Την ολοκλήρωση της εξαγοράς της CC Beverages Holdings II BV της Brown-Forman Finland Oy, ιδιοκτήτρια της μάρκας βότκα «Finlandia» με το τίμημα να ανέρχεται σε 220 εκατομμύρια δολάρια, ανακοίνωσε η Coca-Cola HBC το βράδυ της Τετάρτης.
«Η Finlandia ιδρύθηκε το 1970 και είναι μια κορυφαία μάρκα βότκας στην Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη» τονίζεται στη σχετική ανακοίνωση, ενώ με την απόκτησή της η Coca Cola έχει «μια μοναδική ευκαιρία να ενισχύσει το ταξίδι της προς το να γίνει ο κορυφαίος συνεργάτης αναψυκτικών».
Παράλληλα, τονίζεται πως η Finlandia «θα ενισχύσει τα διαπιστευτήρια της Coca-Cola HBC για τα ποτά υψηλής ποιότητας, οδηγώντας στη δημιουργία ευκαιριών εμπλοκής με premium και super-premium μη αλκοολικά έτοιμα προς κατανάλωση προϊόντα (NARTD)», ενώ θα δυναμώσει το αποτύπωμά της και θα συμβάλλει σε νέες συνεργασίες με πελάτες σε στρατηγικά σημαντικά κανάλια, όπως ξενοδοχεία, εστιατόρια και καφέ (HoReCa).
Η Coca Cola εξυπηρετεί 740 εκατομμύρια καταναλωτές σε 29 χώρες, ενώ στο χαρτοφυλάκιό της έχει κορυφαία ροφήματα όπως τα εξής: Coca-Cola, Coca-Cola Zero Sugar, Fanta, Sprite, Schweppes, Kinley, Costa Coffee, Caffè Vergnano, Valser, FuzeTea, Powerade, Cappy, Monster Energy, The Macallan, Jack Daniel's και Grey Goose. »Ενθαρρύνουμε ένα ανοιχτό και χωρίς αποκλεισμούς εργασιακό περιβάλλον μεταξύ των 32.000 εργαζομένων μας και πιστεύουμε ότι η δημιουργία ενός πιο θετικού περιβαλλοντικού αντίκτυπου είναι αναπόσπαστο κομμάτι της μελλοντικής ανάπτυξής μας. Κατατασσόμαστε μεταξύ των κορυφαίων επιδόσεων βιωσιμότητας σε δείκτες αναφοράς ESG, όπως οι δείκτες βιωσιμότητας Dow Jones, CDP, MSCI ESG, FTSE4Good και ISS ESG» υπογραμμίζεται μεταξύ άλλων.