Απρόσμενη πτώση σημείωσαν οι πωλήσεις της Procter & Gamble (P&G) για το α' τρίμηνο καθώς οι καταναλωτές στις κύριες αγορές της Κίνας και των ΗΠΑ, έκαναν στροφή προς πιο οικονομικά προϊόντα προσωπικής και οικιακής φροντίδας.
Οι καθαρές πωλήσεις της εταιρείας το πρώτο τρίμηνο μειώθηκαν για δεύτερο συνεχόμενο μήνα σε τριμηνιαία βάση κατά 0,6% στα 21,74 δισ. δολάρια, έναντι των εκτιμήσεων για αύξηση 0,2% στα 21,91 δισ. δολάρια, σύμφωνα με στοιχεία της LSEG.
Η αβεβαιότητα που επικρατεί στην αμερικανική οικονομία έχει οδηγήσει τους καταναλωτές και κυρίως εκείνους με το χαμηλότερο εισόδημα, να αναζητούν την καλύτερη δυνατή τιμή πριν αγοράσουν κάτι και έτσι μετακινούνται από την P&G προς ανταγωνιστικές μάρκες που προσφέρουν εκπτώσεις και χαμηλότερες τιμές σε προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας.
Από την άλλη, η επιβράδυνση της ζήτησης στην Κίνα έχει ως αποτέλεσμα η P&G να καταγράφει πλέον χαμηλότερες επιδόσεις από τους ανταγωνιστές της Nestle και Unilever.
Η αμερικάνικη εταιρεία, διατήρησε τις ετήσιες προβλέψεις της για άνοδο των πωλήσεων από 3 έως 5% και τις προσδοκίες για κέρδη μεταξύ 6,91 και 7,05 δολάρια ανά μετοχή.