊόντα ομορφιάς είναι η μικρή πολυτέλεια που επιτρέπουν στον εαυτό τους οι καταναλωτές», εξηγεί η Jensen.

Ποιοι αγοράζουν μεγαλύτερη ποικιλία ειδών ομορφιάς

Όπως είναι φυσικό – και όπως επιβεβαιώνουν και τα στοιχεία της Circana – ως κύριοι αγοραστές των προϊόντων ομορφιάς εμφανίζονται οι καταναλωτές με υψηλότερα εισοδήματα, οι οποίοι δεν διστάζουν μάλιστα να αυξάνουν με κάθε ευκαιρία τις δαπάνες τους. Αυτή η αύξηση των δαπανών από την πλευρά τους είναι ικανή να αντισταθμίσει τον περιορισμό των εξόδων για αγορές καλλυντικών από τους καταναλωτές εκείνους που εμφανίζουν χαμηλότερα εισοδήματα.

Οι καταναλωτές άλλωστε με υψηλότερα εισοδήματα επηρεάζονται λιγότερο από την όξυνση των πληθωριστικών πιέσεων και επομένως δεν αναμένεται να περιορίσουν τις δαπάνες τους για την προμήθεια προϊόντων ομορφιάς.

Σύμφωνα πάντα με τα στοιχεία της Circana, οι κατηγορίες των προϊόντων ομορφιάς που καταγράφουν τις ισχυρότερες επιδόσεις αφορούν στα καλλυντικά με τη συχνότερη και δη καθημερινή χρήση, όπως τα προϊόντα περιποίησης μαλλιών και δέρματος.

Η δυναμική των φυσικών καταστημάτων

Παράγοντες της αγοράς επιβεβαιώνουν μάλιστα την ίδια ώρα πως σημαντικό μερίδιο της επιτυχίας των προϊόντων ομορφιάς αποδίδεται στη δυναμική που παρουσιάζουν τα φυσικά καταστήματα λιανικής πώλησης.

Και αυτό γιατί τα φυσικά καταστήματα ευνοούν τις πωλήσεις στην αγορά καλλυντικών, αφού δεν θεωρούνται απλά ένας προορισμός, αλλά μια σημαντική καταναλωτική εμπειρία, κατά τη διάρκεια της οποίας το κοινό μπορεί να δει από κοντά τα προϊόντα ομορφιάς.

Αυτός είναι και ο λόγος που οι πωλήσεις μέσω των φυσικών καταστημάτων αναμένεται να κυριαρχήσουν έναντι των ηλεκτρονικών αγορών το 2024.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Διαβάστε ακόμη

Πυρετωδώς Πειραιώς - Mια ακόμη αναβολίτσα - Πάμε Ντουμπάι;

ΥΠΕΝ: Ξεκίνησαν οι διαβουλεύσεις για τα offshore αιολικά στην Κρήτη – Σημεία σύγκλισης

BEST OF LIQUID MEDIA

gazzetta
gazzetta reader insider insider