Έκτακτες χρεώσεις που θα ανέλθουν στα 1,2 - 1,5 δισ. δολάρια αναμένεται να αναλάβει η Citigroup ώστε να ολοκληρωθεί η αποχώρησή της από τον τομέα του consumer banking στη Νότια Κορέα.
Υπενθυμίζεται πως την άνοιξη, η τράπεζα είχε εκφράσει την πρόθεσή της να αποχωρήσει από τις καταναλωτικές δραστηριότητες σε 13 χώρες σε Ασία, Ευρώπη και Αφρική, αγορές στις οποίες δεν διέθετε να απαραίτητα εργαλεία ώστε να αντιμετωπίσει τους ανταγωνιστές της.
Όπως αναφέρει το Reuters, η αποχώρηση της Citigroup από τις υπηρεσίες consumer banking σε μία σειρά αγορών ανά τον κόσμο αποτελεί τμήμα του σχεδίου εξομάλυνσης των δραστηριοτήτων της και αύξησης της κερδοφορίας της τράπεζας, όπως είχε τονίσει η CEO Τζέιν Φρέισερ, αναλύοντας την στρατηγική της εταιρείας στο προσεχές χρονικό διάστημα.
Σύμφωνα με τον σχεδιασμό της Citigroup, η αποχώρηση από τον κλάδο των τραπεζικών υπηρεσιών για καταναλωτές θα βοηθήσει στην απελευθέρωση κεφαλαίων συνολικού ύψους 7 δισ. δολαρίων, τα οποία θα ενισχύσουν την κεφαλαιακή επάρκεια του ομίλου.
«Αναφορικά με την Νότιο Κορέα, τα δεδομένα από την κατάργηση του consumer banking είναι πολύ πιο ελκυστικά από τη συνέχιση της λειτουργίας του», ανέφερε χαρακτηριστικά ο επικεφαλής του οικονομικού τμήματος της Citigroup, Μαρκ Μέισον.
Υπενθυμίζεται πως η εταιρεία τον Αύγουστο είχε περιστείλει την δραστηριότητά της και στην αγορά της Αυστραλίας, προχωρώντας στην πώληση της μονάδας consumer banking που διατηρούσε στην χώρα στην National Australia Bank έναντι 882 εκατ. δολαρίων.
Σύμφωνα με το Reuters, η Citigroup αναμένεται να ολοκληρώσει την παρουσία της στον τομέα του consumer banking -εκτός από την Νότιο Κορέα και την Αυστραλία- σε μία σειρά αγορών στην περιοχή της Ασίας - Ειρηνικού, όπως στην Κίνα, την Ινδία, την Ινδονησία, της Ρωσίας, της Ταϊβάν, των Φιλιππίνων, της Ταϊλάνδης και του Βιετνάμ, ενώ θα συνεχίσει να διατηρεί τη θεσμική της παρουσία στην Ευρασία μέσω τεσσάρων οικονομικών κέντρων σε Σιγκαπούρη, Χονγκ Κονγκ, Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα και Λονδίνο.