Το 2019, για πρώτη φορά μετά από πολλά χρόνια, οι πωλήσεις λιανικής νέων αυτοκινήτων –αυτές δηλαδή προς ιδιώτες αγοραστές- ξεπέρασαν το ποσοστό των εταιρικών, σηματοδοτώντας μια πιο ουσιαστική ανάπτυξη της ελληνικής αγοράς. Οι λιανικές πωλήσεις είναι αυτές που καταδεικνύουν περισσότερο τις πραγματικές προτιμήσεις των Ελλήνων οδηγών, καθώς προκύπτουν από τη στάθμιση μιας πλειάδας αναγκών και παραγόντων. Αντίθετα, το κυρίαρχο στοιχείο των εταιρικών πωλήσεων είναι οικονομοτεχνικό.
Το πρώτο εννεάμηνο του 2019, τα μοντέλα που προτίμησαν οι Έλληνες οδηγοί είναι μικρά αυτοκίνητα πόλης και ορισμένα SUV, τα οποία κερδίζουν συνεχώς έδαφος. Ας δούμε όμως αναλυτικά το κάθε ένα από αυτά.