Περίπου 3% αυξήθηκαν οι πωλήσεις της Target το δεύτερο οικονομικό τρίμηνο, με τη μεγάλη αμερικανική αλυσίδα καταστημάτων λιανικής να επιστρέφει στην ανάπτυξη μετά από μια παρατεταμένη περίοδο υποτονικών πωλήσεων και συμπιεσμένων κερδών. Επίσης, κέρδισε τις προβλέψεις της Wall Street για τα έσοδα και τα κέρδη για το τρίμηνο που έληξε στις 3 Αυγούστου.
Συγκεκριμένα ανακοίνωσε κέρδη 2,57% ανά μετοχή έναντι 2,18% της εκτίμησης της LSEG και εκτινάχθηκαν στα 1,19 δισ. δολάρια, από 835 εκατ. δολάρια ή 1,80 δολάρια ανά μετοχή, το αντίστοιχο τρίμηνο της προηγούμενης χρονιάς. Πρόκειται για αύξηση άνω του 40% από έτος σε έτος. Τα έσοδα ήταν 25,45 δισ. δολάρια έναντι 25,21 της εκτίμησης.
Οι συγκρίσιμες πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 2% το τρίμηνο, την πρώτη φορά σε πέντε τρίμηνα που η Target σημείωσε άνοδο. Οι ψηφιακές πωλήσεις οδήγησαν τα περισσότερα από τα κέρδη, αφού αυξήθηκαν κατά 8,7% το τρίμηνο. Οι συγκρίσιμες πωλήσεις καταστημάτων αυξήθηκαν ελαφρά, 0,7%.
Ωστόσο η Target έκανε μία προσεκτική εκτίμηση για τις συγκρίσιμες πωλήσεις ολόκληρου του έτους, αναφέροντας πως αυτές θα κυμανθούν στο χαμηλότερο εύρος του guidance. Από την άλλη, το αύξησε όσο αφορά τα κέρδη της, λέγοντας ότι αναμένει τα προσαρμοσμένα κέρδη ανά μετοχή να κυμαίνονται από 9 έως 9,70 δολάρια, από το προηγούμενο εύρος των 8,60 και 9,60 δολαρίων.
Οι μετοχές καταγράφουν κέρδη περισσότερο από 15% πριν το άνοιγμα της Wall Street, σημειώνοντας υψηλό τεσσάρων μηνών.
Ο CEO Brian Cornell ανέφερε ότι οι πωλήσεις και η επισκεψιμότητα των καταστημάτων της Target βελτιώθηκαν τον Ιούλιο. Ωστόσο, δήλωσε ότι η εταιρεία είναι επιφυλακτική σχετικά με τις τάσεις στο δεύτερο εξάμηνο του έτους, συμπεριλαμβανομένων των αυξανόμενων επιτοκίων, της επιστροφής των πληρωμών των φοιτητικών δανείων αυτό το φθινόπωρο και των ακόμα υψηλών τιμών των καθημερινών ειδών.
«Καθώς εξετάζουμε το καταναλωτικό τοπίο σήμερα, αναγνωρίζουμε ότι ο καταναλωτής εξακολουθεί να δυσκολεύεται από τα επίπεδα πληθωρισμού που βλέπει στα τρόφιμα και τα ποτά και τα είδη πρώτης ανάγκης για το σπίτι», ανέφερε σε μια κλήση με δημοσιογράφους. «Έτσι απορροφά πολύ μεγαλύτερο μέρος του προϋπολογισμού τους» πρόσθεσε.