Την είσοδό της στην κατηγορία του μαγειρευτού φαγητού ανακοίνωσε πρόσφατα η Pizza Fan (Φανάτικς Πίτσα), εγκαινιάζοντας μια νέα εποχή στην επιχειρηματική της διαδρομή.
Ειδικότερα, εδώ και λίγο διάστημα έχει λανσάρει τη σειρά μαγειρευτών MYCOOK, τα οποία φέρουν τη δική της υπογραφή και τα οποία έχουν στόχο να θυμίσουν σε όλους κάτι από… το δικό τους σπίτι. Η σειρά περιλαμβάνει δέκα σπιτικές συνταγές - οι οποίες φιγουράρουν και στον ιστότοπο της εταιρείας - και στις οποίες περιλαμβάνονται μεταξύ άλλων, αρακάς με πατάτες και καρότα, μοσχαράκι κοκκινιστό με χυλοπίτες, μουσακάς, χοιρινό λεμονάτο με ρύζι, κεφτεδάκια της… μαμάς σε κόκκινη σάλτσα με πουρέ.
Τα νέα καταστήματα
Στο μεταξύ, δυναμικά συνεχίζεται η επέκταση του δικτύου της εταιρείας, με δύο νέα καταστήματα Pizza Fan να ανοίγουν λίγο πριν τα τέλη του Νοεμβρίου. Το ένα στο Κουκάκι επί της οδού Θησέως στον αριθμό 41 και το δεύτερο στο Αιγάλεω, επί της λεωφόρου Θηβών στον αριθμό 326.
«Με το δίκτυο της να εξαπλώνεται δυναμικά τα τελευταία χρόνια και ολοκληρώνοντας σταδιακά το επιτυχημένο rebranding όλων των καταστημάτων της η Pizza Fan είναι κοντά στους ανθρώπους που την αγαπήσανε δίνοντας σε όλους τη δυνατότητα για αμεσότερη εξυπηρέτηση και χαμηλότερες τιμές για αγορά από το κατάστημα», τονίζεται σε σχετική ανακοίνωση.
Αύξηση του τζίρου το 2021
Σύμφωνα με τις οικονομικές καταστάσεις της εταιρείας που καταχωρήθηκαν στο ΓΕΜΗ τον περασμένο μήνα, το 2021 ο κύκλος εργασιών της Pizza Fan ανήλθε στα 36,37 εκατ. ευρώ, έναντι 32,63 εκατ. ευρώ το 2020, παρουσιάζοντας αύξηση κατά 11,46%.
Τα μικτά κέρδη ανήλθαν στα 13,70 εκατ. ευρώ έναντι 12,91 εκατ. ευρώ, αυξημένα κατά 6,16%, ενώ τα κέρδη προ φόρων, χρηματοδοτικών, επενδυτικών αποτελεσμάτων και αποσβέσεων (EBITDA) διαμορφώθηκαν σε 2,64 εκατ. ευρώ το 2021, από 1,64 εκατ. ευρώ έναν χρόνο νωρίτερα. Τα κέρδη προ φόρων της εταιρείας ανήλθαν σε 1,68 εκατ. ευρώ από 943.452 ευρώ στην αμέσως προηγούμενη χρήση.
Αβεβαιότητες, προοπτικές και στόχοι
«Το οικονομικό έτος 2021 αποτέλεσε μια ακόμη προβληματική χρονιά για την ελληνική οικονομία καθώς οι πολιτικές και οικονομικές εξελίξεις δεν απέδωσαν ώστε να επανέλθει η χώρα στην προσδοκώμενη κανονικότητα που θα απελευθερώσει πόρους και θα βελτιώσει τους όρους χρηματοδότησης των δραστηριοτήτων της. Μέσα σε αυτό το εξαιρετικά δύσκολο περιβάλλον η πορεία της εταιρείας λαμβάνοντας υπόψη τις εξελίξεις του χώρου όπου δραστηριοποιείται χαρακτηρίζεται επεκτατική. Η εταιρεία, κατά τη χρήση 2021, δραστηριοποιήθηκε με προσήλωση στους στρατηγικούς της στόχους, στοχεύοντας στη σταδιακή επέκταση της δραστηριότητας της αποκτώντας μεγαλύτερα μερίδια αγοράς εν σχέση με τον ανταγωνισμό και λαμβάνοντας σωστές αποφάσεις για την προώθηση ποιοτικών προϊόντων σε πολύ καλές τιμές στον ελληνικό χώρο», αναφέρεται στις οικονομικές καταστάσεις.
