Άλμα στα κέρδη της CPLP συμφερόντων Μαρινάκη στο 2ο τρίμηνο

Newsroom
Viber Whatsapp Μοιράσου το
Άλμα στα κέρδη της CPLP συμφερόντων Μαρινάκη στο 2ο τρίμηνο
Η εταιρεία προχώρησε σε διανομή μερίσματος ύψους 0,15 δολ. ανά μετοχή το δεύτερο τρίμηνο του 2024.

Αύξηση εσόδων 10% στα 97,7 εκατ. δολ. για το δεύτερο τρίμηνο του 2024, σημείωσε η Capital Product Partners L.P. (CPLP), συμφερόντων Βαγγέλη Μαρινάκη έναντι 88,5 εκατ. δολ. την αντίστοιχη περίοδο του 2023. Ακόμη, η εταιρεία προχώρησε σε διανομή μερίσματος ύψους 0,15 δολ. ανά μετοχή το δεύτερο τρίμηνο του 2024.

Ειδικότερα σε συνέχεια της σημερινής ανακοίνωσης των οικονομικών αποτελεσμάτων, ανακοινώθηκε και η επένδυση ύψους 756,0 εκατ. δολ. για την αγορά 10 πλοίων μεταφοράς αερίου (“Gas Fleet”), που θα παραδοθούν μεταξύ του πρώτου τριμήνου του 2026 και του τρίτου τριμήνου του 2027. Πρόκειται για έξι Dual Fuel Medium Gas Carriers (“MGCs”) και τέσσερα Liquid CO2 Handy Multi Gas Carriers (“LCO2s”).

Η εταιρεία παρέλαβε τα πλοία μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου (“LNG/Cs”) “Assos”, “Apostolos” και “Aktoras” ως μέρος της συμφωνίας απόκτησης 11 πλοίων μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου τελευταίας γενιάς (MEGA), (“Συμφωνία LNG/C”), η οποία ολοκληρώθηκε στις 21 Δεκεμβρίου 2023.

Επίσης σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση, ολοκληρώθηκε η πώληση πέντε πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, των M/V “Athos”, “Athenian”, “Seattle Express”, “Fos Express” και “Aristomenis”, με κέρδος ύψους 15,2 εκατ. δολ. Ανακοινώθηκε ακόμη, ο διορισμός του κ. Brian Gallagher ως εκτελεστικού αντιπροέδρου για τις επενδυτικές σχέσεις.

O κ. Γεράσιμος Καλογηράτος, CEO της Capital Product Partners L.P., δήλωσε: «Πρόκειται για ένα ακόμα τρίμηνο ορόσημο για την Εταιρεία. Πρώτα απ’ όλα, η αναμενόμενη μετονομασία της σε «Capital Clean Energy Carriers Corp.» (Ticker Nasdaq: CCEC) και η μετατροπή της σε εταιρεία των Νήσων Μάρσαλ με υψηλά πρότυπα εταιρικής διακυβέρνησης αποτελούν ένα σημαντικό βήμα στo πλαίσιo της στρατηγικής εξέλιξης που ανακοινώσαμε τον Νοέμβριο του 2023».

«Επιπλέον, η παράδοση τριών πλοίων μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου τελευταίας γενιάς κατά τη διάρκεια του τριμήνου αυξάνει τον στόλο μας σε 12 πλοία αυτού του τύπου, ενώ άλλα έξι θα ακολουθήσουν το 2026-2027. Επιπροσθέτως, η εξαγορά δέκα ακόμα εξειδικευμένων πλοίων μεταφοράς φυσικού αερίου τον Ιούνιο μας καθιστά πλέον μία από τις κορυφαίες πλατφόρμες μεταφοράς φυσικού αερίου παγκοσμίως, με έμφαση στην ενεργειακή μετάβαση» πρόσθεσε. «Επιπροσθέτως, η εξαγορά δέκα ακόμα εξειδικευμένων πλοίων μεταφοράς φυσικού αερίου τον Ιούνιο μας καθιστά πλέον μία από τις κορυφαίες πλατφόρμες μεταφοράς φυσικού αερίου παγκοσμίως, με έμφαση στην ενεργειακή μετάβαση» κατέληξε.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Διαβάστε ακόμη

Οι επενδύσεις «μαμούθ» στη ναυτιλία του Βαγγέλη Μαρινάκη – Οι τελευταίες κινήσεις του εφοπλιστή 

Είναι κερδοφόρες ή ζημιογόνες οι ελληνικές ΠΑΕ; Τι ισχύει για τους «Big 4»

Ευ. Μαρινάκης: Η κρίση στην Ερυθρά Θάλασσα μπορεί να αυξήσει τα ναύλα

gazzetta
gazzetta reader insider insider