Πρωτιά για τη Hyundai στην αυτόνομη κίνηση (pics & vid)

Viber Whatsapp
Μοιράσου το
Πρωτιά για τη Hyundai στην αυτόνομη κίνηση (pics & vid)

Ένας στόλος ηλεκτροκίνητων αυτοκινήτων κυψελών καυσίμου κατάφερε να ολοκληρώσει ένα αυτόνομο ταξίδι 190 χιλιομέτρων στη Νότια Κορέα. από τη Σεούλ προς την Πιεοντσάνγκ.

Αυτή είναι η πρώτη φορά που στον κόσμο έχει επιτευχθεί αυτόνομη οδήγηση επιπέδου 4, δηλαδή χωρίς την παρέμβαση του οδηγού, με ηλεκτρικά αυτοκίνητα κυψελών καυσίμου. Μέχρι τώρα, αυτόνομη κίνηση έχει πραγματοποιηθεί με περιορισμένη ταχύτητα σε ορισμένα τμήματα δρόμων, αλλά αυτή είναι η πρώτη φορά που αυτόνομα αυτοκίνητα έχουν διανύσει τόσο μεγάλη απόσταση με 100 - 110 χλμ./ώρα, που είναι η μέγιστη ταχύτητα η οποία επιτρέπεται από το νόμο στους εθνικούς δρόμους της Κορέας.

Τα πέντε οχήματα της Hyundai τα οποία ολοκλήρωσαν το ταξίδι είναι εξοπλισμένα με τεχνολογία οδήγησης επιπέδου 4, όπως ορίζεται από τα διεθνή πρότυπα SAE, και τεχνολογία δικτύου 5G. Η επίδειξη ξεκίνησε στη Σεούλ στις 2 Φεβρουαρίου. Με την είσοδο στον αυτοκινητόδρομο, τα οχήματα άρχισαν να κινούνται κανονικά στη φυσική ροή της κυκλοφορίας, κάνοντας προσπεράσεις και περνούσαν από τα διόδια χρησιμοποιώντας Hi-pass (σύστημα πληρωμών ασύρματης ταχείας κυκλοφορίας της Νότιας Κορέας).

Βασισμένα στην επιτυχημένη επίδειξη των οχημάτων της Hyundai, που κινήθηκαν αυτόνομα στο Λας Βέγκας κατά τη διάρκεια του Consumer Electronics Show (CES) στις αρχές του περασμένου έτους, αυτά τα αυτοκίνητα χρησιμοποίησαν μια σειρά προηγμένων τεχνολογιών που τους επέτρεψε να λειτουργούν σωστά ακόμα και σε ειδικές καταστάσεις, κατά τις οποίες το σήμα GPS διακόπτεται, όπως για παράδειγμα περνώντας από μεγάλες υπόγειες σήραγγες.

Η Hyundai διεξήγαγε ένα μεγάλο αριθμό δοκιμών εκατοντάδων χιλιάδων χιλιομέτρων, γεγονός που επέτρεψε να συγκεντρωθεί ένας τεράστιος όγκος δεδομένων, που συνέβαλε στην ενίσχυση της απόδοσης των αυτόνομων οχημάτων.

Τα οχήματα που χρησιμοποιήθηκαν για αυτή την επίδειξη βασίζονται στο SUV Nexo που δεν κυκλοφορεί στη χώρα μας και είναι εφοδιασμένα με διάφορες κάμερες και LIDARs. Η αυτόνομη οδήγηση απαιτεί την επεξεργασία μεγάλου όγκου δεδομένων και επομένως μεγάλη ηλεκτρική ισχύ. Το ηλεκτρικό μοντέλο κυψελών καυσίμου είναι σε θέση να παράγει ηλεκτρική ενέργεια με την αντίδραση του υδρογόνου και του οξυγόνου στις κυψέλες καυσίμου.Το ηλεκτρικό SUV κυψελών καυσίμου Nexo μπορεί να κινηθεί για 800 χιλιόμετρα με ένα μόνο γέμισμα του ρεζερβουάρ του με υδρογόνο, που διαρκεί μόλις πέντε λεπτά.

Πρωτιά για τη Hyundai στην αυτόνομη κίνηση (pics & vid)
Πρωτιά για τη Hyundai στην αυτόνομη κίνηση (pics & vid)
Πρωτιά για τη Hyundai στην αυτόνομη κίνηση (pics & vid)

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

BEST OF LIQUID MEDIA

gazzetta
gazzetta reader insider insider