Η ιταλική εταιρία αθλητικών ειδών Golden Goose ανέβαλε την IPO της στο Χρηματιστήριο του Μιλάνου, καθώς οι ευρωεκλογές και οι πρόωρες κάλπες στη Γαλλία οδήγησαν σε «σημαντική επιδείνωση» των συνθηκών της αγοράς. Η «χρυσή χήνα», γνωστή για τα «φθαρμένα» σνίκερς της που έχουν γίνει viral καθώς τα φορούν σελέμπριτις όπως η Tέιλορ Σουίφτ, αποτιμάται, συνολικά, στα 1,7 με 1,9 δισ. ευρώ.
«Το τρέχον πλαίσιο της αγοράς δεν είναι το κατάλληλο περιβάλλον για την IPO της εταιρείας», ανέφερε η επιχείρηση, προσθέτοντας ότι η αρχική δημόσια εγγραφή θα επανεκτιμηθεί εν ευθέτω χρόνω. «Οι εκλογές για το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο και η προκήρυξη εκλογών στη Γαλλία επηρέασαν όχι μόνο τις αγορές στην Ευρώπη αλλά και τον τομέα της πολυτελείας ιδιαίτερα», πρόσθεσε.
Παράλληλα, επεσήμανε πως η διαδικασία για IPO είχε «εμπλακεί ευρέως» με τους επενδυτές. Η πρώτη ημέρα διαπραγμάτευσης της μετοχής της στο ιταλικό Χρηματιστήριο επρόκειτο να πραγματοποιηθεί την Παρασκευή. Από την ίδρυση της προ 24ετίας, η ιταλική μάρκα ρούχων και παπουτσιών έχει προσελκύσει το ενδιαφέρον τριών επενδυτικών εταιρειών.
Η Carlyle Group εξαγόρασε το πλειοψηφικό μερίδιο που είχε αποκτήσει η Ergon Capital Partners το 2017. Έπειτα από την επέκταση της Golden Goose στις ΗΠΑ και την Κίνα, η Permira εξαγόρασε τις μετοχές από την Carlyle. Η δυναμική πορεία της αντανακλάται από την άνοδο των εσόδων της που έφθασε το 18% πέρυσι.