Audi Skysphere Concept: H πολυτέλεια του μέλλοντος έχει μεταβλητό μεταξόνιο

Κώστας Παστρίμας
Viber Whatsapp
Μοιράσου το
Audi Skysphere Concept: H πολυτέλεια του μέλλοντος έχει μεταβλητό μεταξόνιο
Η Audi παρουσίασε ένα πολύ ξεχωριστό πρωτότυπο, με εντυπωσιακές καινοτομίες που προαναγγέλουν το μέλλον των πολυτελών οχημάτων της εταιρείας.

Τις πρώτες εικόνες και λεπτομέρειες από ένα πολύ ενδιαφέρον πρωτότυπο όχημα έδωσε στη δημοσιότητα η Audi, λίγο πριν από την επίσημη παρουσίασή του στο Montery Car Week, στο διάσημο Pebble Beach. Πρόκειται για το Skysphere Concept, που είναι ένα εντυπωσιακό διθέσιο ηλεκτρικό roadster, που δίνει το στίγμα των ανθρώπων της γερμανικής μάρκας για το πώς οραματίζονται το μέλλον των πολυτελών αυτοκινήτων.

Το Skysphere Concept είναι φουτουριστικό στο σχεδιασμό του, παραπέμποντας όμως στο θρυλικό Horch 853 Convertible της δεκαετίας του 1930. Είναι φυσικά ηλεκτρικό και ταυτόχρονα ενσωματώνει τεχνολογίες πλήρους αυτόνονομης οδήγησης. Ενσωματώνει καινοτομίες, όπως το μεταβλητό μεταξόνιο και η τετραδιεύθυνση και υπόσχεται να αλλάξει ριζικά τον τρόπο που αντιλαμβανόμαστε τη μετακίνηση.

Δύο διαφορετικές εμπειρίες

Για να δώσει στους επιβάτες τη μέγιστη ελευθερία, το Audi skysphere concept σχεδιάστηκε για δύο διαφορετικές οδηγικές εμπειρίες: μια grand touring και μια σπορ. Για να το κάνει αυτό χρησιμοποιεί μια θεαματική τεχνική λεπτομέρεια: το μεταβλητό μεταξόνιο. Οι ηλεκτροκινητήρες και το εξελιγμένο αμάξωμα και πλαίσιο γλιστρούν μεταξύ τους και καθιστούν δυνατή την αλλαγή του ίδιου του μεταξονίου και του εξωτερικού μήκους του αυτοκινήτου κατά 250 χιλιοστά. Ταυτόχρονα, η απόσταση του οχήματος από το έδαφος προσαρμόζεται κατά 10 χιλιοστά για να βελτιώσει την άνεση και τη δυναμική οδήγηση.

Με το πάτημα του κουμπιού, ο οδηγός μπορεί να επιλέξει τη δική του οδηγική εμπειρία. είτε πιλοτάρει το e-roadster μήκους 4,94 μέτρων μόνος του στη λειτουργία «Sports» με μειωμένο μεταξόνιο, με την τετραδιεύθυνση να εξασφαλίζει ότι το όχημα παραμένει ευκίνητο παρά τις διαστάσεις του. Ή οι επιβάτες μπορούν να επιλέξουν να «οδηγηθούν» από ένα GT αυτοκίνητο 5,19 μέτρων στην αυτόνομη λειτουργία οδήγησης «Grand Touring», απολαμβάνοντας τον ουρανό και το τοπίο, το μέγιστο χώρο για τα πόδια και τις υπηρεσίες που προσφέρει το ενσωματωμένο ψηφιακό οικοσύστημα.

Ηλεκτρικό GT 624 ίππων

Ένας ηλεκτροκινητήρας είναι τοποθετημένος στον πίσω άξονα είναι υπεύθυνος για την παροχή ισχύος στους τροχούς του Audi skysphere. Συνολικά 465 kW ισχύος (624 ίπποι) και 750 Nm ροπής κινούν εύκολα το roadster, το οποίο ζυγίζει μόνο 1.800 κιλά. Η κατανομή βάρους, περίπου 60% στον πίσω άξονα, έχει ως αποτέλεσμα πολύ καλή πρόσφυση και επιτάχυνση από 0 έως 100 χλμ./ώρα σε μόλις τέσσερα δευτερόλεπτα.

Οι μπαταρίες του Audi skysphere τοποθετούνται κυρίως πίσω από την καμπίνα - μια ιδανική διαμόρφωση για το κέντρο βάρους και την ευκινησία. Υπάρχουν στοιχέια των μπαταριών και στο κεντρικό τούνελ, ανάμεσα στα καθίσματα. Η χωρητικότητα της μπαταρίας αναμένεται να είναι πάνω από 80 kWh, δίνοντας αυτονομία στο αυτοκίνητο πάνω από 500 χιλιόμετρα σύμφωνα με το πρότυπο WLTP, τουλάχιστον στην οικονομική λειτουργία GT.

Νέα εμπειρία στο εσωτερικό

Όταν το Audi skysphere concept χρησιμοποιηθεί σε λειτουργία χειροκίνητης οδήγησης, τότε ο πίνακας οργάνων και η οθόνη στην κεντρική κονσόλα κινούνται προς τα πίσω και ο οδηγός βρίσκει τα χειριστήρια, συμπεριλαμβανομένου του τιμονιού και των πεντάλ, στη θέση που τους ταιριάζει.

Μεγάλες οθόνες αφής - πλάτους 1415 mm, ύψος 180 mm - στο ταμπλό και στην επάνω περιοχή της κεντρικής κονσόλας χρησιμοποιούνται για τη λειτουργία του οχήματος και των συστημάτων ψυχαγωγίας. Στη λειτουργία Grand Touring, μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την εμφάνιση περιεχομένου από το Διαδίκτυο, τηλεδιασκέψεις ή ταινίες. Μικρά πάνελ αφής στις πόρτες χρησιμοποιούνται για τη λειτουργία του κλιματισμού.

Πολυτέλεια χωρίς όρια

Το Audi skysphere, και άλλα δύο, το grandsphere και το urbansphere, είναι τα τρία πρωτότυπα αυτοκίνητα που χρησιμοποιεί η Audi για να αναδείξει το όραμά της για την πολυτέλεια του μέλλοντος. Η Audi δημιουργεί μια εμπειρία που υπερβαίνει κατά πολύ το να περάσει απλώς κάποιος χρόνο μέσα σε ένα αυτοκίνητο για να φτάσει από το σημείο Α στο σημείο Β, και πάει ακόμη και πιο πέρα από την ίδια την οδηγική εμπειρία.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

BEST OF LIQUID MEDIA

gazzetta
gazzetta reader insider insider