Τα δύο Gold βραβεία απέσπασε η Περιφέρεια Αττικής, στις κατηγορίες Brand Awareness και Social με έντεκα αφηγηματικά και θεματικά videos. Ο σκοπός της καμπάνιας ήταν να δημιουργήσει awareness για την Αττική, σαν έναν τουριστικό προορισμό όλων των εποχών, ο οποίος προσφέρεται για όλες τις ηλικίες, για πολιτιστικές και επιχειρηματικές εμπειρίες αλλά και island hoping. Την σκηνοθεσία ανέλαβαν οι Θ. Παπαδουλάκης και Μ. Ντούζα ενώ μέρος της παραγωγής εκτέλεσε η Indigo View.
Bronze βραβείο απέσπασε επίσης η Περιφέρεια Αττικής στην κατηγορία Cross-media Integration.
Τέλος, στην κατηγορία Cross media integration, το βραβείο μελών απέσπασε η APIVITA με την ενέργεια: APIVITA hair care - your hair blockbuster. Στα videos της καμπάνιας, τα προϊόντα της APIVITA παίζουν τον ρόλο movie heroes, ενώ πραγματικά testimonials χρηστών προϊόντων της APIVITA εμφανίζονται σαν να ήταν movie reviews.
Οι τέσσερις διακρίσεις επιβραβεύουν την δημιουργικότητα και σκληρή προσπάθεια της Steficon στην παροχή 360 υπηρεσιών ψηφιακής επικοινωνίας στους πελάτες στης.