Αύξηση κερδών και κύκλου εργασιών για την Κωτσόβολος

Νίκη Παπάζογλου
Viber Whatsapp Μοιράσου το
Αύξηση κερδών και κύκλου εργασιών για την Κωτσόβολος

Ακόμα μια καλή χρονιά αποδείχτηκε η προηγούμενη για την Κωτσόβολος αφού σε μια αγορά που κινήθηκε πτωτικά στο σύνολό της, η εταιρεία κατάφερε να αυξήσει κατά 12,2% τον κύκλο εργασιών της, να παρουσιάζει κέρδη προ φόρων κι αποσβέσεων 20,1 εκατ. ευρώ, βελτιωμένα κατά 40% σε σχέση με πέρυσι αλλά και να διατηρήσει τα ταμειακά της διαθέσιμα στα 51 εκατ ευρώ, έχοντας μάλιστα επενδύσει 10,4 εκατ. στην ενίσχυση του δικτύου καταστημάτων της αλλά και στον εκσυγχρονισμό της.

Αναλυτικότερα, όπως ανέφεραν τα στελέχη της σε εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε σήμερα για την παρουσίαση των αποτελεσμάτων της εταιρείας , τα κέρδη προ φόρων έφτασαν τα 15,1 εκατ. ευρώ δηλαδή 58% πάνω σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά κυρίως λόγω τους κλιματισμού και των οικονομιών κλίμακας που οδήγησαν σε βελτίωση της παραγωγικότητας και αύξηση των πωλήσεων.

Να υπενθυμίσουμε ότι η εταιρεία προχώρησε πέρυσι σε 10 μεγάλες ανακαινίσεις καταστημάτων και δύο μεταστεγάσεις ενώ προσέθεσε και τρία νέα καταστήματα στο δυναμικό της. Παράλληλα ανανέωσε και το ERP σύστημά της ενώ αύξησε και πάλι το ανθρώπινο δυναμικό της. Ειδικότερα, το οικονομικό έτος 2017-2018 επένδυσε όλα της τα κέρδη στη βελτίωση των ψηφιακών υποδομών, στα καταστήματα, στο ανθρώπινο δυναμικό της και την εκπαίδευση του. Αξίζει να σημειωθεί πως τα 2 τελευταία χρόνια έχει αυξήσει το ανθρώπινο δυναμικό της κατά 385 άτομα, φτάνοντας περίπου τους 2.380 εργαζομένους.

«Παρά το αρνητικό πρόσημο κατά 1,9% με το οποίο έκλεισε συνολικά η αγορά, η κατανάλωση μετά από αρκετά χρόνια δείχνει επιτέλους να σταθεροποιείται παίρνοντας ώθηση από τα θετικά πρόσημα της οικονομίας – αύξηση του ΑΕΠ για πρώτη φορά μετά από εννέα χρόνια αλλά και στροφή των επιμέρους οικονομικών δεικτών σε θετικό έδαφος» σημείωσε χαρακτηριστικά ο CEO της Κωτσόβολος, Γιάννης Βασιλάκος.

Σημαντική συμβολή στην αύξηση των οικονομικών μεγεθών της εταιρείας είχε η αύξηση του τουρισμού. Επικουρικά λειτούργησαν και η άνοδος των τιμών κατοικιών καθώς και η αύξηση των οικονομικών αδειών οι οποίες συνδυαζόμενες με την άνοδο του τουρισμού συμπαρέσυραν τα οικιακά προϊόντα .

Όσο για την θετική έκπληξη της χρονιάς, όπως διευκρινίστηκε, δεν ήταν άλλη από το τέταρτο τρίμηνο το οποίο απογειώθηκε «δια χειρός» Black Friday. «Tο 4ο τρίμηνο του 2017 αποτέλεσε το καλύτερο 4ο τρίμηνο των τελευταίων οκτώ χρόνων με τα smartphones τα tablets και τις τηλεοράσεις να ηγούνται της συγκεκριμένης ανόδου».

Όσον αφορά στους επιμέρους κλάδους τα προϊόντα πληροφορικής σημείωσαν μείωση 10% κυρίως λόγω desktop και tablets, παρότι τα smartphones κινήθηκαν ανοδικά καθόλη τη διάρκεια του χρόνου. Αντιστοίχως πτωτικά κινήθηκαν και οι τηλεοράσεις με τους καταναλωτές ωστόσο να επιβεβαιώνουν την τάση για όλο και περισσότερες ίντσες. Όσο για την κατηγορία των μικροσυσκευών, σωστική λέμβος αποδείχτηκαν οι οι αφυγραντήρες.

Όσο για την επόμενη τριετία, σύμφωνα με τον Διευθύνοντα Σύμβουλο της Κωτσόβολος οι εκτιμήσεις κάνουν λόγο για σταθεροποίηση των ανοδικών τάσεων ή και μικρή αύξηση, της τάξης του 1%.

Στα σχέδια δε της νέας χρονιάς 2018-2019 περιλαμβάνονται τόσο η συνέχιση των επενδύσεων με ανανέωση κι άλλων καταστημάτων - θα προχωρήσει σε 5 ανακαινίσεις 4 μετεγκαταστάσεις καθώς και στο άνοιγμα δύο νέων καταστημάτων όσο και η αναβάθμιση των συστημάτων της.

Στην επόμενη τριετία η εταιρεία θα επενδύσει συνολικά 10 εκατ. ευρώ σε συστήματα πληροφορικής (νέο crm, pim καθώς και e-commerce πλατφόρμα) ενώ όπως σημείωσε ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας θα κάνει προσπάθεια να ομογενοποιήσει κι όλες τις υπηρεσίες που προσφέρει μέχρι σήμερα.

Βασικό της μέλημα θα συνεχίσει να αποτελεί ο τελικός καταναλωτής αλλά και ή ίδια η κοινωνία ενισχύοντας τις δράσεις της για στήριξη των ευπαθών κοινωνικών ομάδων, όπως η «Ημέρα Καλής Πράξης», το «Δεύτερο Σπίτι» και το KODE Project.

«Η πορεία της εταιρείας μας δικαιώνει τις προσπάθειες όλης της ομάδας και θέτει τις βάσεις για την περεταίρω ανάπτυξή της με γνώμονα πάντα την εξυπηρέτηση του πελάτη, την ανάπτυξη των ανθρώπων μας αλλά και την στήριξη της Ελληνικής κοινωνίας που εδώ και 68 χρόνια μάς αγαπά και μας στηρίζει. Ως ηγέτιδα εταιρία στο χώρο μας, οφείλουμε να προσφέρουμε προϊόντα, υπηρεσίες και εμπειρία που διασφαλίζουν καλύτερες προϋποθέσεις για τη ζωή όλων των ανθρώπων. Η αναγνώριση των καταναλωτών μάς δίνει τα εχέγγυα να συνεχίσουμε δυναμικότερα και στο μέλλον, κάνοντας πράξη το μότο μας «καλύτερη συσκευή, καλύτερη ζωή!» κατέληξε ο κ. Γιάννης Βασιλάκος, Αντιπρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Κωτσόβολος – Dixons South East Europe.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

BEST OF LIQUID MEDIA

gazzetta
gazzetta reader insider insider