Την αισιοδοξία του ότι στο τέλος του καλοκαιριού η Ελλάδα θα έχει καταφέρει να επιτύχει τα νούμερα του 2019 εξέφρασε ο Ιωάννης Κουλουμπής, Head of Purschasing Greece & Cyprus TUI Group, στο πλαίσιο του 1st International Business and Hospitality Conference που διοργανώνουν η Liquid Media και το Insider.
«Αισιοδοξούμε ότι στο τέλος του καλοκαιριού ως Ελλάδα θα έχουμε φτάσει σχεδόν στα νούμερα του 2019», είπε, δίνοντας τον τόνο για το 2023. «Οσον αφορά το 2023, ως TUI Group ο προγραμματισμός μας σε παγκόσμια κλίμακα είναι να φτάσουμε τα νούμερα του 2019, αλλά ειδικά για την Ελλάδα έχουμε προγραμματίσει μια αύξηση της τάξης του 10%-13%».
«Με το τέλος της πανδημίας υπήρχαν ενδείξεις ότι ο τομέας επανέρχεται σε μία κανονικότητα και υπήρχε μία προσδοκία ότι θα ανακτούσαμε το μεγαλύτερο μέρος του όγκου των ταξιδιωτών», τόνισε χαρακτηριστικά ο Ιωάν. Κουλουμπής, επισημαίνοντας ότι ένα μέρος των κρατήσεων του 2022 αφορούσε κρατήσεις του 2021 και του 2020 που δεν είχαν πραγματοποιηθεί εξαιτίας της υγειονομικής κρίσης και μεταφέρθηκαν.
«Μαζί με τα νέα νούμερα που είχαμε στην αρχή του χρόνου, που είναι μια σημαντική περίοδος για τις κρατήσεις του καλοκαιριού, τα νέα από ήταν πολύ καλά έως εξαιρετικά», είπε ο Head of Purschasing Greece & Cyprus TUI Group, υπογραμμίζοντας πως το ασταθές περιβάλλον που προέκυψε εν προκειμένω από την εισβολή της Ρωσίας στην Ουκρανία, άλλαξε τη ροή των πραγμάτων.
Σύμφωνα με τον Ιωάννη Κουλουμπή, τον Μάρτιο ο ρυθμός των κρατήσεων έπεσε πάρα πολύ, ωστόσο πλέον η εικόνα είναι πολύ καλύτερη, αφού οι κρατήσεις έχουν επανεκκινήσει. Είναι ενδεικτικό ότι από την Πολωνία, μία αγορά με μεγάλη δυναμική για την Ελλάδα, δεν καταγράφηκε σχεδόν καμία κράτηση για ένα μήνα.
Βέβαια, όπως τόνισε ο Head of Purschasing Greece & Cyprus TUI Group, του μεγαλύτερου tour operator της Ευρώπης, «η επιθυμία του κόσμου να ταξιδέψει μετά από δύο χρόνια πανδημίας ξεπερνάει πολλά από τα προβλήματα».
Υπενθυμίζεται ότι για το τρέχον έτος η TUI στοχεύει να μεταφέρει στην Ελλάδα περίπου 3 εκατ. πελάτες, ενώ ο αντίστοιχος αριθμός πέρυσι ανήλθε σε 1,5 εκατ. πελάτες.