Καμπάνια της ΝΔ με στόχευση σε νέους ψηφοφόρους - Το πρώτο σποτ για εθνικές εκλογές

Viber Whatsapp Μοιράσου το
Καμπάνια της ΝΔ με στόχευση σε νέους ψηφοφόρους - Το πρώτο σποτ για εθνικές εκλογές
Σύμφωνα με τη ΝΔ, μέσα από διαδραστικές και στοχευμένες εκδηλώσεις, ο κ. Μητσοτάκης θα επιδιώξει να  αναδείξει πιο αποτελεσματικά απ ό,τι στις παραδοσιακές συγκεντρώσεις τις πτυχές του κυβερνητικού του σχεδίου.

Μία εντελώς διαφορετική καμπάνια θα κάνει η ΝΔ, με τον Κυριάκο Μητσοτάκη να δίνει ήδη από χθες το στίγμα του από το δελτίο του ΑΝΤ1. Έτσι, η αξιωματική αντιπολίτευση επιλέγει να διοργανώσει μια σειρά μικρότερων θεματικών εκδηλώσεων στις οποίες ο ίδιος ο Κυριάκος Μητσοτάκης θα συνομιλεί αδιαμεσολάβητα με τους πολίτες.

Σύμφωνα με τη ΝΔ, μέσα από διαδραστικές και στοχευμένες εκδηλώσεις, ο κ. Μητσοτάκης θα επιδιώξει να αναδείξει πιο αποτελεσματικά απ ό,τι στις παραδοσιακές συγκεντρώσεις τις πτυχές του κυβερνητικού του σχεδίου, και παράλληλα να εμπλουτίσει τον προγραμματικό λόγο της ΝΔ από τις παρεμβάσεις των πολιτών.

Πρόκειται για μια πρακτική που δεν είναι ξένη προς τη ΝΔ. Άλλωστε, ο κ. Μητσοτάκης εδώ και μήνες επέλεξε αυτόν το νέο τρόπο επικοινωνίας με τους πολίτες. Αντί συγκεντρώσεων η ΝΔ έχει οργανώσει πολλές θεματικές εκδηλώσεις με μικρότερο ακροατήριο, το οποίο όμως διευκολύνει την απευθείας συζήτηση με τους πολίτες με την μορφή των ερωταπαντήσεων. Πολλές μάλιστα εξ αυτών των εκδηλώσεων, στις οποίες μετείχε ο κ. Μητσοτάκης δεν είδαν καν το φως της δημοσιότητας. Άλλοτε με νέους, άλλοτε με αγρότες και άλλοτε με ιδιωτικούς ή δημόσιους υπαλλήλους στον τόπο εργασίας τους.

Η στόχευση της ΝΔ είναι προφανής μέσα από την αναπαραγωγή αυτών των συζητήσεων σε ένα ευρύτερο κοινό. Να απευθυνθεί όχι μόνον σε όσους την εμπιστεύθηκαν στις τελευταίες εκλογές, αλλά κυρίως στους πολίτες που ακόμη αμφιταλαντεύονται για το τι θα ψηφίσουν.

Παράλληλα, στην Πειραιώς προσδίδουν τεράστια σημασία και στα social media καθώς μέσω αυτών ενημερώνονται οι νεότερες ηλικίες οι οποίες είναι και οι πιο δύσπιστες έναντι του πολιτικού προσωπικού της χώρας. Και η τακτική που έχει επιλεγεί και εκεί είναι διαφορετική από τις παλιότερες καμπάνιες των κομμάτων. Στη θέση της «μαύρης προπαγάνδας», όπως λένε από τη ΝΔ, προτιμήθηκε στις τελευταίες εκλογές η επικοινωνία των βασικών δεσμεύσεων της Νέας Δημοκρατίας με εύληπτο τρόπο, με σύντομα μηνύματα και εικαστικά τα οποία κλικάροντάς τα οδηγούσαν στην επεξήγηση των θέσεων της ΝΔ.

Στη ΝΔ εκτιμούν ότι το αποτέλεσμα της ευρωκάλπης και ειδικά η καλή απόδοση στις νέες ηλικίες, ήταν μια δικαίωση και της δουλειάς που έγινε στο digital τμήμα του κόμματος και εξ αυτού δεν είναι τυχαίο ότι ήδη από σήμερα στο youtube προβάλλεται ένα ακόμη νέο σποτάκι της αξιωματικής αντιπολίτευσης που επιδιώκει να έχει συνεχή παρουσία στους διαδικτυακούς τόπους με την μεγαλύτερη επισκεψιμότητα νέων.

Πηγή: Reader.gr

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

BEST OF LIQUID MEDIA

gazzetta
gazzetta reader insider insider