Γιατί ο «καθρέφτης» μιας επιχείρησης είναι οι πράξεις της για το κοινωνικό σύνολο

Viber Whatsapp Μοιράσου το
Γιατί ο «καθρέφτης» μιας επιχείρησης είναι οι πράξεις της για το κοινωνικό σύνολο
Η εταιρική κοινωνική ευθύνη αποτελεί ουσιαστικά την δέσμευση μιας επιχείρησης να λάβει υπόψη της τις κοινωνικές, περιβαλλοντικές και ηθικές επιπτώσεις των δραστηριοτήτων της

Είναι γεγονός πως ζούμε σε μια εποχή γεμάτη κοινωνικές και περιβαλλοντικές προκλήσεις. Ό,τι κάνουμε έχει αντίκτυπο στο κοινωνικό σύνολο, αλλά και στο περιβάλλον γύρω μας. Επομένως, ο καθένας από εμάς θα πρέπει να αναγνωρίζει την ευθύνη που του αναλογεί. Έτσι ακριβώς συμβαίνει και με τις επιχειρήσεις.

Η εταιρική κοινωνική ευθύνη αποτελεί ουσιαστικά την δέσμευση μιας επιχείρησης να λάβει υπόψη της τις κοινωνικές, περιβαλλοντικές και ηθικές επιπτώσεις των δραστηριοτήτων της, καθώς επίσης και να αναλαμβάνει δράσεις για να βελτιώσει τη ζωή των ανθρώπων και να συμβάλλει στην αειφόρο ανάπτυξη.

Πιο συγκεκριμένα, οι επιχειρήσεις αποτελούν οντότητες οι οποίες είναι άρρηκτα συνδεδεμένες με το κοινωνικό σύνολο μέσα στο οποίο δραστηριοποιούνται, επηρεάζοντας και επηρεαζόμενες από τα δεδομένα της εποχής και του χώρου δράσης τους. Άρα οι πράξεις τους προς αυτή την κατεύθυνση αποτελούν και τον «καθρέφτη» τους.

To Love Delivered του efood στήριξε έμπρακτα όσους είχαν ανάγκη

Υπάρχουν αρκετά παραδείγματα εξαιρετικών πρωτοβουλιών εταιρικής κοινωνικής ευθύνης εκεί έξω, με ένα από αυτά που ξεχωρίζουν τον τελευταίο καιρό να είναι το πρόγραμμα Love Delivered που μας σύστησε το efood. Έχοντας ως βασικό άξονα το «we care - νοιαζόμαστε», η εταιρεία σχεδιάζει και υλοποιεί ένα διευρυμένο πρόγραμμα κοινωνικών δράσεων, στηρίζοντας όλους όσοι το έχουν ανάγκη. Ένας από τους πυλώνες του προγράμματος Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης του efood, είναι η εταιρική συνεισφορά, μέσα από την οποία προσφέρει στην τοπική κοινωνία, συμμετέχει σε δράσεις σχετικά με την εκπαίδευση, πολιτισμό, αθλητισμό, περιβάλλον, τοπικές κοινωνίες ενώ βασικότερη δράση είναι η προσφορά γευμάτων σε οικογένειες και παιδιά σε ανάγκη.

Επίσης, σημαντική είναι η δυνατότητα που δίνει στους χρήστες του να συνεισφέρουν μέσω της πλατφόρμας για διαφορετικούς σκοπούς, κάνοντας για παράδεγμα μια δωρεά, ενώ ο τρίτος πυλώνας του προγράμματος είναι οι εθελοντικές δράσεις των εργαζομένων της εταιρείας, των efooders, οι οποίοι προτείνουν και συμφέρουν όπως μπορούν και επιθυμούν, όπως στον Hero month με δράσεις σε συνεργασία με οργανισμούς όπως STEPS/ We4all/ Boroυme (Food waste).

Αξίζει να σημειωθεί ότι το 2022 ήταν μια χρονιά γεμάτη αγάπη και φροντίδα για τον άνθρωπο, το περιβάλλον και την κοινωνία, με το efood να προσφέρει συνολικά 250.000 ευρώ σε οργανισμούς και φορείς, εκ των οποίων οι 175.000 ευρώ προέρχονται από την ενεργοποίηση περισσότερων από 63.000 χρηστών της υπηρεσίας.

Το efood στήριξε το έργο 25 μη κερδοσκοπικών και φιλανθρωπικών οργανώσεων, όπως το Κέντρο Προστασίας Δασών Βύρωνα, το Save a Greek Stray, το τμήμα μπάσκετ του Holargos BC για παιδιά στο φάσμα αυτισμού, πρόσφερε 220.000 γεύματα σε παιδιά άπορων οικογενειών, σε συνεργασία με την Ένωση Μαζί για το Παιδί, ενώ με την STEPS, τον οργανισμό που παρέχει στήριξη και βοήθεια σε ανθρώπους που ζουν σε κατάσταση αστεγίας και μέσα από δωρεές των χρηστών του, δόθηκαν 54 εβδομαδιαία πακέτα τροφίμων και ειδών υγιεινής σε ανθρώπους και οικογένειες σε ανάγκη.

Μάλιστα, ανταποκρινόμενο θετικά στην ανθρωπιστική κρίση, ως αποτέλεσμα του πολέμου στην Ουκρανία και σε συνεργασία με την Ύπατη Αρμοστεία του ΟΗΕ για τους Πρόσφυγες, το efood συγκέντρωσε 34.696 ευρώ από δωρεές 20.200 χρηστών, ποσό που διπλασίασε, δίνοντας τη δυνατότητα να καλυφθούν οι βασικές ανάγκες των ανθρώπων που εγκατέλειψαν τις εστίες τους.

Δράσεις όπως οι παραπάνω αποδεικνύουν πως μια επιχείρηση κάνει πράξη τη δέσμευσή της για τη βελτίωση των συνθηκών ζωής των ανθρώπων και του περιβάλλοντος και ενισχύει τη φήμη της ως προς την αξιοπιστία και το κοινωνικό της κύρος. Με άλλα λόγια, αν η εταιρική κοινωνική ευθύνη αποτελεί τον «καθρέφτη» μιας εταιρείας, τότε στην περίπτωση του efood, οι άνθρωποί του μπορούν να κοιτάξουν το είδωλό τους με περηφάνεια και να πούν ότι τα κατάφεραν εξαιρετικά για το προηγούμενο έτος.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

gazzetta
gazzetta reader insider insider