Αύξηση ορισμένων τιμών στις ΗΠΑ, αλλά και άλλες αγορές στις οποίες δραστηριοποιείται, σχεδιάζει το Netflix, το οποίο είδε την προσπάθειά του να περιορίσει την κοινή χρήση κωδικών πρόσβασης να αποδίδει «καρπούς» - που μεταφράστηκαν σε 8,8 εκατομμύρια νέους συνδρομητές κατά το τρίτο τρίμηνο του έτους.
Η δημοφιλής πλατφόρμα γνώρισε αύξηση 10,8% στους συνδρομητές, κατά το τρίτο τρίμηνο του έτους, ήτοι η μεγαλύτερη τριμηνιαία άνοδος από το δεύτερο τρίμηνο του 2020.
- Διαβάστε ακόμα: Netflix: Νίκησε τις προβλέψεις για τα κέρδη γ' τριμήνου - Άλμα 10% για τη μετοχή της
Σύμφωνα με την Wall Street Journal, η εταιρεία σχεδιάζει να αυξήσει άμεσα τις τιμές για το βασικό της πρόγραμμα στις ΗΠΑ - το οποίο δεν είναι πλέον διαθέσιμο σε νέους πελάτες - στα 11,99 δολ. από 9,99 δολ. και το κόστος του premium προγράμματος στα 22,99 δολ. από 19,99 δολ.. Επίσης, αναμένεται να προχωρήσει σε αυξήσεις στο Ηνωμένο Βασίλειο και στη Γαλλία.
Οι αυξήσεις των τιμών αποτελούν ένδειξη των προσπαθειών της εταιρείας να βελτιώσει την κερδοφορία της και να «απογαλακτίσει» τους καταναλωτές από τις χαμηλές μηνιαίες συνδρομές.
Η προσπάθεια της εταιρείας να βάλει τέλος στην κοινή χρήση κωδικών πρόσβασης του Netflix και το σχέδιο που υποστηρίζει διαφημίσεις χαμηλότερου κόστους αποτελούν μέρος ενός πλάνου προσέλκυσης νέων πελατών και ενίσχυσης των εσόδων ανά χρήστη.