Το diesel ταιριάζει στο Honda Civic (pics & vid)

Viber Whatsapp
Μοιράσου το
Το diesel ταιριάζει στο Honda Civic (pics & vid)

Η δέκατη γενιά του Honda Civic άλλαξε ριζικά, όπως και οι κινητήρες με τους οποίους διατίθεται. Από τη γκάμα όμως έλειπε ένα diesel σύνολο, το οποίο προστέθηκε πλέον και θα εισαχθεί στη χώρα μας το καλοκαίρι του 2018.

Ο γνωστός από την προηγούμενη γενιά του μοντέλου πετρελαιοκινητήρας με τον κωδικό i-DTEC έχει χωρητικότητα 1.6 λίτρων και έχει δεχτεί μια σειρά σημαντικών αναβαθμίσεων, κυρίως στους τομείς της διαχείρισης των ρύπων και της κατανάλωσης. Ανέκαθεν ο κινητήρας αυτός ήταν εξαιρετικά πολιτισμένος και οικονομικός, τώρα όμως αγγίζει την κορυφή και στους δύο αυτούς τομείς, χωρίς να χάνει στη σπιρτάδα του και την ταχύτητα ανόδου των στροφών του που τον χαρακτήριζαν.

Παρά τη σημαντική μείωση των ρύπων και της κατανάλωσης -3,5 λίτρα/100 χλμ. και εκπομπή 93 γρ. διοξειδίου του άνθρακα ανά χιλιόμετρο ανακοινώνει η Honda- η απόδοση παραμένει στους 120 ίππους και η ροπή στα 300 Nm. Καθώς είχαμε την ευκαιρία να οδηγήσουμε για πρώτη φορά το αυτοκίνητο στη Ρώμη, διαπιστώσαμε ότι λειτουργικά είναι ακόμα πιο πολιτισμένος, ενώ αποδοτικά δεν έχει χάσει τίποτα από τις εξαιρετικές του ικανότητες. Η επιτάχυνση 0 – 100 χλμ./ώρα έρχεται σε 9,8’’ και η μέγιστη ταχύτητα φτάνει στα 201 χλμ./ώρα, στοιχεία που δίνουν ακόμα και σπορ διάσταση στο μικρό – μεσαίο οικογενειακό Honda.

Όπως και οι εκδόσεις βενζίνης που έχουμε οδηγήσει για πολλά χιλιόμετρα στη χώρα μας, έτσι και το diesel Civic διατηρεί τα πολύ καλά οδικά του χαρακτηριστικά. Πολύ καλή ποιότητα κύλισης συνδυάζεται με ελάχιστες κλίσεις στις στροφές και ακρίβεια του τιμονιού, χωρίς να χάνεται η άνεση. Ο πίσω άξονας πολλαπλών συνδέσμων, έχει μεταβάλει τη νέα γενιά σε ένα απολαυστικό αυτοκίνητο στο δρόμο.

Απόλυτα ικανοποιητικό είναι και το επίπεδο των προσφερόμενων χώρων, χάρη κυρίως στις αυξημένες διαστάσεις. Πλέον το μήκος φτάνει στα 4,518 μέτρα και το πλάτος στα 1.799, με αποτέλεσμα πέντε ενήλικες επιβάτες και 420 λίτρα αποσκευές να είναι στις δυνατότητες του μοντέλου.

Στα παραπάνω προσθέστε το πλούσιο επίπεδο εξοπλισμού, το οποίο κάτω από την ομπρέλα “Honda Sense” περιλαμβάνει πολύ προηγμένα συστήματα υποβοήθησης της οδήγησης, όπως το σύστημα διατήρησης σταθερής ταχύτητας με δυνατότητα παρακολούθησης της ροής της κυκλοφορίας και το ενεργό σύστημα διατήρησης της λωρίδας κυκλοφορίας, που διορθώνει την πορεία με τον έλεγχο του τιμονιού.

Ο νέος κινητήρας diesel 1.6 λίτρων i-DTEC θα τοποθετείται τόσο στην πεντάθυρη όσο και στην τετράθυρη έκδοση, ενώ οι πωλήσεις στη χώρα μας θα ξεκινήσουν το καλοκαίρι του 2018. Οι τιμές δεν έχουν γίνει ακόμα γνωστές, ωστόσο μια αύξηση της τιμής της τάξης των 2.500 ευρώ σε σχέση με την έκδοση βενζίνης των 129 ίππων πρέπει να θεωρείται αναμενόμενη.

Το diesel ταιριάζει στο Honda Civic (pics & vid)
Το diesel ταιριάζει στο Honda Civic (pics & vid)
Το diesel ταιριάζει στο Honda Civic (pics & vid)
Το diesel ταιριάζει στο Honda Civic (pics & vid)
Το diesel ταιριάζει στο Honda Civic (pics & vid)
Το diesel ταιριάζει στο Honda Civic (pics & vid)
Το diesel ταιριάζει στο Honda Civic (pics & vid)

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

BEST OF LIQUID MEDIA

gazzetta
gazzetta reader insider insider