Προς άγραν νέων πελατών,ένας ακόμα premium κατασκευαστής μπαίνει στο πεδίο των station wagon crossover μετά τη Volvo με τις εκδόσεις cross country και την Audi με τις allroad . Η Mercedes ξεκίνησε αρχικά με την estate έκδοση της E-Class και την ονομασία All-Terrain το 2017, για να συνεχίσει με τη νέα C-Class και την ίδια ονομασία φέτος.
Η άλωση των παραδοσιακών πολυτελών sedan και station αμαξωμάτων από τα SUV, προφανώς έδωσε το πράσινο φως στους σχεδιαστές της Mercedes να «τονώσουν» το ενδιαφέρον για την πολύ πετυχημένη C-Class, της οποίας όμως το στέμμα της εμπορικής επιτυχίας που κατείχε έως το 2018, παραδόθηκε από το 2019 έως σήμερα στην GLC.
Με 4 εκατοστά μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος, πιο ενδοτικές αναρτήσεις, μεγαλύτερους σε διάμετρο τροχούς, τετρακίνηση και τις απαραίτητες αισθητικές «πινελιές» εκτός δρόμου προστασίας σε προφυλακτήρες, θόλους τροχών και μαρσπιέ, η Mercedes C-Class Estate All -Terrain δείχνει ίσως το πιο ενδιαφέρον μοντέλο της γκάμας.
Οι κινητήρες παραμένουν οι γνωστοί από τις συμβατικές sedan και estate εκδόσεις του μοντέλου και περιλαμβάνουν τετρακύλινδρα σύνολα χωρητικότητας 2 λίτρων, με ήπια υβριδική υποβοήθηση και καύσιμο τη βενζίνη και το diesel.
H Mercedes δεν έδωσε στη δημοσιότητα τις ιπποδυνάμεις των δύο συνόλων ωστόσο, λόγω της μόνιμης τετρακίνησης και του χαρακτήρα του μοντέλου, μάλλον θα είναι αυτά των 258 και 265 ίππων των sedan C-Class 300 και 300d αντίστοιχα.
Οι κύριες διαφορές
Πέραν αυτών που αναφέρθηκαν, η νέα έκδοση της Mercedes C-Class Estate με την ονομασία All -Terrain έχει ελάχιστα αυξημένες διαστάσεις κυρίως λόγω των πλαστικών προστατευτικών που έχουν τοποθετηθεί περιμετρικά.
Ταυτόχρονα, ο οδηγός έχει στη διάθεσή σου δύο ακόμα προγράμματα λειτουργίας στο πλαίσιο του Dynamic Select, τα Offroad και Offroad+. Αυτά έρχονται να προστεθούν στα Eco, Comfort, Sport και Individual των υπόλοιπων εκδόσεων.
Το προαιρετικό σύστημα φωτισμού με την ονομασία Digital Light, διαθέτει μια επιπλέον λειτουργία off road στην έκδοση All -Terrain, όπου μπορεί ο οδηγός να την επιλέξει κατά βούληση σε συνθήκες κίνησης εκτός δρόμου. Αυτή προσφέρει μια πιο ευρεία δέσμη φωτός δεξιά και αριστερά, ώστε να γίνονται καλύτερα αντιληπτά τα όρια του δρόμου, αλλά και επικίνδυνα σημεία όπως νεροφαγώματα, κλαδιά από δέντρα, καθιζήσεις στο οδόστρωμα, πέτρες κ.ά.
Προαιρετικά επίσης, το μοντέλο μπορεί να εξοπλιστεί με κοτσαδόρο εκτείνεται αυτόματα και διαθέτει φωτισμό, ESP με λειτουργία σταθεροποίησης ρυμουλκούμενου και υποβοήθηση στάθμευσης με λειτουργία καθοδήγησης ελιγμών ρυμουλκούμενου.
Τιμές και διαθεσιμότητα του νέου μοντέλου θα ανακοινωθούν αργότερα μέσα στο έτος.