Κικίλιας: Αναβαθμίζουμε το τουριστικό προϊόν της Αθήνας ενισχύοντας τα καταστήματα του ιστορικού κέντρου

Newsroom
Viber Whatsapp
Μοιράσου το
Κικίλιας: Αναβαθμίζουμε το τουριστικό προϊόν της Αθήνας ενισχύοντας τα καταστήματα του ιστορικού κέντρου
Κατά τη διάρκεια της συνάντησης, ο κ. Κικίλιας ανέπτυξε τη στρατηγική ενίσχυσης του city break, στο πλαίσιο της οποίας θα πραγματοποιηθεί φέτος καμπάνια από τέλη Νοεμβρίου μέχρι Φεβρουάριο.

Συνάντηση εργασίας στο υπουργείο Τουρισμού, με αντικείμενο τη λειτουργία των καταστημάτων στο ιστορικό κέντρο της Αθήνας, πραγματοποίησε ο υπουργός Τουρισμού, Βασίλης Κικίλιας. Στη συνάντηση συμμετείχαν ο αντιπεριφερειάρχης Κεντρικού Τομέα Αθηνών Γιώργος Δημόπουλος, το μέλος της Επιτροπής Τουρισμού του Εμπορικού Συλλόγου Αθηνών Γιάννης Μιχαλόπουλος και ο πρόεδρος τουριστικών επιχειρήσεων Πλάκας και μέλος της Επιτροπής Τουρισμού του Εμπορικού Συλλόγου Αθηνών Θεόδωρος Βλάρας.

Κατά τη διάρκεια της συνάντησης, ο κ. Κικίλιας ανέπτυξε τη στρατηγική ενίσχυσης του city break, στο πλαίσιο της οποίας θα πραγματοποιηθεί φέτος καμπάνια από τέλη Νοεμβρίου μέχρι Φεβρουάριο.

Ενημέρωσε επίσης για τις πρόσφατες συμφωνίες που έκλεισε με αεροπορικές εταιρείες, οι οποίες αυξάνουν κατά εκατοντάδες χιλιάδες τις διαθέσιμες αεροπορικές θέσεις τους προς ελληνικούς προορισμούς και φυσικά προς την Αθήνα.

Οι εκπρόσωποι του Εμπορικού Συλλόγου Αθηνών εξέφρασαν την ικανοποίησή τους για την ενίσχυση του τουρισμού της πόλης μέσω των συμφωνιών αυτών, ενώ γνωστοποίησαν το αίτημά τους να χαρακτηριστούν τα καταστήματα της Πλάκας ως αμιγώς τουριστικά. Από την πλευρά του, ο αντιπεριφερειάρχης Κεντρικού Τομέα Αθηνών τόνισε ότι στο πλαίσιο αναβάθμισης του ιστορικού κέντρου της Αθήνας η Περιφέρεια Αττικής έχει δώσει τη δυνατότητα σε όλα τα καταστήματα του ιστορικού κέντρου να είναι ανοιχτά όλες τις Κυριακές του έτους. Ο κ. Κικίλιας δεσμεύτηκε ότι θα εξετάσει το αίτημα από κοινού με τα συναρμόδια υπουργεία.

Επιπλέον, στη συνάντηση συζητήθηκε το ζήτημα της δημιουργίας μιας ομοιογενούς ταυτότητας της περιοχής, με έμφαση στη σήμανση των καταστημάτων, η οποία θα έχει ως στόχο την αναβάθμιση του προσφερόμενου τουριστικού προϊόντος.

Πηγή: ΑΠΕ - ΜΠΕ

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

BEST OF LIQUID MEDIA

gazzetta
gazzetta reader insider insider