Όπως επισημαίνει η διοίκηση, η εταιρεία καλύπτει τις ανάγκες της χρησιμοποιώντας έναν επαρκώς διαφοροποιημένο αριθμό προμηθευτών ώστε να περιορίσει την εμπορική εξάρτηση. Η προμήθεια υλικών εξετάζεται κατά περίπτωση σε σχέση με τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά των αναγκών της. Κυριότεροι προμηθευτές είναι στον κλάδο των τροφίμων από την Ελλάδα ενώ οι κανόνες συνεργασίας καθορίζονται κατά περίπτωση με συμβάσεις.
«Η εταιρεία έχει ως στόχο τη διατήρηση της θέσης της ως τη Νο 1 εταιρεία στο χώρο της πίτσας, εστιάζοντας την προσοχή της στην ικανοποίηση των γευστικών αναγκών και απαιτήσεων των πελατών της. Γι' αυτό και ανέπτυξε ένα πολύπλευρο και ευέλικτο πελατοκεντρικό σύστημα (CRM), που της επιτρέπει να επικοινωνεί καθημερινά με τους πελάτες της και να ρωτά τη γνώμη τους για το προϊόν που δοκίμασαν (πάνω από ένα εκατομμύριο ερωτηθέντες) και έτσι να βελτιώνει συνεχώς τα προϊόντα της. Τέλος, με τον συνεχή έλεγχο της τήρησης των διαδικασιών και το σύστημα αυτοελέγχου HACCP πιστοποιημένο από τους Lloyd's, μπορεί να προσφέρει σταθερά, φαγητό υψηλής ποιότητας», σημειώνει επίσης η διοίκηση.
«Ως αποτέλεσμα της διαχρονικής μας δέσμευσης για ποιοτικά προϊόντα και υγιείς συνεργασίες, έχουμε την καθιέρωση της εταιρείας στον χώρο ως ενός αξιόπιστου συνεργάτη για τους πελάτες μας και τους προμηθευτές μας και θέτουμε πλέον ως στόχο, στην παρούσα ιδιαίτερα δύσκολη και ανταγωνιστική οικονομική συγκυρία, τη διατήρηση της υφιστάμενης θέσης μας στον κλάδο της πίτσας ως τη Νο 1 θέση. Ενόψει λοιπόν των αυξημένων προκλήσεων, που καλούμαστε να αντιμετωπίσουμε, η επένδυση σε ακόμα αρτιότερα ποιοτικά παραγόμενα και διατιθέμενα προϊόντα προς τους πελάτες μας σε προσιτές τιμές και η αύξηση ακόμα περισσότερο του μεριδίου της αγοράς μας στο χώρο της πίτσας και των συναφών προϊόντων, αποτελεί όπως πάντα την κύρια στρατηγική μας», επισημαίνει.
Η Pizza Fan είναι μία ελληνική εταιρεία που δραστηριοποιείται στον χώρο της pizza delivery από το 1996 και εδρεύει στον δήμο Χαλανδρίου. Σήμερα διαθέτει περισσότερα από 80 καταστήματα σε όλη την Ελλάδα και δύο στην Κύπρο, προσφέροντας σταθερά φαγητό υψηλής ποιότητας 13 ώρες το 24ωρο, 7 ημέρες την εβδομάδα.