Τη λειτουργία ενός νέου καταστήματος Puma, στις αρχές του 2025, στο The Mall of Athens, σχεδιάζει η εταιρεία Sportswind του Fais Group, συνεχίζοντας να υλοποιεί τα αναπτυξιακά της πλάνα.
Η Sportswind είναι ο αποκλειστικός αντιπρόσωπος του γνωστού brand Puma για Ελλάδα, Κύπρο και Βουλγαρία και ως εκ τούτου δραστηριοποιείται στη χονδρική πώληση των ειδών της Puma, καθώς και σε ανάπτυξη καταστημάτων λιανικής.
Άνοιξε ήδη το νέο νέο flagship store στη Γλυφάδα
Όπως αναφέρεται στις οικονομικές καταστάσεις της Sportswind που καταχωρήθηκαν πριν από μερικά 24ωρα στο ΓΕΜΗ, «μετά την πολύ επιτυχημένη πορεία του νέου καταστήματος Puma στο εμπορικό κέντρο Mediterranean Cosmos στη Θεσσαλονίκη, το 2024 άνοιξε το νέο flagship store στη Γλυφάδα και προγραμματίζεται στις αρχές του 2025 το άνοιγμα νέου καταστήματος στο The Mall of Athens».
Αύξηση 5% στις πωλήσεις της Puma και 62% της New Era το 2023
Σύμφωνα με την οικονομική έκθεση, το 2023 η εταιρεία δραστηριοποιήθηκε με προσήλωση στους στρατηγικούς της στόχους στοχεύοντας στη σταδιακή επέκταση της δραστηριότητας της. Ειδικότερα, η Sportswind εμφάνισε κύκλο εργασιών ύψους 46,12 εκατ. ευρώ έναντι 40,16 εκατ. ευρώ στην αμέσως προηγούμενη χρήση, αυξημένο κατά 15%, καθώς άνοδο στις πωλήσεις παρουσίασαν όλα τα brand της εταιρείας. Πιο συγκεκριμένα, κατά 23% αυξήθηκαν οι λιανικές πωλήσεις της Mango, 5% ήταν η αύξηση της χονδρικής της Puma, ενώ 62% ήταν η αύξηση στο brand της New Era.
Τα κέρδη μετά φόρων της εταιρείας ανήλθαν σε 1,40 εκατ. ευρώ έναντι 2,97 εκατ. ευρώ στην προηγούμενη χρήση, ενώ το μικτό περιθώριο κέρδους προσδιορίστηκε σε 36% για την τρέχουσα χρήση έναντι 41% στην αμέσως προηγούμενη. Η μείωση οφείλεται, σύμφωνα με τη διοίκηση, κυρίως σε δαπάνες διαφήμισης ενσωματωμένες στο κόστος αγορών εμπορευμάτων του brand Puma.
Τα ανωτέρω είχαν σαν αποτέλεσμα το EBITDA της εταιρείας να ανέλθει σε 5,81 εκατ. ευρώ έναντι 6,85 εκατ. ευρώ στην αμέσως προηγούμενη χρήση.
Αύξηση 19% στις πωλήσεις στο πρώτο εξάμηνο του 2024
Για τη χρήση 2024, η εταιρεία ποντάρει σε ισχυρή ανάπτυξη του κύκλου εργασιών της. Μάλιστα, ήδη στο πρώτο εξάμηνο, τα δεδομένα δείχνουν περαιτέρω βελτίωση συγκριτικά με το 2023 καθώς οι πωλήσεις έχουν αυξηθεί κατά 19% σε σχέση με την αντίστοιχη περυσινή περίοδο.
Η αποκλειστική διανομή του brand Levi’s και οι άλλες δραστηριότητες
Να σημειωθεί εδώ ότι το 2024 σηματοδότησε για την εταιρεία την έναρξη της αποκλειστικής διανομής για το brand Levi’s σε Ελλάδα και Κύπρο, προσθέτοντας ένα ακόμα ισχυρό και διεθνώς αναγνωρισμένο brand στο χαρτοφυλάκιό της.
Υπενθυμίζεται, δε, ότι η Sportswind είναι ο master franchisee της ισπανικής φίρμας Mango και διατηρεί τέσσερα καταστήματα πώλησης σε Αιγάλεω, Γλυφάδα, Λάρισα και Πάτρα.
Τέλος τις δραστηριότητές της συμπληρώνει η αποκλειστικότητα πώλησης στην Ελλάδα της γνωστής φίρμας μοτοσυκλετών «INDIAN MOTORCYCLES» όπου διατηρεί ένα κατάστημα επί της Λεωφόρου Βουλιαγμένης στη Γλυφάδα, καθώς και συνεργείο μοτοσυκλετών στο Μαρούσι.
«Μύλοι Αλλατίνη»
Όπως επίσης αναφέρεται στην οικονομική έκθεση, τον Ιούλιο του 2024 ολοκληρώθηκε η πώληση του ακινήτου αναφορικά με το παλαιό εργοστάσιο «Μύλοι Αλλατίνη» στη Θεσσαλονίκη επί του οποίου η εταιρεία κατείχε έμμεσα το 46,79% μέσω της εταιρείας «ALEZUR LTD» η οποία κατείχε το 100% της εταιρείας «ALL ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ ΑΚΙΝΗΤΩΝ ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ Ι.Κ.Ε.» ιδιοκτήτρια του εν λόγω ακινήτου. Το τίμημα της πώλησης ανήλθε σε 3,3 εκατ. ευρώ.
Η Sportswind απασχολούσε κατά μέσο όρο 194 άτομα στη χρήση 2023 έναντι 182 άτομα το 2022.