Αύξηση κατά 5% σημείωσε ο όγκος των πωλήσεων των καινούργιων αυτοκίνητων με τα σήματα της Peugeot. Η γαλλική μάρκα που ανήκει στον Όμιλο Stellantis, ανακοίνωσε ότι οι παγκόσμιες πωλήσεις της κινήθηκαν ανοδικά το 2021 σε σχέση με το 2020.
Επίσης, ανακοινώθηκαν και μερικά ακόμη στοιχεία από την εμπορική δραστηριότητα της γαλλικής μάρκας με σήμα το λιοντάρι. Σε 37 χώρες οι πωλήσεις ξεπεράσαν το ρεκόρ των πωλήσεων που είχαν σημειωθεί από το 2015. Το Peugeot 208 κατέλαβε την πρώτη θέση των πωλήσεων στην Ευρώπη. Το Peugeot 2008 κατέκτησε την πρώτη θέση στις πωλήσεις της κατηγορίας B-SUV στην Ευρώπη.
Ένα στα 6 οχήματα Peugeot που πωλήθηκαν στην Ευρώπη το 2021 ήταν ηλεκτροκίνητο. Στα ελαφρά επαγγελματικά οχήματα η αύξηση ήταν 12%, σε σύγκριση με το 2020. Αυξήθηκε η ζήτηση των εκδόσεων με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, καταλαμβάνοντας το 50% των αυτοκινήτων που πουλήθηκαν το 2021. «Σε ένα πολύ ταραχώδες παγκόσμιο πλαίσιο, είμαι πολύ περήφανη για την εξαιρετική απόδοση της μάρκας Peugeot, η οποία μπόρεσε να επιδείξει την ευελιξία της και να δει τις παγκόσμιες πωλήσεις της να αυξάνονται κατά 5% το 2021» δήλωσε η Λίντα Τζάκσον CEO της Peugeot.
Η ελληνική αγορά
Στην ελληνική αγορά, το 2021 η Peugeot σημείωσε 10.584 ταξινομήσεις επιβατικών αυτοκινήτων. Το μερίδιο της ήταν 10,5%, αύξηση του όγκου πωλήσεων +33,6, σε σχέση με το 2020. Κατέλαβε, την 2η θέση στη γενική κατάταξη των πωλήσεων, την 1η θέση στις πωλήσεις πετρελαιοκίνητων εκδόσεων και την 3η θέση στα ηλεκτρικά.
To Peugeot 208 κατέλαβε, την 2η θέση στη συνολική κατάταξη της κατηγορίας Β την 2η θέση στις εκδόσεις βενζίνης και 1η θέση στα ηλεκτρικά στη κατηγορία του. Το Peugeot 2008 κατέλαβε, την 1η θέση στη κατηγορία του. Το Peugeot 3008 κατέλαβε την 2η θέση στη κατηγορία του, σύμφωνα με το Αθηναϊκό Πρακτορείο Εισδήσεων.