Οι εκπτώσεις αρχίζουν από σήμερα 9 Ιανουαρίου και οι καταναλωτές καλό είναι να ξέρουν τα δικαιώματά τους. Το υπουργείο Ανάπτυξης έχει διαμορφώσει αναλυτικές οδηγίες και για τις εγγυήσεις που πρέπει να παρέχονται, αλλά και για την τεχνική υποστήριξη που πρέπει να έχει ο καταναλωτής, καθώς και για τις οδηγίες χρήσης των προϊόντων. Τα δικαιώματά του αναλύονται με την μορφή ερωτοαπαντήσεων:
Τεχνική υποστήριξη / Οδηγίες χρήσης
Πληροφορίες για την τεχνική υποστήριξη
1. Αγόρασα μια συσκευή κινητού τηλεφώνου. Παρουσίασε βλάβη και η εταιρεία λέει ότι δεν έχει ανταλλακτικό.
Οι παραγωγοί και οι πωλητές καινούργιων διαρκών καταναλωτικών αγαθών οφείλουν να εξασφαλίζουν ανταλλακτικά και τεχνική υποστήριξη για χρονικό διάστημα τουλάχιστον δύο (2) ετών από την παράδοση του προϊόντος.
2. Αγόρασα μία ηλεκτρική συσκευή και δεν έχει οδηγίες χρήσης στα ελληνικά.
Ο παραγωγός οφείλει να παρέχει στον καταναλωτή οδηγίες χρήσης στην ελληνική γλώσσα. Εξαιρούνται τα προϊόντα που είναι απλά στην κατασκευή, τη χρήση και τη συντήρησή τους, εφόσον για τα προϊόντα αυτά δεν παρέχονται από τον κατασκευαστή οδηγίες σε οποιαδήποτε γλώσσα.
3. Αγόρασα ένα προϊόν και έχει πρόβλημα. Ο προμηθευτής ισχυρίζεται ότι το χάλασα εγώ.
Για τις αναφυόμενες διαφορές όπου απαιτείται η κρίση πραγματικών περιστατικών αρμόδια για την επίλυση αυτών των διαφορών είναι οι εξωδικαστικοί φορείς επίλυσης διαφορών ή τα πολιτικά δικαστήρια.
4. Λόγω της ελαττωματικότητας του προϊόντος που αγόρασα, έχω πραγματοποιήσει πολλά επιπλέον έξοδα. Μπορώ να διεκδικήσω αποζημίωση;
Μπορείτε. Αρμόδια για την επίλυση αυτών των διαφορών είναι οι εξωδικαστικοί φορείς επίλυσης διαφορών ή τα πολιτικά δικαστήρια.
Οι εκπτώσεις θα διαρκέσουν έως και τις 28 Φεβρουαρίου. Την πρώτη Κυριακή (στις 15 Ιανουαρίου) τα εμπορικά καταστήματα θα μπορούν να είναι ανοικτά από 11πμ έως 8μμ.
Διαβάστε περισσότερα άρθρα της στήλης Tip of the Day
Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.