Το σχέδιο Μητσοτάκη για εθνικό rebranding με το βλέμμα και στο 2021

Viber Whatsapp Μοιράσου το
Το σχέδιο Μητσοτάκη για εθνικό rebranding με το βλέμμα και στο 2021
«Μέχρι σήμερα η προβολή της Ελλάδας αφορούσε μόνο την τουριστική της πλευρά.  Πρέπει να προβάλουμε μια συνολική εικόνα της σύγχρονης Ελλάδας» τόνισε ο Κυριάκος Μητσοτάκης.

Ένα άκρως ενδιαφέρον γεύμα εργασίας ήταν αυτό που έλαβε χώρα στο Μέγαρο Μαξίμου το μεσημέρι, με τον Κυριάκο Μητσοτάκη, έχοντας στο πλευρό του τη σύζυγό του Μαρέβα, να υποδέχεται τα μέλη μιας ομάδας που συστάθηκε υπό τον τίτλο «Repositioning Greece».

Η μετάφραση της λέξης στα Ελληνικά παραπέμπει και στον στρατηγικό στόχο: την επανατοποθέτηση της Ελλάδας στον χάρτι, μέσα από ένα γενναίο και συνολικό rebranding. Μια επανανοηματοδότηση, με άλλα λόγια, του τι σημαίνει η Ελλάδα για τους εκτός συνόρων, πώς την αντιλαμβάνονται και πώς την προσεγγίζουν. Όπως εξηγούν συνεργάτες του πρωθυπουργού δεν πρόκειται για μια στρατηγική του τύπου…Live your myth in Greece, αλλά για μια πολύ πιο συγκροτημένη προσπάθεια, προκειμένου η διεθνής εικόνα της χώρας που επλήγη πολύ κατά τη διάρκεια της μνημονιακής περιόδου να αποκατασταθεί εντός του επόμενου διαστήματος.

«Μέχρι σήμερα η προβολή της Ελλάδας αφορούσε μόνο την τουριστική της πλευρά. Πρέπει να προβάλουμε μια συνολική εικόνα της σύγχρονης Ελλάδας, μιας χώρας δημιουργίας, οικονομικής και πολιτιστικής ανάπτυξης, με ξεχωριστή ποιότητα ζωής και σεβασμό στο περιβάλλον. Μιας Ελλάδας που κοιτάζει τον κόσμο με αυτοπεποίθηση» ανέφερε, μεταξύ άλλων, στη διάρκεια του γεύματος ο Κυριάκος Μητσοτάκης, προσδιορίζοντας το αντικείμενο των εργασιών της.

Είναι σαφές ότι η σύσταση αυτής της ομάδας γίνεται με το βλέμμα στραμμένο και στους εορτασμούς για το 2021, με την κυβέρνηση να επιδιώκει να υπάρξει ένα σοβαρό αποτέλεσμα και όχι μια κιτς αναβίωση της νεότερης ιστορίας της χώρας. Εξ ου και, όπως τονίζουν από το Μαξίμου, η νέα αυτή εικόνα θα πρέπει να στηρίζεται από κάθε άξονα του δημοσίου και ιδιωτικού χώρου και θα πρέπει να συνοδεύεται από ένα θετικό αφήγημα και μήνυμα. Η διαδικασία υλοποίησης του έργου θα περιλαμβάνει ψηφιακή πλατφόρμα, ανοιχτή στους πολίτες, ενώ θα ακολουθήσουν ενέργειες που θα ενθαρρύνουν την ευρύτερη συμμετοχή της κοινωνίας.

Παράλληλα, μια υπο-ομάδα είναι επιφορτισμένη με τη συνεργασία με τους φορείς της Βόρειας Ελλάδας, προκειμένου να προστατευθεί το εμπορικό σήμα που αφορά τα μακεδονικά προϊόντα.

Ομολογουμένως, στην εν λόγω ομάδα, υπό τον συντονισμό του υφυπουργού Εξωτερικών Κώστα Φραγκογιάννη, συμμετέχουν επαγγελματίες εγνωσμένου κύρους. Ρόλο-κλειδί θα έχει ο Στιβ Βρανάκης, επικεφαλής της ομάδας Δημιουργικού του Μεγάρου Μαξίμου και ειδικός σύμβουλος του κ. Μητσοτάκη. Από εκεί και πέρα, στην ομάδα συμμετέχουν ο Αλέξανδρος Αθανασούλας, ειδικός στη στήριξη επιχειρήσεων, η Ανδρομάχη Βάνη, συνεργάτης του κ. Φραγκογιάννη, ο γενικός γραμματέας Διεθνών Οικονομικών Σχέσεων και πρόεδρος του Enterprise Greece, Γρηγόρης Δημητριάδης, η ιστορικός και καθηγήτρια Μαρία Ευθυμίου, η γενικής γραμματέας Συντονισμού για τα παραγωγικά υπουργεία Βίκυ Λοϊζου, ο διακεκριμένος διαφημιστής με σημαντική πορεία στο εξωτερικό Δημήτρης Κατσαχνιάς, η διευθύντρια της Κρατικής Σχολής Ορχηστικής Τέχνης Βίκυ Μαραγκοπούλου, η διευθύντρια Πολιτισμού του Ιδρύματος Ωνάση Αφροδίτη Παναγιώτου, η οικονομολόγος και επιχειρηματίας Λένα Παπαλεξοπούλου, ο ψυχίατρος Νίκος Σιδέρης και ο Τίτος Σιμιτζής, γενικός διευθυντής της Alternative Research Solutions.

Πηγή: Reader.gr

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

gazzetta
gazzetta reader insider insider