Startup τεχνητής νοημοσύνης εξαγοράζει η Trivago

Νίκη Παπάζογλου
Viber Whatsapp Μοιράσου το
Startup τεχνητής νοημοσύνης εξαγοράζει η Trivago

Στην εξαγορά της αμερικανικής ταξιδιωτικής stratup, τεχνητής νοημοσύνης TripHappy, προχωρά η Trivago η γνωστή ιστοσελίδα σύγκρισης ξενοδοχειακών τιμών.

Η TripHappy χρησιμοποιεί την τεχνητή νοημοσύνη για να για να δώσει πληροφορίες σχετικά με την τοποθεσία και την γειτονιά κατά την διάρκεια αναζήτησης και ενοικίασης ενός ξενοδοχείου. H TripHappy, που ιδρύθηκε το 2015 από τους Κάλβιν Χόουκς, Κάρλ Γκραφμίλλερ και Μπεν Γκρανάς κάνει προτάσεις συμβατές με τις προσωπικές προτιμήσεις των χρηστών, αναλύοντας δεδομένα τοποθεσίας περισσοτέρων από 25.000 γειτονιών σε 10.000 πόλεις. Στόχος της είναι να βοηθά τους ταξιδιώτες να προσδιορίζουν την ιδανική γειτονιά για αυτούς να μείνουν κατά το ταξίδι τους. Η πλατφόρμα έχει καταχωρημένα περισσότερα από 2,4 εκατ. καταλύματα ενώ περισσότερα από 100.000 ταξίδια έχουν δημιουργηθεί μέσω του ιστότοπου της TripHappy.

Σύμφωνα με την Trivago, η εξαγορά έγινε για να βελτιωθεί «ακόμα περισσότερο η εμπειρία αναζήτησης των ταξιδιωτών», προσφέροντας ακόμα πιο εξατομικευμένα αποτελέσματα μέσω των καινοτόμων προϊόντων της Triphappy. Ωστόσο για την Trivago η απόκτηση είναι η πιο πρόσφατη προσπάθεια να αναβαθμίσει την λειτουργικότητα της αναζήτησης της.

Να υπενθυμίσουμε ότι είχε προηγηθεί η εξαγορά της Triplus AI Tripl το Σεπτέμβριο του περασμένου έτους, καθώς και μια συνεργασία με το incubator Plug and Play τον περασμένο μήνα.

Η εξαγορά βέβαια, αντανακλά τις δηλώσεις της εταιρείας κατά την παρουσίαση των αποτελεσμάτων της τον περασμένο μήνα, ότι σκοπεύει να επενδύσει σε μεγάλο βαθμό στο machine learning (μηχανική μάθηση). Η Trivago παρουσίασε πτώση των συνολικών της εσόδων κατά 3% στο πρώτο τρίμηνο του 2018 σε σύγκριση με το 2017 παρά την αύξηση κατά 7% των ποιοτικών refferals. Η καθαρή ζημιά για το πρώτο τρίμηνο του 2018 ανήλθε στα 21,8 εκατ. ευρώ έναντι των καθαρών εσόδων 7,7 εκατ. ευρώ το πρώτο τρίμηνο του περασμένου έτους.

«Πάντα ψάχνουμε καινοτόμους τρόπους για την επίλυση του προβλήματος αναζήτησης ξενοδοχείων, τρόπους δηλαδή ώστε οι ταξιδιώτες να αναζητούν ευκολότερα την ιδανική τοποθεσία διαμονής για εκείνους», δήλωσε η Έλι Μάτα, επικεφαλής εταιρικής ανάπτυξης στην Τrivago. «Το μακροπρόθεσμο όραμα της ομάδας της TripHappy ευθυγραμμίζεται με το δικό μας και εκτιμούμε ότι η προσέγγιση της ομάδας σε καινοτόμα προϊόντα προσφέρει εξαιρετικές προοπτικές».

Σύμφωνα με την ανακοίνωση των εταιρειών Κάλβιν Χόουκς και Καρλ Γκραφμίλλερ θα ενταχθούν στην ομάδα αναζήτησης ξενοδοχείων της Τrivago. Όπως μάλιστα αναφέρει η ανακοίνωση της TripHappy στην επίσημη ιστοσελίδα της μέρος της μετάβασης αποτελεί και η διαγραφή όλων των δεδομένων των χρηστών μέχρι τις 30 Μαΐου 2018, συμπεριλαμβανομένων ταξιδιών, προφίλ χρηστών και προτιμήσεις.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

BEST OF LIQUID MEDIA

gazzetta
gazzetta reader insider insider