Μάχη κορυφής στην ελληνική αγορά αυτοκινήτου

Viber Whatsapp Μοιράσου το
Μάχη κορυφής στην ελληνική αγορά αυτοκινήτου
Πάνω από 11% αυξήθηκαν οι πωλήσεις καινούριων Ι.Χ. τον εφετινό Φεβρουάριο σε σχέση με τον περυσινό, ενώ για πρώτη φορά απειλείται η πρώτη θέση της Toyota από την Peugeot!

Η ελληνική αγορά αυτοκινήτου συνέχισε και τον Φεβρουάριο την ανοδική πορεία της, όπως δείχνουν τα πρωτογενή στατιστικά στοιχεία του Υπουργείου Μεταφορώ. Ετσι ταξινομήθηκαν τον δεύτερο μήνα του τρέχοντος έτους 7.614 καινούρια Ι.Χ., που αντιστοιχούν σε αύξηση 11,1% συγκριτικά με τον Φεβρουάριο του 2018. Ιδιαίτερα εντυπωσιακό είναι το γεγονός, ότι το 55% των πωλήσεων αφορά ιδιώτες και «μόνον» το 45% εταιρείες, ενώ μέχρι αρχές του 2018 βασικός πυλώνας της αγοράς αυτοκινήτου στη χώρα μας ήταν οι εταιρικές πωλήσεις. Να σημειώσουμε επίσης, ότι και ο Ιανουάριος του 2019 είχε κλείσει με μία ηπιότερη αύξηση των ταξινομήσεων καινούριων Ι.Χ. της τάξης του 3,5% και με την πλειοψηφία τους να αφορά λιανικές πωλήσεις σε ιδιώτες.

Ενδιαφέρον παρουσιάζει ωστόσο η μάχη, που δίνεται για την κορυφαία θέση στην κατάταξη των εισαγωγικών εταιρειών με βάση τις πωλήσεις τους το πρώτο δίμηνο του 2019, καθώς η Peugeot απειλεί να εκθρονίσει μετά από χρόνια την Toyota. Η ελληνική αντιπροσωπεία της Peugeot ανήκει ως γνωστόν στον όμιλο Συγγελίδη και βρίσκεται σε συνεχή ανοδική πορεία την τελευταία πενταετία, η οποία την έφερε πέρυσι στην τρίτη θέση των ετήσιων πωλήσεων καινούριων Ι.Χ.

Εφέτος εμφανίζεται ωστόσο ακόμη δυναμικότερη και η διαφορά της από την πρώτη Toyota έχει μειωθεί στα όρια του…στατιστικού λάθους, προμηνύοντας έτσι μία εκκωφαντική ανατροπή στην εγχώρια αγορά αυτοκινήτου. Τον Ιανουάριο του 2019 βρέθηκε η Peugeot στη δεύτερη θέση των ταξινομήσεων καινούριων επιβατηγών και ελαφρών επαγγελματικών μοντέλων με μόλις 30 λιγότερες πωλήσεις από την ιαπωνική μάρκα (1.019 έναντι 1.049 της Toyota), ενώ και τον Φεβρουάριο υστέρησε -σύμφωνα με τα προσωρινά στοιχεία του Συνδέσμου Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτου- μόνον κατά περίπου 40 ταξινομήσεις από τους Ιάπωνες.

Η δυναμική της μάρκας με σήμα το λιοντάρι οφείλεται στην ελκυστική γκάμα της, όπου κυριαρχούν best seller όπως τα Peugeot 108, 208, 301 και 308, αλλά και τα δημοφιλή SUV 2008, 3008 και το επταθέσιο 5008. Σημεία αναφοράς όλων αυτών των μοντέλων αποτελούν η ποιότητα κατασκευής, ο ελκυστικός και λειτουργικός σχεδιασμός τους, η «γαλλική» άνεση και ο οδηγοκεντρικός χαρακτήρας τους και οι πολυβραβευμένοι και άκρως οικονομικοί κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου. Σε όλα αυτά προστίθενται οι εξαιρετικά ανταγωνιστικές τιμές αγοράς σε συνδυασμό με τα ελκυστικά πακέτα χρηματοδότησης, το χαμηλό κόστος χρήσης και τα υψηλά επίπεδα ικανοποίησης του πελάτη μετά την αγορά.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

BEST OF LIQUID MEDIA

gazzetta
gazzetta reader insider insider