Πρόγραμμα αλλαγής ΒMW ακόμη και κάθε ημέρα!

Viber Whatsapp
Μοιράσου το
Πρόγραμμα αλλαγής ΒMW ακόμη και κάθε ημέρα!

Η BMW ξεκίνησε στις ΗΠΑ ένα καινοτόμο πρόγραμμα με μηνιαία συνδρομή, που επιτρέπει την επιλογή μεταξύ συγκεκριμένων μοντέλων της, για όσο διάστημα επιθυμεί ο χρήστης. Το πρόγραμμα ‘’Access by BMW’’ ξεκίνησε να εφαρμόζεται πιλοτικά στην πόλη Νάσβιλ της αμερικανικής πολιτείας του Τένεσι και λειτουργεί μέσω μίας εφαρμογής στο κινητό. Οι πελάτες πληρώνουν μία μηνιαία συνδρομή και μπορούν να επιλέξουν ανάμεσα σε έως έξι διαφορετικά μοντέλα. Η παραγγελία γίνεται μέσω App και το αυτοκίνητο παραδίδεται με γεμάτο ρεζερβουάρ από συνεργάτη της BMW στο σημείο, όπου επιθυμεί ο συνδρομητής.

Αρχικά προβλέπονται δύο πακέτα. Το ακριβότερο πακέτο ‘’BMW M’’ κοστολογείται 3.700 δολάρια τον μήνα και ο πελάτης μπορεί να οδηγήσει τα γρηγορότερα μοντέλα της βαυαρικής μάρκας, όπως τη νέα Μ5, την Μ6-Cabrio ή την έκδοση Μ του SUV X6.

Στο φτηνότερο πρόγραμμα ‘’Legend’’ με μηνιαία συνδρομή 2.000 δολαρίων προβλέπεται η απεριόριστη χρήση μοντέλων των σειρών 4 και 5, της Χ5 ή της Μ2. Στο προαναφερόμενο κόστος περιλαμβάνονται ασφάλεια, συντήρηση και οδική βοήθεια, ενώ δεν υπάρχει κάποιο όριο στον αριθμό των οχημάτων, που μπορεί να παραγγείλει ο πελάτης. Αν επιθυμεί, μπορεί να αλλάξει BMW σε καθημερινή βάση!

Ανάλογες προτάσεις έχουν ξεκινήσει και άλλες μάρκες αυτοκινήτων. Η Porsche λανσάρισε τον Νοέμβριο το πρόγραμμα ‘’Porsche Passport’’ στην πολιτεία της Ατλάντα, το οποίο προβλέπει στο ακριβότερο πακέτο των 3.000 δολαρίων μηνιαίως τη δυνατότητα επιλογής μεταξύ 22 διαφορετικών μοντέλων της. Στο ‘’Book by Cadillac’’, που προσφέρει εδώ και περίπου ένα χρόνο η αμερικανική εταιρεία στη Νέα Υόρκη, το Ντάλας και το Λος Άντζελες η γκάμα περιλαμβάνει εννέα μοντέλα, μεταξύ των οποίων την σπορ Corvette και την σκληροπυρηνική Camaro.

Στην Ευρώπη είχε ξεκινήσει μία τέτοια προσπάθεια η Audi το 2014. Το πρόγραμμα ‘’Audi Select’’ εφαρμόστηκε για πρώτη φορά πιλοτικά στο Βερολίνο, όμως προσφέρεται πλέον από τη γερμανική μάρκα, καθώς δεν γνώρισε την αναμενόμενη επιτυχία. Όπως φαίνεται, οι Αμερικανοί είναι πιο δεκτικοί σε τέτοιες προσπάθειες, γι αυτό εξάλλου δοκιμάζονται πρώτα εκεί, ενώ αντίθετα δεν ανακοινώνει ακόμη καμία εταιρεία αυτοκινήτων, αν θα επιχειρήσει αργότερα κάτι ανάλογο και στην Ευρώπη.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

BEST OF LIQUID MEDIA

gazzetta
gazzetta reader insider insider